Absenci oficiálních materiálů z očekávaného Assassin’s Creed Mirage nám zatím vynahrazuje poměrně velké množství úniků. Nově se můžete podívat na kratičký klip ze hry, který ve třech sekundách ukazuje premiérové záběry z hraní. Dále se k nám prostřednictvím videa od francouzského youtubera s přezdívkou j0nathan dostávají další zajímavé podrobnosti o hře.
Dle jeho informací má být mapa Bagdádu, kde se hra odehrává, srovnatelná s herním světem, který nabídly do Paříže a Londýna zasazené díly Unity a Syndicate. Z pohledu herní doby má titul nabídnout 15 hodin dlouhou kampaň. Pokud se tyto dva faktory potvrdí, tak opravdu půjde v porovnání s posledními hrami série o komornější díl, který se pochlubí menším světem i kratší herní dobou.
Z dalších nepotvrzených informací stojí za zmínku přítomnost systému reputace a o poznání větší důraz na parkour a stealth mechaniky. Dle neoficiálních informací by Assassin’s Creed Mirage měl vyjít 12. října na PC a konzole PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Na oficiální potvrzení si však budeme muset počkat do 12. června, kdy se uskuteční akce Ubisoft Forward.
Assassin’s Creed Mirage Short Gameplay Leak
by u/tusstaster in assassinscreed
Dvou sekundový 360P záběr, který vypadá stejně jako z Assassins Creed Origin v hábytu Altaira. Neuvěřitelné. Next gen jak prase.
Revoluce 💚
pokud by to melo vazne jen 15h , tak bych vazne po X letech uvazoval o AC .. Mohla by to byt silna pribehovka …
ale buh vi .. hlavne ubi ubi …
uvidime uvidime …
Doslova to vypadá jak Origins. Ale ono je víceméně jasný, že graficky se to neposune nikam, když to vychází i na PS4.
Přesne to samy jsem si rekl taky, origins jak vysity
Jestli to tu nikdo nezmínil, Mirage původně vzniklo jako DLC k Valhalle, takže nečekej zázraky. Nejsem žádnej grafickej connoisseur, takže vidina, že si tu honíš triko, že Assassin’s Creed filler díl není graficky na výši na základě dvouvteřinového 220p videa, mě opravdu baví.
Zázraky od Ubishitu vážně nečekám. Že to vypadá jako Origins je myšleno prostředím a barevnou paletou. Vsadím se, že někde na mapě Origins bych našel podobonu kompozici se stejnýma assetama.
Tuhle hru jsem hrál už asi šestkrát.
Nejvtipnější je, jak po Unity všichni chtěli změnu a teď po třech dílech chtějí zase Unity
Kdo chce Unity?
Hráči chtějí zažít nové pocity, jako když poprvé hráli jedničku nebo dvojku, nebo po letech Origins. Ubi sedm let dojilo koncept jedničky a dvojky, a pak dalších pět let koncept Origins. Možná kdyby vydalo těch her jen polovinu, hráči by nebyli tak přesycení. Ale Ubi chtělo „annual income“…
Kratší herní dobu uvítám. Dnešní monstrózně dlouhé tituly nemám šanci stihnout dohrát a po nějakém čase to omrzí.