Crowdfundingová kampaň na remaster druhého Poldy je u konce. Vývojáři v čele s Petrem Svobodou mohou být spokojení, protože se jim od fanoušků podařilo na platformě HitHit vybrat přes 1,8 milionu korun. Polda 2 remástr tak nakonec vybral více peněž než předchozí sedmý díl.
Petr Svoboda prostřednictvím zprávy na Facebooku fanouškům děkuje za podporu. Zároveň dodává, že kromě remasteru Poldy 2 plánuje několik dalších projektů. Zmiňuje například Poldu 6 pro MacOS, Poldu 7 pro mobily nebo vydání Poldy 3 na Steam, kam by časem měly zamířit všechny dosud vydané díly série.
Autor dále slibuje, že se v budoucnu podívá na zoubek také konzolím, o které mu hráči dle jeho slov hodně píšou.
Super zpráva, jsem rád, že to vyšlo a že se vybralo tolik navíc, tohle dává jasné znamení, že ta série pořád žije a je o ní velký zájem. Vydání starších dílů na Steam je paráda, konečně člověk nebude muset lovit starý poškrábaný CD nebo lovit v temných zákoutí internetu.
Ne dost na to, aby se nebrečeli, až se hra objeví na ulož.to
No vybralo se hodně, tak nebude problém zafinancovat Denuvo.
Navíc vzhledem k tomu, že Denuvo crackuje jen Empress, které to trvá roky a ještě musí mít finanční podporu, tak myslím, že se cracku nikdy ani nedočkáme Pokud by tam Svoboda fakt Denuvo dal, tak si tím pojistí hodně slušný výdělky nad rámec toho, co už vybral na Hit Hitu.
kdyby ho tam dal tak by se mohl rozloučit s jakoukoli další podporou vzhledem k tomu jak sou lidi na denuvo alergičtí kor u nás
To je spíš otázka, kolik lidí by to reálně odradilo od koupě Jisté je, že tam ochrana bude, otázka je jaká, protože Steam DRM je k ničemu a ten už tam dávat nebudou, chtějí něco silnějšího. Upřímně, každá ochrana svým způsobem ovlivňuje výkon, jen je otázka jak moc, to že se dneska mluví o denuvu je tím, že jiné ochrany se moc na AAA hry nepoužívají. Ve skutečnosti ale výkon omezoval jak Securom, tak Safedisc, ruský Starforce a spousty dalších. Myslím, že lidi by tím pádem byli naštvaní kdyby tam byla jakákoli ochrana, Narozdíl ale od zmíněných ochran, denuvo nijak nezapleveluje PC uživatele hromadou registrů a skrytých souborů a ovladačů, které se skrytě instalovaly do samotných Windows a které by bylo hardcore odstranit, pokud uživatel neví, kde je hledat. To, že má denuvo vliv na výkon je prostě daň za to, že je hluboce zapletené do kódu herní aplikace. Osobně pokud bych měl vybrat jakou hru jsem ochoten koupit s kterou ochranou, tak rozhodně radši půjdu do hry s denuvem než něco jako starforce, kdy mi hra nainstaluje hromadu bloatwaru, který bude skrytě špehovat systém a je skoro nemožné se ho zbavit pro běžného uživatele.
Myšlenka Denuva jako žroutu výkonu je správná, je to v tomto ohledu zlo, ale týká se trochu jiného typu her. Tady jaksi asi nikdo nebude honit každé FPS navíc, co to půjde.
Jsem zvědavej pokud FiolaSoft dá Denuvo na Matcho jak ta kra poběží.
Pak tu je Ruská StarForce a „šmakuládní“ SolidShield co měl Polda 6.