Finské studio Remedy dnes vydalo finanční zprávu pro investory za třetí kvartál tohoto roku. Pokrývá období do konce září, takže ještě nemáme žádné informace o prodejích před pár dny vydaného Alana Wakea 2 a šéf společnosti Tero Virtala je zatím nechtěl komentovat. Máme nicméně informace o aktuálních projektech, na kterých vývojáři pracují. A není jich vůbec málo.
Pro Alana Wakea 2 budou dále vznikat patche a post-launch obsah, včetně dvou placených rozšíření Night Springs a Lake House, které mají vyjít příští rok. Na nich už však má pracovat jen zlomek týmu, většina vývojářů se přesune k jiným projektům.
Jedním z nich je Control 2, pokračování third-person akce z roku 2019, jež dala dohromady celé Remedy Connected Universe. Hra se momentálně nachází ve fázi ověření konceptu. Plány jsou prý velmi ambiciózní a vývoj postupuje dobře, projekt má však zůstat v proof-of-concept fázi ještě po několik kvartálů.
Zato Condor, co-op multiplayer spin-off Controlu, během třetího čtvrtletí pokročil z proof-of-concept fáze do stádia, kdy je projekt připraven na plnou produkci („production readiness“, cílem je vytvořit pasáž hry ve finální kvalitě).
Poměrně překvapivě stejný posun nastal také u remaků prvních dvou dílů Maxe Paynea, přestože jde o nejmladší projekt Remedy, oznámen byl v dubnu minulého roku.
Posledním titulem je projekt s kódovým označením Vanguard, free-to-play kooperativní PvE střílečka. Ta vzniká už poměrně dlouho, ale nachází se stále ve fázi ověření konceptu, kterou by Remedy rádo uzavřelo do konce tohoto roku. Momentálně probíhají jednání o dalších fázích vývoje s vydavatelským partnerem, tedy společností Tencent.
Na který z chystaných projektů se těšíte nejvíc?
Vždy jsem říkal a budu říkat, že herní průmysl nestojí za nic poslední dobou, samé remastery remasterů
A remaky remaků, místo nových her, ale když čtu názory lidí tady i jinde tak spokojenost velká 😂
Hlupákům to stačí a milerád zaplatí za všechno …
pro hlupáka každý hlupák
Pamatujete, jak dopadlo GTA Trilogy: The Definitive Edition? Snad tak nedopadne i Max Payne 1&2. Projeté AI na UE, nechat v release bugů jak na…. , vydat a vzít prachy, protože je to oldschool hra ve zkrášlené grafice a všichni to koupí za plnou palbu.
….
No, ještě že na Maxovi nepracuje Grove Street Games studio
Grove Street Games už nikdy žádnou gamingovou zakázku nedostanou. Předělali se na úklidovou firmu.
Doufám že bude max černý a bude gay jinak je to rasistické a homofobní a doufám že konečně zachrání Woka teda Waka.
Je nezadatelným nárokem každé lidské bytosti právo udělat ze sebe veřejně v0la (kr8vu).
Nejvíc se těším na Max Payne remaky, když vidím jak kvalitní a graficky úžasný je AW2 nechci vidět jak úžasné bude procházet ulice zimního New Yorku v tomhle nadupaném enginu.
Společně s Mafií a sérií Jedi Knight je Max Payne moje obrovská srdcová záležitost. Výborný remake příběhu Tommyho Angela jsme dostali a kdyby se na stejné kvalitě svezl i Max, budu šťastný. Teď ještě aby se odhodlal Microsoft jako vlastník Raven Software k příběhu Kyle Katarna a bude to komplet. A já v euforii.
A samozřejmě se moc těším na pokračování příběhu ředitelky Jesse Faden v podání krásné Courtney Hope.
Při Mafii (Mafia: The City of Lost Heaven) jsem vyrůstal,, stejně tak u právě Maxe Payna. Snad se jim to povede, moc obecně remaků neznám..
Asi nejlepší příklad povedených remaků jsou Resident Evil 2, 3 a 4.
Black Mesa je také super remake.
Máš pravdu, Black Mesa je úžasná.
Než přijdou remaky Maxe, vyzkoušej El Paso, Elsewhere. Působí to jakoby se Remedy vrátili v čase – neo-noir bullet-time shooter (inspirace Maxem Paynem je přiznaná) v PS1 stylizaci s údajně strašně dobrým writingem. Zatím jsem to nehrála, ale mám to ve wishlistu – už jen kvůli dost zajímavé zápletce
Díky za tip, vypadá to zajímavě. Hra je celkem slušně přijatá, takže určitě vyzkouším.