Značka Splinter Cell aktuálně slaví 20 let od vydání prvního dílu. Toto jubileum se v Ubisoftu rozhodli využít ke zveřejnění prvních střípků z chystaného remaku prvního dílu. Konkrétně se jedná o několik konceptů, které si můžete prohlédnout níže v galerii.
Obrázky byly odhaleny v rámci výše přiloženého speciálního videa, které je věnováno především vzpomínání na první díl série. Prostor v něm dostali i vývojáři remaku, jehož vývoj se nachází teprve na začátku. Samotní autoři prozradili, že se aktuálně věnují tvorbě prototypů a rozhodně nechtějí vývoj hry uspěchat.
Už z předchozích vyjádření víme, že remake poběží na enginu Snowdrop a nabídne přepracovaný příběh, který má dle slov autorů oslovit i moderní generaci hráčů. V rámci výročí série Ubisoft aktuální zdarma nabízí zmíněnou původní verzi prvního dílu, o čemž jsme vás informovali v samostatné novince.
Splinter Cellu by pomohlo nejvíc to, aby na něj Ubisoft raději nesahal.
No dobbrý palec nahoru. Ale před pěti lety bylo pozdě. Teď už to neuspěchat ok……. třeba se toho dožiju
Splitter cell byl fajn. Dodneška si pamatuju na výuková videa NSA z Chaos theory…
Tohle je John. John je terorista. Mezi jeho pracovní náplň patří unášení lidí, podkládaní bomb a snaha ovládnou svět.
Tohle je Sam. Sam je profesionál, co pracuje pro NSA. Specializuje se na boj zblízka, high-tech zbraně a lovení teroristů jako je John.
To byly časy…
Docela zajímavý jak se baví o původní hře a vypráví si čím je to tolik oslovilo, čím se to lišilo od ostatních her. Mělo to zkrátka nějaké inovace. Skoro až smutný jakou cestou se Ubi vydává cca posledních 8 let.
Na druhou stranu přijít s inovacemi a něčím novým v roce 2002 nebyl zdaleka takovej problém jako dnes. Z toho vycházejme
To je na jednu stranu pravda, ale jiní vývojáři nám ukazují, že to možné je. A nemusí to být nutně inovace. Hodně mechanik jako fyzika, střílení skrz beden, desktrukce, to mělo už více her předtím, ale dneska dostaneš sotva polovinu toho co předtím. Nebo, pár let nazpátek přišel Apex s dobře udělaným ping systémem a najednou to zkopírovali všechny multiplayer hry kolem. A přitom je to takové jednoduché. Ale zkrátka a dobře je vidět, že Ubisoft se o něco nového a neotřelého ani nesnaží.
Čo by hre pomohlo z môjho pohľadu – technické vylepšienia ako motion capture, moderný gunplay atď. sú samozrejmosť, ale remake potrebuje dve kruciálne veci. Prvou je návrat Michaela Ironsida ako dabéra. Je mi jedno či najmú 2 hercov, jedného na motion capture a druhého na dabing, ale Sam Fisher je Michael Ironside, všetci to vedia, vie to aj Ubisoft, ktorý Ironsida dal už do Ghost Recon. A druhou vecou je implementovať prestrihové scény keď sú dejové zvraty. To vykecávanie počas gameplaya je rušivé a nesústredím sa poriadne ani na jedno. Dodalo by to oveľa väčšiu pozornosť na príbehovú linku ako tie okienka v rohu.