Společnost Capcom na své včerejší konferenci věnovala prostor také připravovanému akčnímu RPG Dragon’s Dogma 2, které navazuje na první díl z roku 2012. Hra byla oficiálně oznámena v červnu loňského roku a na letošní PlayStation Showcase se dočkala premiérového traileru. Na akci Capcomu se fanoušci série dočkali rozšířené ukázky, která navázala na trailer z PlayStation Showcase.
Dozvěděli jsme se také několik nových informací v čele s velikostí herního světa, který má být v porovnání s původní hrou zhruba čtyřikrát větší. Z pohledu hratelnosti vás čekají akční souboje ve středověkém otevřeném světě. O technickou stránku se postará osvědčený RE Engine.
Kromě informací o velikosti herní mapy autoři prozradili, že vás bude v průběhu hry doprovázet několik NPC postav, které budou bojovat po vašem boku. Ačkoli titul nabídne čistě singleplayerový zážitek, tak by dle vývojářů měla přítomnost zmíněných počítačem ovládaných společníků navodit pocit kooperace.
Dragon’s Dogma 2 míří na PC (Steam), PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Datum vydání zatím neznáme.
Tak design sveta prvniho dilu byl poplatnej tehdejsimu budovani openworldu a presto byla hra na vysoke kvalitativni urovni. Moc nerozumim tem zaverum 4x delsi chuze, vetsi se nerovna kvalitnejsi atd.
To se asi bavit o jine znacce.
Tentokrat by to chtelo mounty ale. To behani a neustalej respawn davalo fakt zabrat
Jestli to bude 4x větší způsobem, že poběžím 4x déle tam, kde se ůkol odehrává, tak to si můžou strčit někam.
co takhle 4x lepsi? protoze 4x vetsi neznamena vubec nic, 4x nic je porad nic
Tady někdo nehrál jedničku…
Jestli dvojka nabídne lepsi pribeh, poresi side questy a nevyjde rozbitá jako ostatní AAA hry tak to bude adept na hru roku…