Elden Ring se stal jednou z největších pecek, které byly hráčům v posledních letech dány. Jeho následný úspěch nebyl až takovým překvapením. Hře se podařilo získat řadu ocenění a prodeje taktéž neměla vůbec špatné. Kdo se taky může pochlubit více než 20 miliony prodaných kusů, že? Vývojáři ze FromSoftware však úplně nechápou, proč se právě jejich hra stala tolik úspěšnou, což v nedávném rozhovoru potvrdil i její producent Yasuhiro Kitao. Důvodem nepochopení má být primárně skutečnost, že studio vlastně neudělalo nic nového. Pouze kráčelo po cestě, jíž si vybralo už před lety. Prim má podle něj hrát zábavnost a celková hodnota, což jsou parametry, které chtějí tvůrci aplikovat i nadále.
Pro ty z vás, kteří čekají na první expanzi pro Elden Ring by mohlo být dobrou zprávou to, že podle některých úniků dorazí už v únoru 2024. Je však otázkou, zda tomu tak skutečně bude. Nic totiž zatím nenasvědčuje brzkému vydání.
Rise, Tarnished, and let us walk a new path together.
An upcoming expansion for #ELDENRING Shadow of the Erdtree, is currently in development.
We hope you look forward to new adventures in the Lands Between. pic.twitter.com/cjJYijM7Mw— ELDEN RING (@ELDENRING) February 28, 2023
vydejte Bloodborne a nepřemýšlejte, jestli chcete pozitivní ohlasy.
Souhlasím s panem producentem. Taky nechápu, proč je hra tak úspěšná.
Možná by bylo zajímavé znát statistiku toho, kolik hráčů se dostalo aspoň do třetiny hry. A kolik jich hru koupilo jen proto, že všude viděli reklamy, gameplay videa, pochvalné výkřiky hard-core hráčů, nebo se dívali na loňské VGA.
V době, kdy je 90% prodejů už jen digitálně, je důležité přesvědčit zákazníka, aby rychle zmáčkl „Purchase“, a pak jen doufat, že hru do hodiny nevrátí.
Elden Ring ale neměl tak velký marketing jako u ostatních AAA her. Dneska má většina strašně moc trailerů, na které si třeba najmou i herce. Elden Ring toho opravdu neměl hodně, aby to viděl úplně každý. Ted´ mi taky došlo, že na konzole proběhlo i demo, které pomůže spoustě lidí se rozhodnout.
Já si myslím, že důvod je jednoduchý. Elden Ring je jednodušší než předchozí hry, to znamená více přístupnější.
Spíš bych řekl, že může být jednodušší. V základu si drží stále vysokou míru obtížnosti, ale dává hráči spoustu způsobů, kterými se dá ledaco trivializovat (magie/summony/atd…)
Protože je to první hra od From Softu která prodělala nějakou výraznější evoluci. Má otevřený svět a postava se konečně naučila skákat.
sekiro taky umí skákat
dark souls skacou taky
To nejsou skoky ale jen úskoky a dodge.
Jo to byla překvapivě jiná hra než klasický From Soft reskin.
ty ses reskin
Ve všech souls hrách lze skákat, problém byl že krom Sekira a Elden Ringu kde bylo přiřazeno tlačítko na skok, tak u ostatních pokud se nepletu kombinace sprintu a dodge.
Jo u ostatních to nejsou skoky ale úskoky a dodge. Nemohl jsi vyskočit kdy se ti chtělo a na co se ti chtělo.
Já se divím taky, i když se mi hra moc líbí, je to Dark Souls, ale s tunou zbytečného obsahu (spojeným s openworldem) který hru jen natahuje a ředí skvělý zážitek, takže už není skvělý, jen dobrý., Možná vážně chyběl jen ten kůň, který se mi také moc líbí.
„Možná vážně chyběl jen ten kůň“ chceš tím říct že jsi to hrál bez Torrenta? tak to se nedivím že ti to přišlo natáhnutý
Nene Jen mě tak napadlo, že lidi mají rádi zvířata, mohlo to zlepšit prodeje,
Tak ti, kteří rádi souls hry jsou jasný a není jich málo. Plus další hráči, kteří chtějí zkusit tu těžkou sérii protože můžou být zvědavý nebo to chtějí pro svůj pocit pokořit. Otevřený svět, který je dneska ve velké oblibě a spolupráce od G.R.R.M. Jo, prostě kousek sem, kousek tam a máme tu vysoké prodeje.
Dnes musí člověk brát i v potaz vliv streamerů. Mnohdy stačí jeden velkej streamer aby se do toho pustil a ostatní už se nabalí sami. Vlastně takovej snowball effect stejně jak u Among Us či Lethal Company a podobně. Je to celkem praštěný, ale občas stačí prostě štěstí.
mozna bych ubral nad temahle intošskejma uvahama… zkratka vzali osvedcenou hardcore recepturu, vytvorili obri, zajimavej svet i pro mainstremovy publikum (mozna i jeho chute se v prubehu desetileti zmenily – bohudik), „snizili“ obtiznost a voala, hra roku!
za me prijemnejch 150 hodin plnejch uspechu, ktery doprovazely emoce nasranosti… takze super