O Star Wars Outlaws se v současnosti objevuje čím dál tím více střípků, které mají světu nastínit jednotlivé faktory tohoto díla. Pokud se někdo z vás obával toho, že by se jednalo o RPG, ve kterém se ztratíte kvůli jeho rozsahu, tak vás dnešní novinka zřejmě uklidní. Rozhodně se nemá jednat o dílo, jehož dohrání vám zabere stovky hodin. Spíše naopak. Herní univerzum má být ve své podstatě v rámci délky přístupné tak, aby děj dokončilo co největší množství hráčů. Jednoduše řečeno, nemá být „příliš velké“.
Ubisoft v tomto případě chce sáhnout po dosti podobné strategii jako v případě Assassin’s Creed Mirage, kde namísto gigantického světa nabízejícího zábavu na stovku hodin dostanete intenzivní zážitek. Pro některé hráče tato informace pronesená v rozhovoru pro IGN bude jistě ulevujícím faktorem, je však jasné, že určitá skupina by si jistě dala více. Zda se jedná o správnou cestu zjistíte příští rok na PC, PS5 a Xbox Series X/S, kam Star Wars Outlaws také míří.
Ubisoft is known for long games, with Assassin's Creed Valhalla taking up to 143 hours, and though a Star Wars Outlaws planet will comprise of "two to three zones," the developers say it will be "a very focused action-adventure RPG." https://t.co/O6dz2Gck4W pic.twitter.com/yNA2mNsEte
— IGN (@IGN) July 26, 2023
Existujou hry, které mají 100h a jsou dobré díky quest writingu a world buildingu (Witcher 3) a pak Ubisoftí, kde je nejdůležitější „diversity hiring“ (rozuměj bez talentu) a narvat do toho 20h pruměrného až podprůměrného main story ještě 80 hodin repetitivního balastu. Pak přijdou na to, že to neumí, tak jdou směrem druhého extrému, kde hru za 2000 dohraješ za jedno odpoledne a oslavujou to
On snad ubisoft někdy udělal hru kde platí ….gigantického světa nabízejícího zábavu na stovku hodin….? Velké světy ano, ale prázdné, mrtvé, generické,s nudnýma ukolama, nudnýma systémama co vás po několikerém opakování již nebaví a nudí. Nedohrál jsem ani jednu hru od nich , ale protože byli nudnéééé a né že byli velké.
Já osobně preferuji když hra má 15 až 20 hodin 50 a více to bych asi nedal
Jedině dobře, nemusí být každá hra 100+ hodin. Pro mě je u kvalitní hry 20 h až 30 h i s sidequestama naprosto ideální. Pokud je to fakt pecka jako např. Witcher 3, tak snesu i těch 100+.
Jestli ono to nebude částěčně tím, že se jim většina vývoje zadrhává a potřebují už něco vydat. Já s velkými hrami nemám problém, ale když 2/3 z toho je nudný obsah, od repetitivních vedlejších úkolů až po collectibly, tak je to špatný.