Bobby Kotick, šéf Activision Blizzardu, vysvětloval u soudu ve věci nákupu firmy Microsoftem, proč nevychází v současnosti Call of Duty na Nintendo Switch a zda je reálné, aby Microsoft dostál po uzavření akvizice svému závazku přinést sérii na konzoli od Nintenda.
Kotick přiznal, že před příchodem Switche uvažoval Activision, že na něj Call of Duty bude vydávat. Koneckonců hry ze série vycházely předtím na Wii a Wii U. Nakonec se ale rozhodl, že tomu tak nebude. „Špatně jsem se rozhodl. Když jsem viděl prototyp Switche, byl jiný… Myslel jsem si, že Wii je nejúžasnější videoherní systém, jaký byl kdy vytvořen. (…) Nemyslel jsem si, že [Switch] bude úspěšný,“ popisuje.
Šéf Activision Blizzardu dále souhlasil s tím, že týmy Activisionu a Microsoftu dokáží přinést Call of Duty na Switch. Věří zároveň, že půjde o skvělé hry, přestože kvůli hardwarovým omezením nebudou totožné jako na Xboxu a PlayStationu.
V neposlední řadě Activision v odtajněné komunikaci avizoval, že předpokládá vytvoření „něčeho zajímavého pro next-gen Switch“ a dává tak najevo zájem o platformu japonského vydavatele.
a když ms nedokaže slibit že vyjde na switch 2 slabši hw
Děkuji Phile a Bobbe. Jediní dva lidé, kteří posouvají herní průmysl dopředu 🙂 Sony tiše závidí 😁
spiše naopak zavidi ms
buďte rádi že je tu konkurence vy tupci poslaný😊
mysliš sebe
na next gen switch nebude když bude o generaci pozadu hw jak ps4 a xonea zaleži kolik zabere mista
Kdysi jsem měl možnost si vyzkoušet Call of Duty na Nintendu DS a stálo to teda za to. Do stran a dopředu/dozadu se pohybovalo křížovým tlačítkem, zatímco kamera se ovládala stylusem… Slušný horor.
mělo DSko gyro?
Nemělo.
Vůbec to nebylo špatné. Stejné ovládání měly asi všechny first-person-view hry na DSku. Dokonce i Metroid Prime Hunters přímo od Nintenda. Bylo to asi nejblíž, jak se dalo dostat k ovládání na PC pomocí myši. Problémem ale bylo, že po chvilce z toho bolely ruce. Nebylo to na dlouhé hraní v kuse.
Dobré ovládání měly i CoD hry na Wii – mířilo se Wiimotem. Když se zamířilo víc k okrajům obrazovky, pohled se otáčel. Hry byly upraveny, aby měly o něco pomalejší tempo. Trochu to připomínalo hry s optickou puškou. Mimochodem Wii platforma je historicky poslední, která nabízela dostatek her tohoto typu (pár jich bylo i na PS3 s Move ovladačem) a je hodně hráčů, kterým se po nich stýská. Na Wii je obrovské množství „klenotů“, které si jinde nezahrajete. A jsou pořád levně k mání. Pokud je někdo sběratel, tak teď je skvělý čas se zásobit. V budoucnu ceny jen porostou.