Assassin’s Creed Mirage se nezadržitelně blíží a tak tu pro nás jeho tvůrci mají detailní náhled na tvorbu města, které se stane hlavní dějištěm tohoto vyprávění. Tedy přesněji na to, jak přesně studio přivádělo k životu Bagdád 9. století. Podle některých členů týmu se jednalo o nezapomenutelný zážitek, protože dávat celek dohromady bylo zkrátka fascinující. V případě, že se hráči zaměří na detaily má jim tato metropole v každou denní hodinu nabídnout zcela odlišný zážitek. Velký důraz má být kladen na historickou autenticitu, díky čemuž budete mít možnost setkat se s klíčovými aktéry dějin.
Assassin’s Creed Mirage vychází na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S už 5. října.
Take a step behind the scenes of Assassin’s Creed Mirage and discover how the team recreated 9th century Baghdad; from its vibrant districts to its lively crowd.
And enjoy exclusive behind-the-scenes and gameplay footage! #AssassinsCreed
— Assassin's Creed (@assassinscreed) August 18, 2023
klasicky zadnej grafickej posun od origins . akorat nasvetleni , mozna stiny . textury a modely furt stejne .
kdysi davno , kdyz se vydaval dalsi dil serie stejne hry , bylo videt opravdu posun dopredu .
ubisoft v tomhle opravdu exceluje …..
hold kvantita ….
Posun bude zrejme ozaj minimálny. Tak výrazný skok ako v Unity čo je dodnes najkrajší Assassin čakám konečne od projektu Infinite.
Já tyhle stesky nad špatnou grafikou nechápu. Podívejte se jak ty dnešní AAA hry graficky vypadaj. Naprostá většina z nich vypadá graficky úplně luxusně. Kde si představujete ten grafický posun? Obzvlášť třeba z roku na rok nebo jednou za dva roky? Nejsme v roce 2005. Ty hry vypadaj tak dobře, že prostě žádný grafický revoluce nejsou možný. To co nejvíc postrádaj dnešní hry, alespoň pro mě, jsou vlastně detaily. Paradoxně detaily, které některé starší hry měly. Ve střílečkách třeba náboje zůstávající na zemi. Vymazlenější animace, které budou reagovat na prostředí (dost často moc nefunguje). Opravdu random počasí, které bude reálně ovlivňovat svět (v mnoha hrách je to spíš jen na oko). Damage model prostředí, který v mnoha hrách téměř neexistuje nebo je jen kosmetický. Dokážu si představit revoluci pokud někdo udělá hru, která na tohle všechno bude pamatovat. Kupa těch věcí je dneska naskriptovaných, ale já chci aby to fungovalo v reálném čase pomocí enginu. Ale fakt nejsem plačka, která bude brečet že hra co vychází letos, nevypadá o 100% líp než ta co vyšla loni. Ono to jednoduše nejde…
Súhlasím s príspevkom a to s tými detailmi pri starších hrách platí vlastne aj pre Ubi. Hneď si spomeniem na AC Unity alebo Far Cry 2. No z môjho pohľadu je i tak grafika Valhally alebo Odyssey naprosto priemerná, nevravím že škaredá. Hlavne v porovnaní s RDR2/KCD. Na druhej strane práve z dielu Unity mi dokázala ako sa hovorí spadnúť sánka ešte aj dnes. Pritom aká stará je ta hra, pomaly 8 či 9 rokov to už bude. Pamätám si na obdobie rokov 2006/2007, to som vtedy veru zíral. Oblivion, Gothic 3, Crysis…
Vypadá to krásně. Ubisoft má možná problémy s přílišnou délkou her a jejich určitou repetitivností, ale světy dokáží vytvořit naprosto dechberoucí.
Přesně tady tenhle klad se vyskytuje ve všech jejich hrách a tím to končí
Nekončí. Ve většině případů ty hry mají i skvělý příběh, zajímavé postavy, mise apod. Akorát to velmi často zabíjí velikost světa, který je sice nádherný, ale tak nějak rozmělní ten zážitek.
tenhle dil by mel byt na cca 25-30 hodin, takze prijemna odbocka od miliardy otaznicku
U mňa to platí práve iba v tých mestách aj keď to je ich už taký klasický štandard. Práve tie ich svety za múrmi mesta ma už naprosto odrádzajú.