Generální manažer BioWare Gary McKay po delší přestávce odhalil nové informace o vývoji očekávaného nového Dragon Age s podtitulem Dreadwolf. V textu, který si můžete přečíst na oficiálních stránkách EA, uvádí, že tým pokořil významný milník.
Vývojáři úspěšně dosáhli alfa verze, což znamená, že se jednotlivé části hry spojily a momentálně už je možné celý herní zážitek projít od začátku do konce. McKay ale podotýká, že to rozhodně neznamená, že by hra byla hotová. Právě úspěšné dosažení alfy ale považuje za jeden z nejdůležitějších milníků vývoje.
Nyní se jednotliví členové týmu budou moci zaměřit na vizuální stránku a dotažení jednotlivých mechanik. Rovněž má dojít k optimalizaci tempa hry a úpravám z hlediska herního postupu a příběhu. McKay dále říká, že se zkrátka musí aktuálně v týmu postarat o to, aby všechny prvky do sebe perfektně zapadly a fungovaly jako celek.
I přesto ale v závěru svého povídání začíná už nyní hráče pomalu lákat na první lokace, které budou moci v průběhy hraní navštívit. Konkrétně vyzdvihuje hlavní město Minrathous, které je součástí Tevinterské říše. Dragon Age: Dreadwolf zatím nemá stanovené datum vydání. V minulosti se však mluvilo o tom, že by hra mohla vyjít ve verzi pro PC, PS5 a Xbox Series X/S na konci roku 2023.
The Dragon Age team is incredibly excited to announce a huge step forward in the development of #Dreadwolf.https://t.co/CsRaBniELu pic.twitter.com/aMY85y7ErK
— BioWare (@bioware) October 26, 2022
Byl bych rád, kdyby byla konečně možnost hrát za krvavého mága (kor když se hra bude odehrávat v Tevinter impériu) včetně story křivky která bude reflektovat dané rozhodnutí ale to asi od nynější verze Bioware čekám moc.
Evidentně půjdu proti názoru většiny, ale mně se líbí všechny tři díly. Jedničku mám nejraději ze všech, ale příběh dvojky i Solasův příběh ve trojce (včetně jeho výborného dlc) jsou taky hodně záživné. Ačkoliv trojka působí jako MMO, prostředí a postavy jsem si užil nejvíce ze všech dílů a rozhodně preferuji jejich pokračování, než se třeba do hloubky znovu zabývat strážci. A dost se taky těším na Tevinter.
No, jedničku jsem dohrál nespočetkrát. Dvojku a trojku jen jednou a nebavilo mě to jak v jedničce boj proti nákaze. Upřímně mi ve finále přišla aj grafika z jedničky nejvíc sympatická. Rád bych radši něco se šedými strážci a nákazou jak pokračování trojky.
Jedničku považuju za jedno z nejlepších RPG, hlavně díky systému voleb a následků. Dvojka už bylo jen takový akční „meh“ a Inquisition byl dosti přeplácaný a působil spíš jako MMO..
Na jednu stranu je to fajn zpráva. Na druhou stranu už EA nevěřím. Každopádně jednička byla suprovní. Dvojka otřes. Trojka nebyla zlá, ale hodně tam byla vidět nedodělanost, a příšerná konzolovost jenž mě štvala. Navic do dnes není plná čeština (DLC nejsou přeložená což pro to poslední je dost zlé když je příběhově zásadní) a bez ní pro mě nehratelné. U 4 nečekám , že se ani někdo do ní pustí .
Jestli by to nechtělo zapracovat na tom jazyku.
Kvůli hře se učit jazyk?? Když chtějí tolik peněz za hru tak ať si to přeloží vydavatel..
Jo na tohle se tesim. Sice EA a po vydani budu muset cekat jeste tak dva roky nez vyjdou vsechny DLC ale pevne verim ze az to bude komplet tak to bude alespon stejne fajn jako trojka (dvojka se snad uz nebude opakovat a v kvality jednicky snad ani nedoufam)