Za krátko dostupný God of War: Ragnarök se už od počátku prezentuje jako titul, který bude oproti jiným dosti přístupný. Důkazem této myšlenky je vedle pestré škály prvků, jež vám mohou hraní usnadnit také skutečnost, že se získáním Platiny není spojená nutnost hrát na specifickou úroveň obtížnosti. Bude tím pádem plně na vás, jakým způsobem si toto dobrodružství vychutnáte. Celkem tu čeká 36 trofejí. Ty půjde obdržet v rámci jediného průchodu, takže hráče toužící po trofejích vyloženě nebude nutit k dalším průchodům, či před ně nepostaví přílišnou výzvu, právě díky absenci trofejí postavených na obtížnostech.
Do jisté míry tento krok dává smysl. Jak totiž píšeme v naší recenzi, God of War: Ragnarök obsahuje mimořádně silný příběh, který si kvůli nečekaným momentům opravdu vychutnáte primárně v rámci prvního průchodu.
A co vy? Vítáte absenci trofejí, které jsou spojené s určitou obtížností?
God of War Ragnarok has a total of 36 trophies with 0 difficulty based trophies. 1 playthrough is required for the platinum. Will you be going for the platinum trophy? pic.twitter.com/lOy8SxLAZb
— MBG (@xMBGx) November 5, 2022
Trofeje zásadně nesbírám.
Hra má být zábavná i bez korporátní meta hry.
Já jsem celkem spokojený, že nedělají z trofejí zbytečný extrém. Má to být zábava a ne práce. Nemám třeba rád trofeje typu Treasure Hunter v sérii Uncharted, kde hra vyloženě nutí prohledávat skrytá zákoutí mimo hlavní dějovou linii. Namísto hry a zábavy jsem běhal a propátrával mapu, jen abych našel každý poklad. Vydržel jsem to jen v prvním dílu a v každém dalším jsem to už ignoroval. Opravdu mi to kazilo zážitek. Od té doby sbírám jen ty trofeje, na které narazím cestou.
Jo, Uncharted je nejlepší hrát bez trofejí, missable treasure hunt akorát zhuntuje zážitek.
Mám smíšené pocity, na jednu stranu mě to mrzí, protože kdo měl dřív plátek z godka, znamenalo to že si to vydřel na nejtěžší obtížnost. Nebo Max Payne 3 – Hardcore minute… Dohrát hru na čas bez smrti a na hard… Znal jsem každej kout a kde kdo vyleze… Ale hlavně mě štve že si koupím hru a jednou ji dohraju a hotovo… Baví mě jak sviňa, ale když nemám důvod kvůli trofejím drtit větší obtížnost nebo hrát dál třeba kvůli co-opu, po cinknutí platiny už není chuť a důvod to zapnout… Možná po roce
Mám rád trofeje které nejsou zbytečně monotónní ( seber XY sběratelských předmětů) nebo zbytečně obtížné (projdi na nejtěžší obtížnost hru bez umrti). Jsem toho názoru že by trofeje měly být taky zábava a měly by spíš nutit k vyzkoušení všeho co hra nabízí a odměňování za to že se člověk nedrží jen hlavního příběhu…
Multiplayer trofeje jsou zvláštní kapitola kdy dost často nejdou splnit ne proto že by to bylo nějak těžký ale třeba proto že nikdo nehraje specifický mód nebo se vyply servery…ty bych zrušil nejradši:D
Trofeje z mulťáku jsou čistý zlo, nechápu dodnes proč to furt vývojáři cpou společně se singlem a nerozdělí to jako jsou dlc sekce trofejí. U starších her už ani nejdou získat a u těch novějších to je stejně většinou grind a zbytečný nervy. To už radši fakt vysbírám havrany a všelijaký chujoviny po mapě než platinovat mulťák v singleplayer hře.
Pod to se podepíšu 👍
Radši bych to dohrál na nejtěžší s tím, že si odpustí lov těch Odinových ptáků… Vždy upřednostním obtížnost před něčím, co je sice primitivní, ale potřebuju k tomu hodinu dlouhý guide z Youtube.