SINNERS Esports ohlašují prodloužení partnerství s Kauflandem vydáním nejšílenějšího MEMErche v esportu. Příběh vzniku Fofrtašky 2.0 začal na podzim 2022 jako vtip na sociálních sítích, který následoval požadavek od stovek fanoušků na vytvoření prototypu. Skutečná Fofrtaška 2.0 půjde v omezeném množství kusů do prodeje 15. 3. v e-shopu esportové organizace SINNERS Esports.
K jejímu představení vzniklo také našlapané video ve stylu Apple, ve kterém vystupují Sebastian “Beastik” Daňo (CS:GO), Moritz Straube a Max Euler z managementu SINNERS, Uladzislau Prymerau z Kauflandu, Šimon Brabec z designerského studia Braasi a dokonce i paní Vlasta, která si zahrála v oblíbené loňské reklamě “Backnul Brzo”.
Vydáním Fofrtašky 2.0 navazují Kaufland a SINNERS Esports na první rok své spolupráce, během kterého předvedli například drone show na Ještědu, vytvořili oblíbené reklamy s esportovci v Kauflandu, uvedli gastro minisérii Grilferno s hráči vařícími v přírodě na ohni či bojovali s mýty ohledně hráčů počítačových her a jejich zdraví v seriálu Zdravý Hříšník.
„Partnerství s Kauflandem si neuvěřitelně ceníme. Mají odvahu pouštět se do věcí, na které nikdo z jejich konkurence ani nepomyslí. Tím podporují naše hráče, organizaci, ale také celý esportový ekosystém. Nespokojí se jen s logem na dresu, ale chtějí společně ukazovat veřejnosti, že esport je tvrdá dřina a že esportovci si zaslouží pozornost a podporu,“ uzavírá CMO SINNERS Esports Bernard Šimon.
Fofrtašku známe jako klasickou nákupní tašku na kolečkách především v rukou seniorů. Nyní vznikla Fofrtaška 2.0, která je ale ušitá na míru hráčům a hráčkám videoher. Do úložného prostoru se vejde nákup nebo celá herní výbava od myši až po monitor. Fofrtaška disponuje také solárním panelem na dobíjení telefonu, červeným LED světlem, závodními kolečky s odpruženou nápravou, nebo teleskopickým madlem a ve velikosti, jež umožňuje si ji vzít i do letadla jako příruční zavazadlo.
„Partnerstvím se SINNERS jsme měli od začátku v plánu konzistentně bavit v průběhu celého roku. Množství projektů, se kterými jsme úspěšně oslovili mladé hráče a přiblížili jejich svět i starším generacím, však předčilo naše očekávání. Tato snaha spojovat generace vedla právě až ke vzniku Fofrtašky 2.0,“ uzavírá Petr Hoffmann, Head of Digital v Kaufland Česká Republika v.o.s.
O design Fofrtašky se postarala reklamní agentura DDB FTW a populární holešovická značka Braasi Industry, která vyváží batohy do celého světa.
Jako hovadina, ale… mně se to líbí. Odpružení je fajn. Teda jestli bude fungovat. Na ta vajíčka. A že se to jako baťoh dá hodit na záda je praktické. Asi do toho půjdu!
Pro seniory s krizí pokročilého věku to možná bude fajn…
Důchodcem ve dvaceti. Nicméně cením vtipnu s důchodcema zrovna od Kauflandu
“Duchodcem ve dvaceti” 😆 To me fakt rozesmalo. Dalo by se to pouzit i jako reklamni slogan 😆
No to si dělaj prdel ne ? 😂 Vypadá to hrozně a vcelku mě to přijde dost ujetý. Já bych to nechtěl ani zadarmo. Bych byl druhým k smíchu. 😂
Já jsem na kolej a zpět pravidelně stěhoval počítač s crt monitorem na skládacím rudlu půjčeným od kamaráda, který ho pro změnu používal k dopravě na LAN party : D
Znám. Na základce jsme s kamarádem každý víkend přes celý naše malý mestěčko kárkou stěhovali jeho CRT a komp na LANku ke mně domů
Ani nás vlastně nenapadlo to třeba nějak vypodložit dekou. Prostě jsme to tam naházeli a jeli
Až se divím, že nikdy nic neodešlo.