Fanoušci série Assassin’s Creed se na akci Ubisoft Forward dočkali první oficiální ukázky z hraní Assassin’s Creed Mirage. Ze hry jsme už několik prvků a sestříhaných záběrů viděli už v minulosti. Nyní se však můžete podívat na první delší pasáž, která ukazuje jednu z misí.
Už na první pohled je ze hry patrný návrat ke stylu dřívějších dílů, na což samotní vývojáři ze studia Ubisoft Bordeaux už dříve upozorňovali. Tato snaha je přímo spojena s důrazem na stealth. Výše přiložené záběry prezentují například způsob odlákání a následné eliminace nepřátel, průzkumného orla nebo speciální řetězový útok, díky kterému budete moci zneškodnit několik nepřátel zaráz.
Chybět samozřejmě nemůže ani pro sérií typické lezení na věže a parkourové pasáže. Z pohledu prostředí se budete pohybovat po Bagdádu, který stejně jako řada herních prvků evokuje styl starších dílů. Assassin’s Creed Mirage vychází 12. října na PC a konzole PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Kromě gameplay záběrů si můžete prohlédnout také nový příběhový trailer, který naleznete níže.
Ubisoft jede pecky, pro mě hodně překvapivě. Jestli by Star Wars Outlaws v mém žebříčku mohl aspirovat na hru roku 2024, tak Mirage by se mohl dostat do toho letošního. I když bych byl překvapený, kdyby něco sesadilo z letošního trůnu fantastického Diabla. Jinak kvituji návrat ke kořenům a je skoro jisté, že to budu hrát s filtrem prvního z dílu.
Všetko OK ale ako prišli teleporty tak nie ďakujem.
Ja mám zo série najradšej renesančnú Itáliu a potom hlavne ten revolučný Paríž. Jednoznačne najpôsobivejšie zobrazenie mesta v rámci celej série. Londýn sa mi zase po čase tak nejak úplne zhnusil. Atény a Alexandria za mňa mohli byť v rámci jedného dielu lebo ten okolný svet v štýle Ubisoft išiel už úplne mimo mňa. Discovery tour úplne stačilo. Assassina mám najradšej v meste aj keď v reálnom živote to mám presne naopak. Podľa záberov to vyzerá tak, že najväčšej zmeny „aspoň“ vo vizuále a grafike sa dočkáme až v dieloch Red a Hexe. Aj keď to zase budú ďalšie obrovitánske diely. Najviac som však zvedavý na prostredie Európy 16. storočia. Asi ešte viac ako to Japonsko. Celkom by ma zaujímalo, aké asi väčšie mesto by mohlo byť v tom Hexe. Na Mirage som hlavne zvedavý na to, či sa vôbec prejaví to spojenie menšieho dielu a najdlhšej pauzy v rámci série.
Na hru se těším jen škoda že se ubisoft v našem regionu vyprdl na cz titulky
Neboj, tvůj milovník Ruda tu hru určitě zprzní svým „překladem“
Spíš Farflame udělá další parádní překlad. Od něj všechny měly tu nejvyšší kvalitu, takže já si rád počkám.
Na gameplayi je vidět, že to, co považovali za zastaralé, se rozhodli vrátit. Je to vidět na všech těch bednách, vlajkách ke zhoupnutí, lanech apod. Láká mě to, láká. Mám tendenci u této hry věřit, že to nebude takovej sra*** jak Valhalla. Ale bez češtiny koupím až ve velké slevě. Tak jako Valhallu (z které jsme byl ale znechucen a prodal jsem dál).
Beru zpět. Ten teleport……. Bez komentáře. Prasí i nadále.
A svítící meče…….
Od Ubi už se dobrá hra čekat nedá, na to měli moc šancí, co promarnili.
Tohle by šlo. Soundtrack moc mile překvapil.
Po grafické stránce to vypadá skvěle jako vždy ale prostě je znát ze to puvodne melo byt DLC pro Valhallu…a ta me nijak neuchvatila. Ubisoft sice tvrdi jak se chce vracet k puvodni myslence a pak ukaze ukazku s prestrelenyma schopnostma teleportu…
Očividně si to nemůžou odpustit, viz svítící meč a šaškovský skiny z Prince v deluxe edici. Fakt mi hlava nebere, proč to tam musí nacpat.
Že bych konečně zase starý dobrý AC? Vypadá to skvěle, jsem příjemně překvapený!
Lol, odpad pro masy po šesnácté
Asi jsem čekal víc. Zůstanu u hraní přes Ubisoft+.
U AC jsem víc spokojen než u Avatara, těším se na to :))
Jaj, ten teleport
Kdyz jsem videl, jak to jakoze oznacoval ten plan, jak je pozabiji, tak se mi to libilo, ale myslel jsem si, ze ten basim normalne pobezi a udela nejaky komba v realnym case a ne ze se k nim bude teleportovat.