Známý insider Tom Henderson prostřednictvím magazínu Insider Gaming přinesl nové informace o zatím stále oficiálně nepotvrzeném pokračování série Far Cry s interním označením Project Blackbird. Henderson o přípravách sedmého dílu poprvé promluvil v lednu letošního roku, kdy prozradil, že nás pokračování známé série od Ubisoftu vezme na Aljašku. Na konto budoucího směřování značky tehdy dodal, že má kromě plnohodnotného nového dílu od studia Ubisoft Montreal vznikat také multiplayerový spin-off.
Nyní se k nám dostávají další podrobnosti. Henderson s odkazem na své vlastní zdroje tvrdí, že hra přinese nelineární příběh, který se bude točit okolo únosu rodiny hlavního protagonisty. Na jejich záchranu budete mít přesně 24 hodin čistého herního času, což má představovat ekvivalent 72 hodin reálného času. Odpočet se má v průběhu hraní zastavit pouze ve vybraných úkrytech.
Pokud neuspějete, tak mohou někteří členové rodiny zemřít. Na mechaniku s omezeným a neustále běžícím časem má navázat systém výslechů, ve kterých se budete snažit od nepřátel získat důležité informace. Vyslýchaný vám ale může lhát, mlčet nebo utéct, takže bude důležité zvolit pro výslech správnou taktiku a prostředky.
Henderson v souvislosti s Far Cry 7 závěrem dodal, že hra poběží na enginu Snowdrop a vyjde pravděpodobně na podzim roku 2025. Jedním dechem ale musíme dodat, že se stále jedná o neověřené informace, které proto raději berte s rezervou, jakkoli za nimi stojí v posledních letech spolehlivý zdroj.
jo, tak tohle ve hrach absolutne nemusim…
namatkou dead rising 2 – relativne dobrou hru tenhle mechanismus zabil… opet vymyslej kolo bez riditek
navic po 6 dilu a odehranejch 5 hodinach uz fc radeji ne
uplne ne. kdyz se podivas, co zamysli, tak herni doba muze byt klidne 100 hodin, pokud mas pet clenu rodiny. A i po tom, muzes jit po unoscich z odplaty. Cerne bych to nevidel. To muze byt klidne vyborna mechanika, ktera te postupne vtahuje do hry cim dal vic.
jako jo, treba se pletu… obecne me ty casovy limity stvou uz z principu – u tahovych her naopak fajn mechanika
u tohodle zalezi dost ktere studio vede vyvoj. Pokud to bude Toronto, ktere delalo Watch dogs Legion, nebo Far Cry 6, tak nehrozi, ze bych o tom vubec premyslel. A to jsem hral vsechny dily a do F6 to bylo ok.
Toronto ted ale przni Splinter Cell, coz me mrzi mnohem vic.
Montreal ted vede Derennes, coz muze byt dost velkej skok ke kvalite dolu (F6, Legion)
Ukončete to už proboha
Čeká nás opět revoluce? Předobjednávám!
Ale stejně se nejvíc těším na zklamání těch, kteří si objednali “nový” assassins creed 😁
Far Cry 7 vychazi v prosinci 2023 s podtitulem Pandora (aka FC klon Avatar ze jo)
To si pleteš malinko. Když díl od trojiky měl svůj spin off. Blood dragon, primal, new dawn a far cry 6 má avatara.
Nevěřím, že nebudeme osvobozovat nějakou vesnici/město či ostrov od nějakého tyrana. Vždyť už je z toho pomalu tradice ve FC.
Po FC 6 jsem si slíbil že s herní sérii končím.
Já to udělal po FC 5. Dokonce jsem ji prodal s min. ztrátou.
Bože ano přesně tohle Far Cry potřebovalo aby se zbavilo nálepky tuctovosti, téměř stejné zasazení jako 5, nelineární příběh, antagonista neexistuje, hlavní postava němý hermafrodit aby nikoho neurazil a to vše dead rising hra na čas takže když něco nevýjde 40 hodin k ničemu no, po odpadové 6 mě toto ani nezajímá a wokesoft jasně ukázal že je kreativně mrtvý a musí si platit licence filmových chujovin aby vůbec něco dělal, nechte star wars a far cry konečně klid jaký si zaslouží místo dělání těhle s**.
Další šablonovitá tuctovka. Šestka byla neskutečnej odpad, ať už to proboha nechají umřít.
Jsem rád že žiješ starý příteli, snad jediný krom mě kdo tu zůstal, btw nemáš náhodou někde schované ty blogy nebo články co jsi tu na původním zingu psal o hrách a branži kolem, bych si to přečetl zas, škoda že to tady tak domrvili.
Tvl jenom to ne at si to nechaj oz je to ohrany jako prase, kdyby delali unikatni hry bylo by to lepsi
S tím běžícím časem se mě to nelíbí. Nesnáším jakýkoliv úkoly na čas a to v jakýkoliv hře. I když ty úkoly dokážu splnit. Pro mě asi perfektni poslední Farcry byla pětka. Relax a pohodička s procházenim v přírodě.
Přesně jak píšeš.
Pokud nepůjde ten časový press vypnout či obejít (nějakou editací souborů či modifikací), nezájem.
Obvykle hraji příběhové openworld hry většinou několikanásobně déle, než popisují recenze
Normálně bych souhlasil, ale pokud je to účel celé hry, tak proč ne, aspoň je to originální.
Tak svym zpusobem uz to bylo v FC2. Jen jsi shanel prasky
Souhlasím. Ještě bych k tomu přidal, proveď NPC postavu nebezpečným územím a nesmí zemřít