Před časem jsme vám přinesli novinku o nezávislém projektu s názvem Unrecord, který díky využití Unreal Enginu 5 a kamery zvané bodycam nabídl téměř fotorealistickou grafiku. Úspěch gameplay záběrů z tohoto projektu podnítil zájem dalších nezávislých vývojářů, kteří začali se zmíněným bodycam pohledem různě experimentovat.
V poslední době vzbudilo pozornost například video z „realistické“ varianty legendární mapy Dust2, kterou mají do paměti zarytou především fanoušci série Counter-Strike. Za projektem stojí tvůrce s přezdívkou Nic, který po vzoru Unrecord využil kombinaci kamery bodycam a Unreal Enginu 5. Na výsledek stále ještě rozpracovaného fanouškovského projektu se můžete podívat ve dvojici níže přiložených videí.
Realisticky to vypadá, ale designově to není vůbec hezký a nemá to nic společného s původním designem mapy. Ta zeď podel longu je nižší a ty stromy vypadaj hrozně .proporce áčka i ct spawnu jsou podstatně menší. Ale jako za ten postprocessing klobouk dolu.
Vypadá to hezky. To je tak vše.
furt je na cem makat , textury jsou rozmazany
ale nerikam ze to je to spatny .. ve vr s tema lepsima texturama to muze byt fakt povar …
Ta kamera je hrozná….
Podle mě to vypadá strašně. Ve všech směrech, které mě napadají.
Těžko uvěřit, že je to grafickej engine a ne realita, ale bohůžel Unreal Engine je jen spíš na prezentaci co se ten engine umí, ale pochybuju, že dostaneme někdy fakt kvalitní a graficky propracovanou hru.
Kdyby před spuštěním některých her na mě nevyskočilo logo ,,Unreal Engine´´, tak bych ani neřekl, že danou hru pohaní tenhle engine.
tak je to furt jen herni engine to jaky tam clovek nahraje textury nebo na co jej pouzije uz je vec jina