Assassin’s Creed Mirage se má stát hrou plnou alternativních cest, jimiž bude možné řešit jednotlivé úkoly. Přestože se boj stane jednou z možností, jak problémy řešit, podle tvůrců to má být alternativa po níž nebudete sahat úplně často.
Primární má být formát se kterým pracovala většina dílů původní série. Prakticky se tím pádem většinou budete snažit o to tiše přijít, zabít a následně zmizet v davu. Když však přeci jen na šarvátku dojde, můžete se dle tvůrců těšit na propracovaný formát soubojů, na němž má být patrná inspirace samuraji, nebo také tím, jak ovládají svůj meč rytíři řádu Jedi. Jak bude samotný střet probíhat, má být pouze na vás. Vsadit můžete na tempo, nebo naopak pomalé zabíjení nepřátel.
Jak se jim povedlo zpracovat soubojový systém budete moci zjistit už 12. října, kdy Assassin’s Creed Mirage dorazí na PC, PlayStation a také Xbox.
I interviewed the animation director on @assassinscreed Mirage and we spoke about Basim's flashy fighting style and sped-up parkour skills. https://t.co/i6kwZDFqnG
— Kirk McKeand (@MckKirk) June 16, 2023
Jasně, „tradiční stealth“, kde se teleportujete, jak se vám zlíbí. Docela jsem se na tohle těšil, ale nevím proč tam musejí dávat tyhle blbosti. Odrazilo mě to od koupě a spíš koupím v nějaké hodně velké slevě.
Ezio trilogie měla strašněj úspěch a šlo to i bez scifi blbostí.
A kdo tě nutí tu abilitku používat?😀
No to je otázka. Někdy zkrátka máš hru naskriptovanou tak, abys musel použít konkrétní schopnost. Dneska už to sice není tolik vidět, ale jistý si být nemůžeme.
Strastne moc se tesim uz ted to ma u me 10/10 souhlasite?:)
Uvěřím až uvidím. Podobných písniček jsme v minulosti slyšeli už dost.
A chybí vám písmenko v nadpisu
Pan Zeman má v každém článku chyby, to je klasika. Už mě přestalo bavit ho opravovat, je to jeho vizitka.
I tak je to možné brát. Mail mám uveden, takže výtky mi můžete psát i tam. Vždy jsem přístupný diskuzi.
Může se stát. Buď rád za to, že vůbec někdo nějakou novinku napíše. Dnešní mládež, pro kterou je vše málo, není za nic a ničí práci vděčná a neumí se ani podepsat = tzv zůstává v anonimitě…je opravdu smutný přiběh
Děkuji za upozornění. Opraveno. Mám volno, takže jsem opravil až nyní.
tady to nepatři ale last of us po aktulizaci běži bez problemu na 8GB vram na high i ultra i ve 4K s DLSS jde vidět že vyvojáři jsou lenoši optimalizovat za tu jejich lenivost bych je vyhodil z práce a zatahal za ucho !
A to si fakt někdo myslel, že ta průměrně vypadající koridorová hra na dnešní standardy má tak vysoké nároky kvůli náročnosti? Zahrajte si Plague inc. To je jiná písnička
Tak se zase uklidníme. Ztrapnil jsi se dost😃
Tyhle kecy o lenoších…
Nemám nic proti smysluplné kritice, ale takové nesmysly se objevují stále víc. Lazy developer… lazy publisher….
Co víte o portování renderovacího jádra? O asset managementu, alokaci paměti a streamingu? Ale hlavně nikdo z nás neví, kolik času na portování technici vůbec dostali. Kolik jim bylo přiděleno testerů a na jakých konfiguracích se testovalo. Jak vypadaly zdrojáky? Byly dostatečně dokumentovány? Bylo možné konzultovat problémy s původními tvůrci? Nevíme vůbec nic. Ale jsou to lenoši a je třeba je vyhodit…
Sorry, fakt mi to vadí a bohužel se tyhle názory objevují často. Stupidní výkřiky.
Tak v tomhle případě se můžeme odrazit od toho kdo to dělal, tedy Iron Studio, které má již několik vroubků. Tehdá když vyšel Arkham Knight na PC, tak to byla taky hrůza. Jejich port Uncharted 4 taky nebyl nic moc. Ne tak tragický, ale mohlo být mnohem lepší. No a teď TLoU… zkrátka vidíme, že jim porty moc nejdou, minimálně u velkých AAA her. Pak je ale na vině i Sony, která jim to přiklepla. Dokážu si představit, že si řekli asi nejnižší částku za port protože nevěřím, že si je vybrali pro své kvality. Každopádně, hra má vyjít když funguje. Chápu, že portování není lehký, ale když se o to přihlásili, tak na sebe berou zodpovědnost, že produkt vyjde v odpovídajícím stavu. Je možné a asi i pravděpodobné, že Iron Studio chtěli více času, ale Sony to chtěli dostat ven co nejdřív, takže vina padá v podstatě na obě strany.
Iron Galaxy.
Podle jejich stránek a Wikipedie toho naportovali několik desítek. Něco lépe a něco hůř. Skyrim na Switchi, pokud vím, běží dobře. Crash N.Sane Trilogy a Spyro Trilogy na Windows taky. Portovali i předcházející Batmany pro WB. A ty jely dobře. Takže asi záleží na projektu, na podmínkách, na čase a na kdo ví kolika dalších věcech o kterých nemáme ani páru.
Ano, ale většina jsou takové ty menší projekty a ty větší už jsou nějaký ten rok starý. Za ty roky se mohlo změnit i vedení a mohlo to jít do kopru, stejně jako se to stává u herních studií.