První záběry z hraní Star Wars Outlaws se zaměřují na infiltraci do základny syndikátu, skrze níž se hlavní hrdinka Kay spolu se svým zvířecím pomocníkem Nixem chce v tichosti proplížit. Jenže ne vše jde podle jejich představ. Chvíli se jí sice daří, avšak pak je zpozorována. V daný moment dojde k mírnému zpomalení času, během nějž má pravděpodobně možnost reagovat rychlým, a především umlčujícím výstřelem. Bohužel pro ní je příliš pomalá, což vede ke slušné přestřelce.
Základna syndikátu není jedinou destinací, která se dočkala prezentace. Spatřit máme možnost také to, jak se hlavní hrdinka Star Wars Outlaws prohání na jednom z řady vozítek, kde lze spatřit zpomalení času, v jehož rámci se Kay zbaví svých pronásledovatelů. Dojde dokonce i na rozhodnutí, které v tomto případě vede k dosti nepříjemné situaci. Tedy minimálně do určitého momentu to vypadá tak, že bude klid, jenže pak se svou lodí Kay zamíří mimo povrch planety Toshara, kde na ní už čekají přátelé Impéria, čímž celistvá ukázka končí a následuje řada dynamických záběrů, které rozhodně dokáží upoutat pozornost.
Jisté je, že na nás bude čekat hromada destinací, jimž povládne řada syndikátů, se kterými půjde aktivně pracovat a budovat s nimi reputaci. Hráči má pestrá škála frakcí nabídnout rozsáhlou škálu interakcí a příležitostí. Star Wars Outlaws dorazí v roku 2024 na PC, PS5 a Xbox Series X/S.
Get a first look at the minute-to-minute gameplay walkthrough trailer – Watch Now!
— Star Wars Outlaws (@StarWarsOutlaws) June 12, 2023
No vypadá to krásně.
Tak snad to nezruší.
Vypadá to až podezřele úchvatně, uvidíme.
Za mě jednoznačně nejlepší hra posledních konferencí. Sice nejsem nezaujatý, univerzum naprosto miluji, ale opět ZA MĚ jasný kandidát na hru roku 2024. Fantastický audiovizuál, estetika, grafika, ale hlavně neskutečná hudba (je to John Williams ???). Až mě běhal mráz po zádech. Takhle nadšený z herního oznámení jsem snad pár let nebyl.
Jo a moje 5-ti letá dcerka se k mému překvapení stala také velkou fanynkou Hvězdných válek po té, co mě viděla hrát Jedi Outcast a Academy.
Tak tahle ukázka mě překvapila. Od prvního momentu působí dost filmovým dojmem, což se projevuje v chování postav i ve scénáři. Jsou to sice typická klišé z filmů, ale nevím, jak moc se dají adaptovat do hry. Možná to vyjde, možná ne, ale prozatím v rámci ukázky to na mě, jakožto pasívního diváka, působilo přijatelně.
Jedno z takových typických klišé z filmů je vyřazení protivníka z boje jedním úderem pěstí do tváře poté, co mu nejprve poklepete na rameno. Je to nesmysl, pokud by to někdo opravdu zkoušel přesně takto, velmi silně riskuje, že mu to nevyjde a úplně zbytečně se spustí poplach. Přitom má hlavní postava díky tomu, že o ní nikdo neví, lepší možnosti, jak svůj záměr provést. Ale na druhou stranu, Star Wars vycházejí z filmů a tohle je něco, co by nějaký filmař pravděpodobně natočil jako jistou formu gagu. Jako kdyby to vypadlo z filmů Buda Spencera a Terrence Hilla. Nebo by se to dalo přirovnat ke stylu malých gagů z Indiana Jonese, kde Indy jen suše zastřelí zdatného šermíře se zahnutou šavlí. Nejsem si jistý, jak se k tomu postavit, protože to je jednoznačně filmový prvek, ale přitom hra je inspirována filmy, takže nějaká souvislost tu je.
Další věc, která podle mne odkazuje na filmy, je styl oblečení i účesu hlavní hrdinky. Připadá mi, jako kdyby vystoupila z časostroje, jenž „přilétl“ z 80. let dvacátého století. Takhle totiž většinou hlavní hrdinové dnešních filmů a her nevypadají. Prostě mi připadá být ustrojená kompatibilně s původní filmovou trilogií, která se začala natáčet na konci 70. let.
K tomu se dá ještě připočíst, že v ukázce se prvotní plížení zvrtne v prozrazení s přestřelkou. To pravděpodobně není předem daný scénář hry, ale ten, kdo tu hru procházel, to tak možná chtěl a opět to působí velmi filmovým dojmem. Prostě se ve filmech hlavním hrdinům občas něco alespoň částečně nepovede a vznikne tak napínavá situace.
To ani nerozebírám „stormtrooper marksmanship“, který je rovněž záležitost filmů.
Filmový pocit jsem měl z celé ukázky a nejsem si jistý, jak se k tomu postavit. Ale než vyslovím závěrečný dojem, přestože většina ukázky mě překvapila tak mile, jako už dlouho nic jiného, jedna věc mě v ní vyrušila. Úplně v závěru je scénka, kdy malý zvířecí společník při boji vyskočí na Stormtroopera a svou váhou jej porazí. Ne, tohle už je moc. I kdyby vám na hruď skočili dva ratlíci najednou, tak vás takhle neporazí, maximálně z šoku a překvapení ustoupíte o krok zpátky, nikoliv aby vás na principu páky uplně smetli na podlahu, že vám až vyletí nohy do vzduchu. Teoreticky by to taky mohl být pokus o filmový gag, ale tady to už působí přehnaně.
Nejsem si úplně jistý, co si o téhle hře myslet. Vypadá a působí jako film, ale je to hra. Myslím, že pro diváky na streamech může působit velmi přitažlivě, podobně jako mě svou filmovostí zaujala ukázka. Ale přitom je to hra. Tak nevím … Ve spoustě věcí mám často jasno a mám na ně utvořený dobře podložený a pečlivě zvážený názor. Tohle může být velice úspěšná a dobrá hra, pokud to tvůrci nepřeženou s nadsázkou, která bude už příliš. V High on Life může jít nadsázka téměř do jakýchkoliv výšin, protože je zřejmé, že jde o nadsázku, jenž je záměrná. Tady si tvůrci mohou dovolit jistou nadsázku diky „filmové licenci“, ale musí umět odhadnout vhodnou míru, která je obecně vyšší, než se běžně hodí pro hru.
Mám z ukázky pocit, že tohle má v případě nalezení vhodné míry šanci stát se hrou roku a zároveň to může být při neodhadnutí poměrů patetický propadák. Nevím, co to bude, ale už několik let jsem neviděl ukázku, která si tak získala mou pozornost, jako tohle.
„Ve spoustě věcí mám často jasno a mám na ně utvořený dobře podložený a pečlivě zvážený názor.“
Sheldone, jsi to ty?
Nejste první, kdo mě přirovnal k Sheldonu Cooperovi. Slyšel jsem to srovnání i od lidí z mého blízkého okolí, kteří mne dobře osobně znají. Nicnéně se jej určitě nesnažím napodobovat, jen autenticky reprezentuji sebe a tím vámi citovaným sdělením jsem chtěl vyjádřit, že tohle je hra, o které si zatím nemohu utvořit dostatečný obraz, protože je to něco, s čím jsem se dosud nesetkal. Vidím v té hře prvky a přístupy, jaké jsem v jiné moderní velkorozpočtové hře ještě neviděl, což souvisí i s tím, že her věrných duchu filmových předloh není mnoho.
Bojím se že tam příjde značný downgrade. Ubisoft je tím celkem pověstný. Vypadá to až moc dobře.
Já jsem z ukázky vyloženě nadšený. Před prezentaci bych nevěřil, že se zase jednou (po dloooouhé době) budu těšit na Ubi hru.
Žeby náhrada za Star wars 1313 proč ne vypadá to zajímavě
Snad to nedopadne jako 1311 Star Wars hra. Jinak zas mírnej woke s ženskou protagonistkou
Já už nevim co je víc k smíchu jestli woke prapaganda samotná, nebo lidi jako ty, kde jí vidí i tam, kde absolutně není
Je trochu divný, když ženská jednou ránou pěstí někoho omráčí jak Old Shatterhand, ještě k tomu přes helmu, kdyby aspoň měla nějakej omračující boxer, tak by to dávalo větší smysl.
Třeba tam měl vypínací tlačítko. Je to přece jen mimozemšťan a o jeho anatomii nic nevíme.
Jestli v tom nevidíš ty woke propagandu, že se poslední dobou dávají do mužských rolí (Forspoken, x akčních filmů), tak už si byl úspěšně normalizován.
No trend to je, ale dali tam ženskou, páč nechtěli kopírovat chlapa Han Sola. V Survivor máš zase Cala.
Ale stejně je divný, že tam není vytvoření vlastní postavy. Když to Ubi uměl v Odyssey a Valhalle, proč ne tady?
Výběr ze dvou možností není tvorba vlastní postavy …
Přesně tak! A začal s tím Core Design v roce 1996, když do mužské role dali Laru Croft! To jsem neskutečně rád, že je tu i někdo další, který prozřel a odhalil tuto woke konspiraci!
Já si myslím, že lidi, kteří opravdu hráli starý Tomb raidery nikdy neměli pocit, že jsou strong female character, spíš naopak, ty hry jsou brutálně těžký.
Já čekal, že si člověk vytvoří vlastní postavu.
Řešíš hovna, tohle je uplně v poho
Ještě že v době Vetřelců tolik lidí nemělo v hlavě nakadíno. 🤦♂️
No jako vypadá to opravdu hezky. Snad to nebude nějaká repetetivní blbůstka. Ubisofte nepodělej to 😀
Ty příhodně umístěné červené barely už jsou vážně úsměvné. Ale je to pěkné a mám z toho SW feeling, takže proč ne.
Klasicky ubitrash
Příliš nevěřím tomu, že se jedná o „gameplay“, na Ubisoft to vypadá až příliš dobře
Vydavatel je Ubisoft ale pracuje na tom Massive Entertainment
Ano a Massive Entertainment patří do studií které vlastní Ubisoft.
Far Cry si to ty?
Tohle vypadá jako kříženec Far Cry, Division a Assassina ! I když to vypadá pěkně, tak nevěřím tomu že se to nevyhne po pár hodinách tomu že to bude klasická repetitivni OW nuda ala Ubisoft!
Myslel jsem že největší eso v rukávu bude Avatar a proti tomuhle to vypadá jak úplná sračka. Tohle hodně překvapilo.