Cyberpunk 2077 byl po vydání terčem obrovského zájmu, který kvůli jeho technickému stavu dost opadl. Hra zkrátka nebyla úplně připravená na vydání, a tak relativně rychle přišla o milion hrajících, jimiž se mohla chlubit při vydání. Jen pár měsíců po vydání už jí hrála jen hrstka z původního zástupu. Určitou formou nakopnutí byl pro tento titul seriál Edgerunners, který jí opět nakopl do centra zájmu hráčská komunity. Stále se však nejednalo o úplně zásadní čísla. Opravdovou změnu podle všeho přináší až datadisk Cyberpunk 2077: Phantom Liberty.
Ten totiž spolu s aktualizací 2.0 přilákal podle SteamDB ke hraní v jediný moment takřka 250 tisíc hráčů, jimž stojí svět Cyberpunk 2077 za pozornost. Cesta výrazného akčního RPG tímto momentem fakticky končí, je to však krásná ukázka toho, že špatný začátek nemusí automaticky znamenat konečnou.
Nearly 250k concurrent players on Steam today for Cyberpunk 2077 with the launch of the Phantom Liberty Expansion
This is the highest player count Cyberpunk has had since December 2020, the games release month pic.twitter.com/1UNbmMu1iV
— Benji-Sales (@BenjiSales) September 26, 2023
takřka
https://youtu.be/diMOKLcDQgs?si=OOzIAuXUmkLJ2k67 je to skvost
Sorry ale aspoň pro mě se na tohle nedá dívat. DLSS Auto není dynamické, takže ti ho nastavilo na Ultra Performance a obraz vypadá jak namalovaný akvarelkama.
A fakt netuším kde si vzala těch 80-110 FPS, na videu je jasně vidět, že se drží kolem 70.
Nechci kazit radost ze hry, ale chvástat se něčím co není pravda opravdu nemám rád.
Ty poznáš z videa rozdíl mezi 70 a 80 FPS? To teda respekt…
Počet těch fps pozná každý, kdo se podívá do levého horního rohu
Aha, tak to mi uniklo…
ono nahrávat ve 4K60FPS s nejvyšším bitrate opravdu cca těch 20FPS sežere. A ty to hraješ na čem Meg.A.Byte ?
Já mam taky 4080.
Meg.A.Byte. a na čem to hraješ ty ?
Víš ono nahrávat ve 4K60FPS na stejném stroji bez nahrávací karty a druhého PC opravdu nějaký výkon stojí (cca 15-20%) a představ si, že mimo město mám s rtx4080 i 120+ FPS.
S DLSS ultra performance mam přes 100 FPS všude. Ať koukám na video, jak koukám, tak vidím opravdu parádní technologii a ostrý obraz. Tak prosím nebreč a buď chlap. Určitě dnes neexistuje hra s lepší grafikou a akvarelama je namalovaný možná tak tvůj mozek.
Ano bez nahrávání mám 90+ FPS a s ultra DLSS mam 130+ takže pro pana chytrého tady obrázky a už se nevyjadřuj, když tomu nerozumíš.
4K maxed ultra dlss

4K maxed auto dlss

na čem to hraješ teda ty Meg.A.Byte. když jsi tak chytrej ?
@Teggy
Karlion
Mám pocit, že se v tom začínáme trochu motat, tak to trochu upřesním.
Nejdřív objektivní věci – jo, nahrávání něco z fps sebere, ok, takže chápu že se bez něj dá k uváděným hodnotám dostat. Což je trochu nešťastné, když se to nedá sdílet, takže nejde předložit „důkaz“. Screenshot pomůže.
A teď subjektivní věc – kvalita obrazu. Opravdu závidím tomu, kdo tvrdí že hra vypadá s DLSS Ultra performance „skvostně“ a „nejlíp co kdy ve hrách viděla“, protože já to samé považuju za aboslutně nedívatelné. Pak už je jen na komunitě aby rozhodla co je za hranou, aby nám herní společnosti neservírovaly špatný obraz a prezentoval ho jako kvalitní, protože to stejně „nikdo nepozná“.
Co se týče toho na čem to hraju já, což je naprosto irelevantní, s klidem můžu říct, že hraju na RTX 3090, Ryzenu 9 3900X a 4K monitoru. Ray tracing mám vyplý, zbytek nastavený na max. DLSS myslím Performance. Ve městě fps padá pod 50, jinde nad 60. Jak hra vypadá a jaké jsou FPS si klidně můžete najít na spoustě YT videích.
P.S.: Oceňuji ty osobní narážky, velmi vyspělé.
a můžu se zeptat kdo tvrdil, že to vypadá s ultra performance skvostně ?
(vyspělý komentátor).
Pořád jsme se bavili o automatickém DLSS které má o 40 FPS míň než Ultra performance na kterém to nikdo nehraje a ani to nikdo nechválí, s tím jsi začal ty
A můžu se zeptat kdo tvrdil, že to vypadá s ultra performance skvostně ?
(vyspělý komentátor).
Autorka videa chválí automatické DLSS, které má o 40 FPS míň než Ultra performance, na kterém to nikdo nehraje a ani to nikdo nechválí, s tím jsi začal ty
Jako dá se pochopit ještě to, že nechápeš, že video na youtube není to co skutečně vidí hráč na monitoru, ale má obrovský stupeň komprese, youtube bitrate ve 4K je necelých 50 Mbps a pouze 60FPS, což se zdaleka nevyrovná tomu, jak to vidíš na monitoru a proto to možná vypadá jako DLSS ultra, ale je to jen a jen opět tvoje nepochopení. Auto DLSS (verze 3.5) je jinak naprosto ostrý obraz a ta grafika je prostě perfektní, bohužel ty to znáš jen z videí no. Ale to neznamená, že máš právo osočovat ostatní, že si vymýšlí. Ne nevymýšlí, oni to tak skutečně hrajou. Takže až někde budeš zase ostatní shazovat, že si vymýšlí, nebo že to vypadá jak akvarely, tak se prosím nevyjadřuj, protože opravdu jsi to na monitoru na živo neviděl a nemáš o tom ani kapku představu. Byl to útok z tvé strany, tak se pak nediv, že dostaneš trochu sodu v komentářích.
Ok, „skvostný komentář“ jsem si spletl, měla na mysli DLSS Auto (což je v tomto případně nejspíš rovná Performance, ne Ultra Performance).
50Mbp bitrate je dostatečný na to, abych si udělal dobrou představu jak obraz vypadá, zvlášť při statické scéně by nešel poznat rozdíl.
Další věc pro mě neznámá, která dělá velký rozdíl je vzdálenost od monitoru, pokud je někdo od něj dál nebo má menší monitor, pak bych chápal že detaily které jsou rozmázlé upscalingem nejdou vidět a obraz vypadá líp (a hlavně jinak než ho vidím já).
Jsem ochotný uznat, že je možné že Teggy to jede na fps, které zmiňovala, i když kromě jednoho screenshotu nemám žádné důkazy (jak jsem psal, i ostatní videa na YT ukazovaly méně).
Tímto to snad ukončuji, ale klidně pište co máte na srdci.
Nechápu tvojí důvěru, když na takovou prkotinu potřebuješ důkazy, ale OK.
Btw. bavíme se o 43″ palcovém 4K monitoru 144Hz.
viz.:
P.S.: Ve videu se jezdí v autě a téměř tam skoro nikde není statický obraz, ale ty jsi hned vydedukoval, že je to Ultra DLSS, akvarely a že zdaleka nedosahuje na zmíněná FPS.
Nezapomeň, že 40xx řada má ještě frame gen. což je cca +30-50% FPS navíc.
4080 je o 15% výkonější než 3090, ale pokud použiješ frame gen. tak se bavíme o cca 45-65% FPS navíc. Doufám, že takto příště už nebudeš útočit na něžná pohlaví, která něco chválí a komentují
vzdálenost cca. metr
Hraji to víceméně poprvé a stejně tam bugy jsou, hlavně vozidla
Jedu kolem SUV a to z nějakého důvodu se odstřelí na bok, jako je to k zasmání ale podobných věcí je tam víc 
Ono na obří hru je to v pohodě ale když v hlavní ůkolu v hotelu Arasaka zmizí výtah a jen se otevřou dveře dopráznoty tak to je problém……
RTX4080 všechno na max, RTX, RR, OVERRIDE 4K (43″) a s automatickým DLSS 80-110 FPS
.. je to neskutečný a vypadá to prostě nejlíp co jsem zatím v herním průmyslu viděla.
Možná tak v menu. Na youtube je spousta videí které ukazují, že 4080 s tímhle nastavením jede tak na 60-80fps.
jako to dlss automaticke asi muze asi samo menit kvalitu takze to muze hodit do vykonu a uz mas vetsi fps . ale nevim jak to automaticke dlss presne funguje .
DLSS Auto není dynamické, určí kvalitu podle rozlišení a nechá ji tak. V podstatě vybere nastavení za tebe.
Update mě něčím potěšil a něčím trochu zklamal. Třeba to střílení z aut nebo funkční policie, to je bezva a nikomu to snad nemůže vadit. Změna perků mi nevadí, tomu se v pohodě přizpůsobím, ale že hadry jsou většinou jen kosmetické nebo že rozparovači prodávají každý v podstatě to samé zboží, to mně celkem vadí protože ty věci byli svým způsobem více unikátní a tohle z toho dělá ještě míň RPG než bylo doteď. Tyhle věci jsou jistě o preferenci, ale mrzelo by mě kdyby se tohle odrazilo i do jejich příštích her.
To s tím oblečením mi přišlo divné, ale už si nepamatuju, jak to bylo v minulosti. Každopádně, jestli tomu někdo smazal staty, nechápu, co ho k tomu vedlo..
Jinak bugy tam jsou stále, v tom se podle mě nic nezměnilo. Já mám dokonce subjektivně víc bugů než při vydání. Většinou kosmetické, ale už jsem musel v prvních hodinách i restartovat save.
Dřív každý kus oblečení měl vlastnost zbroje, v podstatě jako v každém jiném RPG. Teď už to má občas nějaké bonusy jako rychlejší přebíjení o x procent a tak podobně. Sice je hezký, že můžeme hrát v libovolných hadrech, které se nám líbí, ale když člověk hraje většinou z první osoby, moc si to stejně neužije.
Obleky jsou teď knicemu…
A kolik jich během následujících 4 hodin hru hodilo do koše ?
Já po 10 minutách achi kek, buggy trash!