Věc, Halloween, Útěk z New Yorku. Jen příklady filmů, jejichž režii má na svědomí John Carpenter. Autor slavných (ale často taky méně povedených) hororových a akčních snímků v rozhovoru pro The A. V. Club mluvil mimo jiné o videohrách a zvlášť zajímavě se vyjádřil o sérii Dead Space. Byl by z ní podle něj skvělý film, který by klidně osobně zrežíroval.
„Jediná hra, o které si dokážu představit, že bych ji chtěl adaptovat, je Dead Space. To by byl opravdu skvělý film. To bych mohl udělat,“ zamyslel se Carpenter. Dále přiznal, že nesdílí přesvědčení většiny fanoušků o sestupné kvalitě herní trilogie. „No, všechny hry byly opravdu dobré. Dokonce se mi líbil i poslední, akční, díl, který se nikomu nelíbil.“
Nutno ale připomenout, že zlatá éra Carpenterových filmů se datuje spíš do minulého století, přičemž jeho poslední snímky The Ward z roku 2010 a Duchové Marsu z roku 2001 příliš úspěchu nezaznamenaly.
Rozumnější by bylo vymyslet film s námětem podle Dead Space než přímo Dead Space film, ktery akorát někdo zmrví. A takový podobný tu už je – Symptom Pandořina.
Měl to být Symptom Pandorum.
DS 1 a 3 se mi taky libil a to hodne. Dvojka spis dle myho nebyla nic moc
Taky si myslím. Na tom není co zkazit když se budou držet předlohy. Což je bohužel ale přesně to co amíkům u filmu nejde. Vždycky si tam něco přidají v přesvědčení že to vylepší a nakonec to jenom podělají.
Doufám že ne, to chtějí opravdu všechny dobré hry kazit 😤 zase udělají film který nebude mít žádný smysl a nebude mít nic společného z hrou udělej te mi laskavost kašle te na to diky
„No, všechny hry byly opravdu dobré. Dokonce se mi líbil i poslední, akční, díl, který se nikomu nelíbil.“
Tak to jsme rád, že jsme alespoň dva, mě se ten třetí díl také líbil. Neříkám, že nebyl ze všech nejslabší, ale u hraní jsem se bavil.
I mě třetí díl svým způsobem bavil. Za mě nejvíc posunul příběh.
To tvrzeni Johna Carpentera, ze se treti dil nikomu nelibil, je samozrejme prokazatelne lzive. Je mi lito, jak moc je manipulace pritomna i v beznem vyjadrovani lidi, kteri si kolikrat ani nejsou vedomi, ze se manipulativne chovaji a takove chovani pak jeste dava spatny priklad dalsim.
Co se tyce tretiho dilu, podle meho nazoru to byla dobra hra, ale spatny Dead Space. Myslim si, ze kdyby hra vysla pod jinym jmenem, dostalo by se ji lepsiho prijeti. Pokud bych to mel prirovnat k filmu, tak napriklad prvni dva dily Evil Dead vysly se stejnym jmenem, ale treti uz jako Army of Darkness a podle me to byl dobry krok, protoze tam byl vyrazny posun smerem od horroru ke komedii, oproti predchozim dilum. Podobne jako u tretiho dilu Dead Space byl vyrazny posun od horroru smerem k pribehove lehce arkadovejsi strilecce.
taky mam treti dil rad, lec dvojka se mi libi nejvic
Ve třetím díle mě překvapili žebříky které občas byly ve výšce pasu ale stejně jsi to musel obejít aby jsi je spustil nebo něco podobného tam s nimi bylo.