Obsáhlý únik soudních dokumentů ze sporu mezi Microsoftem a FTC odhalil kromě příprav nové varianty Xboxu Series X (více v samostatné novince) také existenci hned několika chystaných her od Bethesdy.
Konkrétně se jedná o následující tituly:
- Doom Year Zero & DLC
- Fallout 3 Remaster
- Oblivion Remaster
- Dishonored 3
- Ghostwire: Tokyo (druhý díl)
- Elder Scrolls VI
- Starfield DLC
- Indiana Jones (již oznámená hra od MachineGames)
- Project Kestrel
- Project Platinum
- Neupřesněná licencovaná IP
- Elder Scrolls: Online expanze
V níže přiložené tabulce můžete vidět také orientační data vydání, která jsou však vzhledem k již vydaným titulům viditelně neaktuální. Jednotlivé hry proto vyjdou s největší pravděpodobností později, než je na níže přiloženém obrázku uvedeno.
S přihlédnutím k neznámému stáří dokumentu navíc nelze vyloučit, že byl některý ze zmíněných projektů v mezičase zrušen. Jelikož se však jedná o údaje ze samotného soudního spisu, tak by se mělo opravdu jednat o existující připravované projekty.
kde je wolfenstein ?
ten je na druhé straně toho papíru s tím seznamem
Nový Doom ? Hned mám lepší den !
Ty seš dobrej řízeček
Ani nevím jestli bych radši Dishonored 3 nebo Prey 2. Ale vypadá to že je rozhodnuto.
Nový Doom? Spíš jsem očekával nového Quaka. Samozřejmě, Dooma není nikdy dost, ale Quake si také zaslouží návrat.
Také jsem očekával Quake … zvlášť po těch dvou prvních remasterech … které jsou super !
Zbytečné
25 let nebo jak dlouho ždímají ten jejich engine od Morrowindu po Starfield a teď ještě vydají remaky těch stejných her…jakoby už tak každá ta hra nebyla stejná…
Protože už nemají co nabídnout. Pryč jsou dny Morrowindu, Oblivionu. Nějakou kreativitu, nedej bože nápaditý quest writing a world building už bych od nich nečekal, teď se Starfieldem to dokázali, že je z nich prakticky taková Bethesdí verze Ubisoftu.
Kdo ví, jak bude vypadat TES VI…
TES VI je to jediný na čem mi od nich ještě záleží. Snad tam ze sebe využívají maximum
Do zdrojovýho kódu jim nevidím, ale řekl bych že ten engine už toho v sobě z dob Morrowindu moc mít nebude. Podobná situace jako s CoD enginem, který postupě přepisovali s každou iterací, dokud byl od starších titulů k nepoznání.
Jako Eternal spolu s parádníma dlcs je asi vážně FPS s největšíma koulema všech dob ale moc si neumím představit jak dál … i jsem si říkal že bych si dal styl Doom 3 kterej byl podle mého nedoceněn a ve stínu příliš orodovaného HL 2 … i když za mě tenkrát ten boj vyhrál Far Cry … ten vyšel bez hypu dřív než ty dvě očekávané a oddalované “první” next gen hry …
U mě jasně tenkrát vyhrál Half-Life 2, pro mě asi nej hra, co jsem kdy hrál. Pak v závěsu Far Cry, tenkrát nové PC, takže vše naplno, a hlavně graficky to nemělo chybu. Doom 3, jako taky skvělá hra…ale u mě až na třetím místě
Tenkrát jsem si stavěl svůj první počítač … z prvních výplat …právě kvůli Doom 3 a HL2 aby mi vyrazil dech Far Cry jako první … přecházel jsem z Pentia 100 a první Voodoo . Měl jsem Radeon 9800 pro, což bylo jedno z mála období kdy Nvidia byla pozadu … v big tower matně černý skříni ( vypadala jako monolit z 2001
…nicméně si pamatuju že nějaký čas nebyly hry co by to skutečně vyždímaly a čekalo se na ten next gen haha
…
Dishonored 3
Wohohooo
Ještě bych si přál od Arkane Arx Fatalis … zapomenutá hra
Po tom co se ukázalo, že v Arkane nezůstal kámen na kameni a většina talentů stojících za sérií Dishonored ze studia odešla, bych s tím nadšením z pokračování nakládal velmi opatrně…
Spousta lidí asi stále netuší, že Arkane tvoří 2 týmy, Austin a Lyon. Ty mluvíš o Austinu, kteří Dishonored nedělali.
Ačkoli chápu pointu, tak tohle taky není úplně pravda, na prvním Dishonored totiž spolupracovala obě studia, k rozdělení došlo až potom. Na dvojce pak dělal jen Lyon, zatímco Austin pracoval na Prey.
Tak to se omlouvám a beru zpět. Myslel jsem že se ta sedmdesáti procentní „úmrtnost“ týkala celého Arkane a ne pouze Austinu…
tak jako dooma bych si rad zahral … pokud by byl kvalitne udelanej samozrejme .. oba dily na steamu mam a jsem s nimi velice spokojen ..
Dávejte bacha, jak remaster Oblivionu vyjde stejně jako Skyblivion a Bethesda jim po deseti letech zatne tipec. To bude mela
A doufám, že u nového Dooma nebudou poslouchat hatery Eternála a nebudou měnit gameplay, protože takhle zábavnou a fresh FPS hru jsem nehrál snad už deset let, takže budu moc rád za pokračování.
Obdivuju práci modérů na Skyblivionu, ale tohle se dalo očekávat. Škoda, že tolik práce bude k ničemu.
Naprostej souhlas. Jakejkoliv dumbing down oproti Eternalu rozhodně neuvítám.
To musí být brutálně demotivující, tolik práce a vynaloženého času a v podstatě úplně zbytečně. Reálně, kdo bude hrát fanouškovský „remaster“ místo oficiálního, ještě když by vyšly zároveň?