Mike Ybarra, šéf Blizzard Entertanment, nevyloučil návrat značky StarCraft, jejíž druhý a zatím poslední díl vyšel už před třinácti lety. Nemuselo by ale podle něj jít o real-time strategii tak jako doposud.
„Nebudu to já, kdo řekne udělejte StarCraft,“ vysvětloval Ybarra pro Bloomberg, „potřebuju někoho, kdo má vizi a vášeň, která jde ruku v ruce s nápadem, a na takový tým vsadím.“ PC Gamer správně poukazuje na obdobný případ, kdy se značka v rukou Blizzardu vzdala žánru RTS – Warcraft. Nejprve se z něj stalo MMORPG World of Warcraft a později karetní Hearthstone.
O StarCraftu mluvil na letošním BlizzConu i nový šéf nejen vývojářů z Blizzardu Phil Spencer: „StarCraft dal základ tomu, čím se později stal esport. A StarCraft 2 byl hlavním impulsem pro vývoj her určených pro sledování.“
FPS nebo third person by nemusel být špatný. Ale to by se fandové sesypali jako když oznámili mobilní Diablo.
FPS by se mi moc líbila, případně možnost použití VR. Vidět všechny ty monstra a technologie v životní velikosti by bylo epic.
FPS by tomu slušela, i RPG. A hádám, že Microsoft si nenechá jen tak utéci tohle zlaté prase.
StarCraft byl vždy RTS kterou miluje miliony hráčů po celém světě, tak proč měnit žánr?????
já bych z toho udělal battle royale, to se teď prodává, ne?
StarCraft Ghost! StarCraft Ghost!
Za mě by to mohla být dobrá third person akce ve stylu gears of war, ale to není uplně blizzardí styl.