Counter Strike 2 prezentuje Valve od počátku jako začátek nové velké kapitoly této série. Minimálně zatím to ale nevypadá na úplně nejslavnější start. Nejenže je tento kousek hráči na Steamu hodnocen dosti kriticky, ale také jej značně opouštějí aktivní hráči. Na samém začátku své cesty měla hra více než 976 tisíc hrajících, načež začal počet rapidně klesat. Na jednu stranu je možné říct, že je to logická situace, která se nejednou stane kvůli skutečnosti, že titul zkrátka dlouhodobě neosloví. V tomto případě to však vypadá na to, že je problém primárně v bezpočtu negativních kroků v čele s odstraněním komunitních map, řadou bugů a také absencí achievmentů, které jsou často pro hráče dosti zásadní.
A kolik hráčů vlastně odešlo? Během měsíce „zmizelo“ z aktivní základny celkem 184 tisíc hráčů, což představuje dosti zásadní úbytek. Podle SteamCharts se jedná až o 18.85%. V záběru je však nutno říci, že i přes odchod některých hrajících má Counter Strike 2 relativně silnou základnu. Valve navíc predikuje svému titulu zářnou budoucnost, tak snad má pravdu.
Bohužel… nové CSko se příliš nepovedlo. Docela nechápu, na čem tak dlouho pracovali. Nasvícení vypadá krásně, určitě hra prokoukla a už by se mi v tomto směru nechtělo vracet, ale zbytek je k ničemu. Zvuk sice zlepšili (po vydání to byla katastrofa, jako kdyby člověk hrál v plechovce od kukuřice), ale i tak je stále divný. Chybí plno možností… už jenom hrát deathmatch v týmech beru snad jako základ – všichni proti všem mi není po chuti. Střílení také zlepšili, ale stále se mi zdá, že je docela jedno, kam člověk míří. Ty animace zabití jsou také zvláštní. Vydání druhého dílu v tomto stavu vůbec nechápu… co čekali? Že hráči uvítají osekanou hru na kost?
Bohuzel ta hra mela byt ve vyvoji jeste par mesicu. S tim, ze ten „limited testing“ mela byt spise public beta. Kdyz to meli jen streameri a nekteri vybrani tak jsem neslysel ani slovo o nejakych vetsich problemech. Jakmile jsem to zacal hrat ja tak jsem hned pocitoval, ze ta hra neni dokonala. A ono ejhle Valve to hned zacali fixovat kdyz pristup meli vsichni. S timhle udelali celkem velkou chybu.
Co se tyce zvuku tak mi pripada, ze i v poslednim updatu casto slysim „fake soundy“, napriklad random cvachtani ve vode.
Deathmatch je aspon pro me lepsi nez TDM, protoze se chci jenom trosku rozestrilet. Takhle to je lepsi kdyz muzes byt prekvapeny ze vsech stran.
Strileni je rozhodne lepsi nez CSGO, ale obcas mi pripada ze lidi maji 100% accuracy pri behu.
Fascinuje mě ten odpornej nerealistickej kouř co se chová jak pěna. Fakt se to někomu líbí?
Dětská hra, která se po 10-15 letech nedokázala vyvinout v něco lepšího. Aspoň budou mít lidi čas na lepší hry. Sranda, že už nejde myslím hrát ani ten původní, že to druhý díl komplet ,,nahradil´´ 😂
Rad bych slysel o tech lepsich hrach. Ktere presne myslis?
Z poslední doby např. Alan Wake 2, SpiderMan 2, DLC k Cyberpunku, Lies of P, atd. … je toho mnoho … ostatně CSko nastavilo laťku tak vysoko … že se za lepší zábavu dá považovat i šťouchání klackem do mrtvého ptáka. Stalo se z toho casino … obalené hrou aby se neřeklo.
Rekni mi ze si nikdy nehral CSko bez toho abys mi to primo rekl.
Dal si nekolik her, ktere stoji vicemene 60/70 euro(pokud zrovna nepocitam DLC k Cyberpunku). Taky to jsou opravdu(objektivne) prumerne hry, ktere omrzi po nekolika hodinach a neni tam zadny gameplay loop. Moc me nezajima co si o tech hrach myslis, muzes si myslet, ze to jsou klidne 10/10 hry, ale to je tvuj subjektivni nazor.
CS2 oproti tomu je uplne jiny zanr, je to velice kompetitivni hra s velice dobrym gameplay loopem, ktera udrzi hrace tisice hodin. Taky je to f2p.
Ono kdyz se taky podivas na https://steamcharts.com/ tak taky pochopis, ze CS2 se proste udrzi klidne dalsich 10+ let. Rikat, ze to je jenom „kasino“ je celkem stupidni. Ma to market ano, ale ta hra neni jenom o tomhle.
Cyberpunk mel peak 800k hracu na Steamu a ted to hraje 80k, s tim ze to vzrostlo zrovna kvuli expansionu.
GO jsem hrál dost dlouho a stejně jako spousta ostatních jsem ve hře zůstával jen kvůli investicím. Prostě jsem nechtěl odejít protože jsem byl hrou chycenej finančně. Nakonec jsem skiny ale s dost velkou ztrátou (cca 60 000 čistá ztráta) prodal, hru smazal a nikdy jsem neudělal nic lepšího. V CSKU už jde jen o skiny. Gameplay je to samé dokola … neustálej kolotoč. A aby sis nemyslel že jsou to fňuky golda, tak v době smazání jsem byl supreme. Jmenované hry jsou vyloženě příklady pár posledních her … ale můžeš si místo nich doplnit prakticky cokoliv. Kdejaká hra nabídne rozmanitější gameplay a pokročilejší mechaniky/technologie.
Tak porovnávat single a multiplayer hry je ale úplně mimo. Stejně jako se ohánět co je objektivně průměr a co ne. Chtít gameplay loop v singlu stejně jako u mulťáku, to by nemohlo pořádně fungovat, to by se ani příběh nemohl posunout. Rozhodně nic proti CS, taky tam mám nahráno, ale porovnáváme tu jablka a hrušky.
MikeGrey se rozpovidal, ze ty zminene SP hry jsou zabavnejsi nez CS tak jsem mu taky tak odpovedel.
O tom co je objektivne prumer a co ne se da diskutovat. Dost SP her dneska jsou opravdu prumer, ale jelikoz jsou nektere lehce lepsi nez ty ostatni tak si kazdy o nich mysli, ze jsou najednou napriklad 10/10, i kdyz dana hra je tak max 7/10. Bohuzel se timhle naprosto nic nezmeni ve hrach kdyz se kazdy diva jen na pozitiva a nechce videt negativa, at uz to je kvuli tomu ze to je treba jejich oblibena znacka(Napriklad takova recenze na Alan Wake 2 od Zingu). Casto vidim jak kazdy hodnoti nove hry se strasne vysokou znamkou i kdyz jedine v cem ta hra vynika je grafika a pribeh. Hra neni film, na prvnim miste ma byt vzdycky gameplay.
Jo, je pravda, že MikeGrey podal jako špatný příklad první, jen mi pak přišlo zbytečné to dále rozvádět. A souhlasím, že dneska se hází devítka, desítka hodně hrám, víc než by mělo. Možná protože lidi tyhle hodně pozitivní recenze více vyhledávají. Ale je to tím, že recenze je často velmi subjektivní. Někoho může popadnout nostaligie u nějaké značky a už tomu nastřelí o 2 body více. A záleží i na preferencích. Třeba já dokážu gameplay do jisté míry oželet gameplay, pokud má hra dobře napsaný příběh. Grafika mě moc nezajímá, pokud to není vyloženě hnus, starý přes 10 let. Jo, každý jsme nějaký.
Souhlasim, ze do jiste miry se da nepropracovany gameplay tolerovat kvuli pribehu, ale tim padem si ta hra nezaslouzi az tak vysokou znamku. Kdyz uz tak radeji bych preferoval kvalitnejsi gameplay a „horsi“ pribeh nez opacne.
Alan Wake 2 je při nejlepším průměrný film a při nejlepším podprůměrná hra. Spiderman 2 není o moc lepší než první díl, příběh škoda mluvit. Lies of P je skvělý, ale není to hra na tísíce hodin jak Csko
CSGO hrat jde. Musis si na ni prepnout na STEAMu, je to pod nejakym nazvem betaverze. Na Faceitu je i nejakej ladder pro nespokojence, takze tam takhle zprostredkovane funguje i matchmaking…