Na youtube kanále českého PlayStationu byla zveřejněna upoutávka z čerstvě vydaného God of War Ragnarök, která ukazuje hodnocení hry na různých tuzemských webech.
Mezi jednotlivými citacemi najdete i pasáž z naší recenze, kterou si můžete přečíst zde. Z pohledu celosvětových recenzí se hra může na Metacritic pochlubit hodnocením 94 %, což z ní dělá druhou nejlépe hodnocenou hru pro PS5.
Jak se God of War Ragnarök zamlouvá vám?
Pořád se děje, že mi někdo čas od času napíše do diskuze pod recenzí teorii, jak všichni herní novináři nadhodnocují, protože hry dostávají zadarmo. Nu, ačkoliv je pravda, že jsem dostal kód na recenzi, tak tenhle kousek jsem si zase koupil tradičně za svoje, bez nějaké slevy 👾 pic.twitter.com/vf7UK4pbW6
— Martin Zavřel (@martinzavrel) November 9, 2022
Nebrecte furt!
To tady lidi musite psat ty spoilery? Nejste normalni nebo jste bezohledny? Jestli jo, tak se nedivim, ze nevite ani o funkci „spoilery“ skrytí textu…
Tady je to zase samá plačka,co nemá ani pár tisíc na konzoli,tak aspoň tu budou vyprávět ty pohádky o tom jak je ta hra špatná 🤡
Ne asi smutný jak tu píšou články proč to je bad hra co zaberou tak 30m napsat i když to ani nehráli XD
Tak jsem se do toho taky nakonec pustil i když jsem to neplánoval ale potřebuju zabít trochu času a zatím mě to teda neoslovilo. To že to budou hrozně tlačit na drama otec a syn bylo jasný takže se na to člověk připravil a i když je ten rozjezd opravdu dlouhý a otravný tak se to dá zkousnout. Jasný bylo i to že na začátku hry budou chtít hrát na city aby hráč investoval do postav a tady to máme hned ve dvou srdceryvný případech. Už to první bylo docela levný ale i tak si to neodpustili podruhé… Boy… tvoje činy mají své následky – jen pro případ že by jsi v prvním díle spal a pořád to nevěděl. Pak přijde souboj s Thorem a to je takový frajer že během boje mluví i když nehýbe pusou (Kratos taky) nebo je omráčený a vývojáři se přitom nebojí dát na postavy detail při měření sil tváří v tvář. Pak boss klasicky cheatuje stejně jako v předešlém díle že když má přijít scriptovaná animačka můžete do něj v rage bušit jak dlouho chcete ale životy se mu nehnou ani o milimetr. Pak jsem cestoval mezi světy asi tím nejodfláknutějším a nejlínějším způsobem který šlo vymyslet – zvláště po díle z roku 2018. V další části mě překvapilo podplouvání pod překážkou u které se zaseknete, hra vás posune tam kde máte být aby se teprve potom spustila animace což vypadá šíleně. Tohle se někdy dělo v prvním díle při dokování. Ostatní hry to řeší tak že dají trigger o něco dál aby přechod do animace byl alespoň trochu plynulí ale tady je z nějakého důvodu hned u toho takže ať tam přijedete jakkoliv jinak než zpříma a ve prostředku tak se hra okamžitě sekne, šoupne vás kde máte být a pak spustí animaci. To mě docela zaskočilo. Jako další je tu integrace ovladače. Musím zjistit jestli to jde vypnout protože je očividně větší než v předchozím díle protože to tlačí na funkce ovladače PS5 ale ten levný repráček s tím zastřeným zvukem u PS4 a k tomu ta krátká zvuková smyčka řinčení řetězů spřežení tak to je vysloveně utrpení pro citlivé uši – podobně jako občas Atreův dabing. Stejně tak vibrace při pádlování a další náhodné záškuby z kdovíjakých důvodů. To je tak nepříjemný. Rozhodně mi to ani zdaleka nepřijde jako že bych pádloval ale spíš jako bych držel vibrátor kterému docházejí baterky. Lehce jsem prolétl menu ale neměl jsem náladu to hledat do hloubky ale musí to jít někde vypnout. Ale našel jsem tam prohození tlačítek úskoku a automatické sbírání takže to nebyla úplná ztráta času. I když to sbírání se musí pořád hlídat protože sbírá jen v malé vzdálenosti a rychlosti se stejnou animací jako by to dělal hráč takže to je doslova jen automatizované takže z toho mám docela smíšené pocity a možná to časem vypnu. Ale jsem rád že urychlili lezení a už nevyskakují okna která trvala věčnost se rozbalit a museli se potvrdit když postava sebrala něco zajímavého. Ale už teď je tam asi více nepřátel než v prvním díle. A konečně i lidé které jsme v 2018 potkali jen jednou a bylo jich asi pět za celou hru. To jsou tři věci k dobru co jsem našel. Takže na mě to zatím moc dojem neudělalo. Jsem pořád na začátku hry ale zatím je to v podstatě expanze s pár tweaky takže 10/10 ani ve snu ale pokud budou ostatní světy velké a nebudou to jen nudle nebo arény jako v 2018, nebudou se opakovat souboje a nepřátelé a nebudou se na mě sypat problémy a nedodělky jako prvních pár hodin tak by to mohlo být dobrý alespoň tak jako 2018.
Vtipný je když hraješ za Lokiho těsně před tím než se objeví čarodějka, tak tě doprovází smečka vlku, jeden je v animaci v sedě kdy ten který jde kolem něj jej o metr posune vpřed… co je také zarážející je neostrá textura konečky prstu Lokiho jak z roku 2010
tak nehraj v full hd a dej si 4K můj bože tohle je smutný dělat že tam jsou neostré textury když nejsou XD já zapomněl ty koukáš na videa na YouTube ve 420p tak chápu že si blbej
Sám se sobě divím:
– hraji, (nebo sleduji), vše minimálně v rozlišení 2k
– „nedělám“ že tam nejsou ostré textury, ale zarazila mne nízká kvalita textur konečků prstu Lokiho – je to velmi znát při „in game“ příběhových videí
– YT videa v rozlišení 480p, nesleduji ani na mobilním telefonu
– to mě těší, že chápeš
No tak daleko ještě nejsem takže je to spoiler ale upřímně kdo nečekal že za Atrea bude hrát tak je naivní hlupák takže jsi mi nic nepokazil. Jinak v druhém hraní to bylo celkem bez problémů. V podstatě jsem si všiml jen spawnování Atrea a jednou jsem měl low-poly kratose při návratu z menu ale doskočil. Jsem teprve v dolech a mám za sebou tu nudnou měsíční krajinu co mě vůbec nebavila ale co mě neskutečně točí je to že když sbírám věci a prozkoumávám mapu tak mi atreus desetkrát vybleje že támhle je cesta a že tohle možná vyřeší tenhle puzzle o kterém ještě ani nevím že tam je a prostě nezavře hubu. Kdyby byl alespoň dobře nadabovaný a nečetl to z papíru někde ve skříni… Ale v nastavení něco o puzzlech bylo tak mu to třeba zavře hubu. Uvidím. Mrknu se na to až bude nálada to hrát. Jinak mě těšilo že to vypadalo že mají nepřátelé více dokončovacích animací ale teď mám dokola furt tu samou tak nevím jestli jsem si spletl nepřátelé ze začátku hry protože jsou často dost podobní nebo jestli mám smůlu na ten hod mincí a přehrává se mi pořád ta jedna a samá. Myslím ty agresivní žáby co jsou v na plážích a v té měsíční krajině v dolech než se vleze do nich – pořád jen půlím a přijde mi to že má každá zbraň jen jednu dokončovačku což už se mi celkem omrzelo ale dodělat je v omráčení je zatím rychlejší než je sekat.
V dnešní době kdy vycházejí hry jako neúplné a vývojáři vydávají neustálé aktualizace a dlc a ještě z větší části zabugované. Tak God of war určitě zaslouží plné hodnoceni jako plnohodnotný singlplayer zážitek.
Na koupi hry nepotrebuji recenzi, udělám si úsudek o hře z ukázky nebo z dema, recenzi si velice rád přečtu ale není pro mě rozhodující faktor pro výběr hry.
Vtipné jak Pc hráči furt křičí jak Ps hráči jsou sekta atd ale u každé PS HRY co vyjde je hafo pc hráči co furt píšou jak je to průměr a při tom ani nemají PS aby to zahráli smutný ( už mám 32h a furt nejsem na konci top hra a ty přízraky co nahradili Valkyrie jsou brutálně těžký na max obtížnost )
Většina PC hráčů má pc 2x tak drahý než PS tak nevím proč sem taháš peníze. Já sám mám PC za 50k a PS5 bych si fakt nekoupil, ani kdyby ji neměl mladší sourozenec.
Stejně je zajímavý, jak ze sebe hromada PS hráčů dělá něco víc a přitom je to krabička za ušmudlanejch 15k
jo no ale já mám i pc LOL jde o to že vy tu plivete na hru co jste ani nehráli protože nemáte Ps demence děti a k tomu ps mám TV co je dražší než 4x vaše full hd monitory XD
To je moc hezký, že máš všechny tyhle materiální věci, ale inteligence ti bohužel chybí, ale tu si holt nekoupíš XDDDD
Jo no škoda že ji nepotřebuju pokuď to znamená myslet si že ps5 je shit jen proto že stojí míň než pc XD
Hoši, když vám ta hra nevoní, tak ji nehraje, jak jednoduché.
A jak máme zjistit, že nám nevoní když si ji nejprve nezahrajeme? Hmm?
jako normální člověk XD ty jsi fakt mimo
Dalo se čekat, že to bude to samé co v roce 2018 akorát větší. Někteří to tady hrotej. Ale já to považuji za plus nebo čekali nějakou revoluci.
Ne asi nevím co chtěli jiného proč měnit to co je super plus oni brečeli už u 2018 že je to shit a teď brečí znova i když ani jednu hru nehráli smutné , dělají to jen proto že je to PS HRA LOL
Jsem, hádám, těsně před koncem. Zdaleka nejlepší jsou na hře samozřejmě postavy (Adam Harrington doslova musí vyhrát výkon roku), s tím se počítalo. Čemu ale musím vyseknout poklonu, je způsob, jakým vývojáři převyprávěli původní mýty. Bosssfighty jsou tentokrát prvotřídní (Gow 2018 na ně neskutečně trpěla) a počet nečekaných zvratů potěší. Inteligetně zakompovaný humor je taky podstatná věc, hra z toho těží možná více, než by kdo předpokládal. Na druhě straně toho všeho pak stojí repetetivní hádanky s neskutečně outdated level designem. To, že se za každým rohem musím někde proplazit, protože stará PS4 potřebuje tunu skrytých loadingů, to ještě beru, jelikož by to jinak nešlo, ty zvráceně špatně namapované úrovně jsou ale vyloženě za trest. Tuna koridorů ve tvaru slepených špaget s důrazem na backtracking mechaniky a s téměř absolutní absencí odemykatelných zkratek. K tomu všemu je člověk omezován samotným pohybem Krata, který sice rozdupal Poseidona, ale nevleze do vody ani po kolena. Nečekal jsem nic ve stylu Fromsoftware her či Dishonored, ale oni se ani nepokusili vylepšit tu jedničku. Přitom ta hra funguje tak pěkně v těch „otevřenějších“ lokacích. Konec ještě neznám, ale pokud nic nezkazí, ať tu hru roku klidně vyhrajou, zaslouží si to stejným dílem jako FS s Elden Ringem.
Přesně tak, ty špagetové úrovně jsou po čase unavující, jinak bych hře asi nic nevytkl, za mě krásných 8/10
10/10 si hra nezaslouží:
1) špatné kolize polygonu (nejvíce je to vidět když postavy chodí po rovném povrchu, nebo pokud Kratos padne, to pak má i kolikrát polovinu hlavy pod texturou)
2) toporné animace nepřátel (speciálně pokud je sekáte ve vzduchu)
3) místy naprosto tragická animace přátel v boji
4) stále stejně nepřehledná mapa jak 2018
5) parry který je vlastně o ničem
6) grafika která speciálně po hraní A Plague Tale: Requiem je zastaralá
7) je to takové nepřiznané DLC s obsahem přesahující původní hru
Max.: 80%
Z traileru nejvíce pobavilo hodnocení: „otec roku“
Jasný tak určitě půlka co si napsal je totální blbost parry o ničem LOL
NE, problémy téhle hry vychází z problémů 2018 GoW.
– Stupidní puzzle
– Průměrný soubojový systém (první 3 díly GoW plivou na tenhle novodobý)
– A problém který sužuje prakticky všechny příběhově zaměřené hry (snaží se být filmem tak
moc že ztrácí znovuhratelnost)
– zamčení pohybu (Kratos toho fyzicky dokáže tolik, ale neumí plavat, neumí se dostat
tam kam bych se dokázal dostat beznohý člověk. Dostane se jen tam kam to fyzicky
hra dovoluje)
GoW 2018 je opravdu skvělá hra, ale není to 10/10 materiál a Ragnarok je na tom stejně.
Kdybych měl dát nějakou férovou číslovku těmto dvěma titulům dám 8/10 a to hlavně za příběh. Kdybych hodnotil čistě jen gameplay dám těch 6/10
Přestal jsem číst po „parry o ničem“.
Ne asi smutný takový trolls tady nepřehledná mapa asi by si měl koupit brýle XD ten se musí hodně ztrácet v open world hrách chudák
Hra pro deti
Ten Blesk to tam zabil 😂👍
Tak ono když si člověk poslední dobou čte české herní weby, tak jejich kvalita je většinou +- stejná .
Recenzenti nadhodnocují automaticky, všichni věděli, že to bude samé co jednička, všichni věděli, že si odnese podobné hodnocení jako jednička, TLOU 1,2, Uncharted 1,2,3,4. Už ty Vaše plusy ve finální recenzi jsou směšné.
„Všichni věděli že to bude to samé jako jednička“ – jednička měla také 94% na MC, takže po téhle stránce to skutečně „je to samé“.
Aby ale na to hodnocení dosáhl druhý díl, o čtyři roky později, tak pro to samozřejmě musel hodně udělat. Jmenovitě být ještě větší, výpravnější, s propracovanějším bojovým systémem a v neposlední řadě s ještě silnějším a osobitějším příběhem, plným nových postav, stejně kvalitních, jako ty v jedničce. Navíc do sebe obě hry zapadly a vytvořily jeden nerozdělitelný příběh, jako se to málokdy povede.
Tyhle teorie o tom, jak „všichni recenzenti něco“ jsou zhruba stejně zcestné, jako víra v placatost Země. Není dost dobře možné, aby stovky lidí s naprosto odlišným zázemím po celé planetě měly stejné „charakterové“ nebo „profesní“ vady, jak to popisujete.
Jednoduchý důkaz?
Počkejte si na hodnocení a hlasování hráčů, tipuji že nebudou daleko od těch novinářských.
Budou nějaké výjimky/lidé, kterým se hra nebude (tolik) líbit?
Jistě, jako vždy u každé hry.
nebudu se hádat s hyperem, opravdu kvalitní postavy a příběh nedělá, že to řeknete. Takhle to fakt nefunguje, vaše nekritické nadhodnocovaní těchto her škodí hernímu odvětví jako málo co. Popravdě stačí Sony hře silné, zajeté IP, vysoké produkční hodnoty,blockbusterový příběh plný klišé a automaticky je to 9 či 10. Sequely jak sám píšete, musí být větší, větší ale neznamená lepší. Vaše fráze jako“ osobitější příběh, nové postavy“ jsou jen úniky, jak obhájit desítku, která je samozřejmě směšná.
Obecně recenze skrz internet na tuhle hru jsou +- stejné, vychvalují věci, co vlastně nedělají dobrou hru spíše mainstreamový film.
Obhajovat desítku stádem na internetu, je už úplně zoufalé. Kritici by měli přistupovat mnohem přísnějším okem než dav na internetu, to že takhle hra dostane 10/10, i když dělá úplně ty stejné chyby jako 4 roky staré jednička, je selhaní kritiků, to se na mě nezlobte.
Ano, je to příběhová hra, proto je příběh důležitý.
Každý dobrý příběh, co kdy byl, dělají dobré postavy.
„kvalitní příběh nedělá, že to řeknete“
Ne, ale stačí se podívat na streamy nebo sociální média, kolik lidí je u téhle hry opakovaně dojatých silou příběhu a jeho podání k slzám, kromě jiného.
„příběh plný klišé“
Lidé, co hru dohráli, se celkem jednoznačně shodují na tom, že jedna z jejích nejsilnějších vlastností je velmi svérázné a inovativní redefinovaní klasických mýtů.
Nicméně stejným dechem se všude mluví o bojovém systému, jádru hratelnosti.
Svět by byl mnohem lepší místo k životu, kdyby se lidé naučili říkat „mě se hra nelíbí/není to můj styl“ místo „všichni lžou/přehánějí“.
A pokud jde o „selhání kritiků“, doporučuji tohle video:
https://www.youtube.com/watch?v=K0MCpeq1puE&ab_channel=KyleBosman
pořád se neodvolávejte na masy proboha. Tohle samé se psalo o jedničce, tohle samé se psalo o TLOU2, Uncharted apod. Ve finále jsou to béčka, které nepřináší absolutně nic nového. Příběh jedničky byl taky oslavován, nakonec to byl příběh o tom, jak vdovec a sirotek jdou rozprášit manželku a matku, přitom je chtějí všichni zabít.
„na tom, že jedna z jejích nejsilnějších vlastností je velmi svérázné a inovativní redefinovaní klasických mýtů.“
Tohle přesně se dá říci i o Thorovi od Marvelu, bohužel GoW má spousty similarit s tímto odpadem. Popravdě pokud jste četl původní islandské ságy, tak víte, že to jsou poetické věci, sám Tolkien se tím inspirovat v LOTR, jeho syn dokončil i Legendu o Sigurdovi a Gudrún, tím chci říci, že NIKDO na světě nepotřebuje redefinovaní mýtu ala Disney, mýty se neredefinují, mýty jsou mýty a opravdu bych raději poetickou hru v rámci severských ság, která by se držela toho, jak to bylo napsané než xtý popcornovýc výplach pro masy.
Shodneme se na tom, že se neshodneme.
Ale chci se omluvit za podcenění soupeře a vyseknout poklonu zdvořilosti a úrovni, s jakou formulujete a prezentujete svoji kritiku.
Ze zvědavosti bych se možná zeptal, zda na vaší osobní stupnici existuje nějaká hra, která si desítku zaslouží/la?
Nier:Automata, Deus Ex, první Dark Souls, MGS, Prostě redefinující hry nebo alespoň hry, které přináší evoluci do svých žánrů. Pokud bych např. z těch velkých her měl dát některé desítku, tak je to třeba RDR2 či Zelda, protože např. RDR2 přináší enormní množství detailů do open-worldu a Zelda pak jiný styl OW.
Já děkuji za kompliment, je mi to jedno u ostatních recenzentů, ale u Vás mě to překvapuje, jeden z mála jste v Česku vystihl TLG, proto jsem to bez příkras napsal. Opravdu doporučuji trošku přehodnotit stupnici, desítkoví recenzenti jsou všude, rád bych si od Vás napsal kritičtější recenze, zrovna Váš vkus jsem vždy považoval za méně mainstreamový než u většiny.
S každou položkou na tom seznamu souhlasím a přihodil bych na něj za sebe (z posledních let) ještě třeba Journey, Subnauticu nebo Disco Elysium.
TLG = The Last Guardian?
Tam je to také složité, protože pro plno lidí je to chování AI naprosto nepřijatelné a hru odhazují po pár hodinách „do koše“ – a já jim rozumím, ale zároveň si říkám, že asi nikdy neměli doma psa nebo kočku.
S desítkami jinak nemám pocit, že bych to přeháněl, většinou udělím jen jednu ročně a loni třeba žádnou. Ale rozumím tomu, že podle některých by ji měly dostat jen radikálně inovativní hry, posouvající obor dopředu… ačkoliv mi to přijde jako říct, že plnou cenu si zaslouží jen první diamant, protože ty nalezené po něm už jsou „jen stejně kvalitní“.
Ano, The Last Guardian. Nejen chovaní Trica odpovídá chovaní reálného zvířete(taky mám psa- borderku), hra má skvělý, výtvarný styl doslova malovaný, takže pomalu stárne, nedávno jsem to zapnul a zestárlo to např. o dost méně graficky než Bloodborne. Logická adventura s hodně dobrým level-designem a neustálou vidinou lokací, kam se dostaneš. Samozřejmě kamera, ovládaní, technický stav jsou hrozné, ale pořád to není hra na 5/10 či 4/10, což je hodnocení Games. cz a Levelu. Za mě jedna z nej her na PS4. Takže Vaše recenze mi utnula v hlavě jako jedna z nejlepších.
Nehejtuji Sony hry, sám hraji na PSku, ale za mě jejich hry poslední dobou nic moc nepřináší. Doba Okami, Journey, Bloodborne je jaksi pryč. Za mě tedy trošku ale ne úplně vrátil víru Returnal, ale přece jenom vývojáři se stali součástí Sony až po vydání hry, takže uvidíme, co přinesou příště.
My hráči s tímhle trendem nic moc neuděláme, proto by bylo fajn, kdyby recenzenti na takové sequely byli přisnější.
Není to spíš tak, že o onom trendu rozhodují prodeje (takže hráči) než recenzenti? To číslo pod recenzí je strašně subjektivní. Pro někoho může být zásadní, jestli hra přináší nějakou formu revoluce, někomu stačí když je to „jen“ po všech stránkách skvělý a není tomu co vytknout…
A k těm inovativním hrám Sony z poslední doby – co třeba Death Standing? Podle mě dobrý hry, co přináší něco novýho, pořád ještě vznikají a snad i vznikat budou.
Jinak dobrý výběr desítkových her I když třeba Automatě bych ji asi nedala. Přestože příběhem a hudbou je to naprostej masterpiece… vlastně mi příjde, že něco takovýho hodnotit číslem skoro ani nejde.
Nezapomeň tam dát Fortnite, Pokémon go LOL nebo Dotu jsou taky definice žánr ale vsadím se že bys jim 10/10 nedal XD
Tak ty jsi mimo XD
Emoce diváka rozhodně nejsou to co rozhoduje kvalitu příběhu ! Na masy lidí bych se také vážně nespoléhal, protože vás tenhle argument může nepěkně bodnout do zad. Pár příkladů:
Avengers Endgame je velice dojemný film a je obecně hodně oblíbený, ALE ANI OMYLEM to není dobře napsaný film – má hromadu chyb (ať už je to způsob cestování časem, který během filmu 3x změní způsob jak funguje. Obecná rozhodnutí postav přivést zpět polovinu vesmíru bez toho aniž by nějak ten vesmír na to připravily. atd)
První Black Panther je taky obecně hodně opěvovaný film (díky bohu ne u nás) má také spoustu problémů: ať už je to způsob volby nového panovníka (fyzický souboj rozhoduje, kdo bude vést nejvyspělejší národ světa !?) hlavní motivace záporáka pro genocidu je zotročení jeho předků, ALE jeho předci jsou z Wakandy, která nikdy zotročena nebyla ?! dále tady máme obrovský pokrok ve vědě, technologiích, zdravotnictví atd – Wakanda má doslova lék na rakovinu, ale protože mah culture tak se nepodělí se světem a nechá miliony lidí umírat zbytečně.
SW Last Jedi – smrt Luka Skywalkera je přece taky hrozně dojemná ne ? ne ? ne ? jo já zapomněl, před ní je celý film, který absolutně plive na celé Star Wars.
Game of Thrones osmá série – Daenerys, Jamie, Cersei, Jorah všichni umřou a všichni diváci pláčou že ? že ? že ? jo já zapomněl, všichni umřou v době kdy už je celý seriál absolutně v troskách díký SCÉNÁŘI.
The Last of Us 2 – smrt Joela, které předchází doslova lavina náhod a lucky momentů pro Abby.
Konec u kterého neměli vývojáři ani ty koule dát na konci možnost zabít Abby a ukázat pak statistiku kolik procent hráčů jsou monstra. Ani nebudu komentovat.
Knížky mají tu nevýhodu že nemůžou diváka/čtenáře dojmout tak jako filmy, hry, seriály.
Nemají žádné herce, kteří musí prodat svůj výkon, nemají hudbu, která velice ovlivňuje emoce diváka, nemají úžasné vizuály.
Mají jen černý text na bílém papíře a to jediné co rozhoduje jestli jsou dobré je ten text a ne ta omáčka jako filmy/hry.
Proto osmá série Hry o Trůny nefunguje, proto Last Jedi nefunguje, proto The Last of Us 2 nefunguje. Když scénář nedává smysl nebo je prostě špatně napsaný tak pro diváka, který filmy/hry sleduje/hraje NE konzumuje nebude nikdy fungovat.
Ty asi moc knížek nečteš, protože tohle by žádný čtenář snad nikdy nenapsal.
Knihy mají ty nejlepší herce, nejlepší výkony, nejlepší zvukový doprovod i nejlepší efekty, jaké si umíš představit.
Vážně chceš srovnávat představivost a fakta na obrazovce ?
To právěže myslím srovnávat nechce…
Pokud jsi nenarazil na knížku, co by tě dokázala dojmout podobně jako hry nebo filmy, je to možná špatnej výběr knížek.
A jinak bych řekla, že emoce na kvalitu příběhu mají vliv nemalej – díky nim přece víc přilneš k postavám a jejich prostřednictvím pak děj hry/filmu/knížky prožíváš intenzivněji. Ale jasně, to co se líbí masám, nemusí se nutně líbit tobě. Asi je tu poměrně vysoká pravděpodobnost, že pokud 100/100 lidí něco vyzdvihuje, tak to sračka nebude, ale třeba se ti to zrovna netrefí do vkusu. Je to subjektivní. Stejně tak je subjektivní to věčně propíraný hodnocení her…
Nene, špatně jsem byl pochopen. Snažil jsem se říct že knížky to mají mnohem těžší někoho dojmout než filmy atd protože nato mají jen ten text a né tu hromadu dalších věcí co filmy.
A já vůbec nemluvím o tom co se lidem líbí a nelíbí. MCU se líbí hromadě lidí, ale dejme si ruku na srdce – jsou ty filmy opravdu tak kvalitní ? Třeba v porování s Kmotrem nebo Unforgiven nebo Vykoupení z věznice Shawshank.
To je otázka. Filmům ten obraz, herecký výkony nebo často hudba může hodně pomoct, ale stejně tak to může pohřbít.
Pro mě osobně ne. Nechci to úplně soudit, viděla jsem naposled asi Endgame, takže nejsem žádnej MCU znalec… Ale tipuju, že i masy (když vezmeme třeba imdb nebo čsfd) budou mít Kmotra a Shawshank výš než MCU.
No zrovna teď čtu jednu sci-fi knížku, u které si celou dobu říkám: „tohle bych chtěl vidět jako film“ Ale je fakt, že lidské představivosti se nic nevyrovná, pokud jí má člověk opravdu bujnou. Já ji asi až tak bujnou nemám, když bych radši film
pokuď ti není 10 tak představivost je nulová většinou XD v dnešní době číst knížky nebo hrát hru na filmové úrovni je velkej rozdíl
No on je problém v tom že redakce dávají hry recenzovat největším fanboyům protože pro to mají největší základ. Nedáš recenzovat závodní simulátor fanouškovi RPG když tam máš fanouška závodních her. Původní myšlenka je taková že by ten člověk měl mít nejvíce informací k porovnání s podobnými hrami ze žánru ale to se prostě u fanboyů neděje. Sami recenzenti jsou na hru tak nahypovaní že rádi přehlednou chyby a vady které jiným hrám vyčítají a ostatním hráčům neutečou nebo naopak vyzdvihnou banality které na ně z nějakého důvodu udělali dojem. Prostě tam chybí konzistence názorů a novinářská integrita.
Jo tak jdi na YouTube a koukni na jedno z milionů videí kde to někdo hraje těch recenzí je tři prdele ale vesměs každej řekne to samé najdeš tak 10% co bude opak k 90% zrovna u GoWR