Prince of Persia: The Lost Crown už zanedlouho vychází, což je důvodem, proč se hypetrain okolo tohoto díla rozjíždí naplno. Aktuálně vypuštěné video je zaměřeno na přístupnost tohoto projektu. Přestože by se to na první pohled nemuselo zdát, i 2D akce mohou být ve své podstatě velmi nepřístupné. V tomto případě se můžete těšit na titul, který si podle jeho autorů bude moci zahrát skutečně pestrá paleta hráčů. Nepřátele tu půjde automaticky zaměřovat a zvýrazňovat, zatímco na mapě si můžete vytvářet záchytné body spojené s vizuálním prvkem v podobě fotografie, jíž na daném místě vytvoříte, díky čemuž budete vědět proč se na určitý bod vrátit.
Prince of Persia: The Lost Crown vychází 18. ledna na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch. Na recenzi už pracujeme.
With features like Guided Mode, 'Memory Shards' or High Contrast, here's how Prince of Persia: The Lost Crown aims to be accessible for a wider audience.
🔗 https://t.co/NVsSI96f5I pic.twitter.com/QmZmv5Jiqr
— Prince of Persia™ (@princeofpersia) January 4, 2024
Mobilní hra. Škoda. Kde jsou časy Warrior Within, takový PoP už asi nebude.
Když jsem byl menší trologii Písky času jsem miloval a stále to považuji za sakra dobrou hru co se týče příběhové části, ale proč se tady kolem téhle mobilní HD hry dělá takový humbuk to opravdu nepochopím. Uniká mi něco co bych měl na tom nějak jako docenit nebo proč se na tu hru vůbec těšit ?
Víte, celá Sands of Time trilogie se nemusela chlubit takovýhlemi pitomostmi. Hry nepotřebovaly „velký text“, auto-assist, změny konstrastu, abyste věděli kam dál nebo co to tahle věc bude mít…. ty hry byly prostě defaultně dobrý. Že bude Warrior Within pecka se prostě vědělo od prvního okamžiku. Takového Prince potřebujeme, ne tuto zbytečnou obludnost. Chce se mi zvracet, jen na to koukám. Beze srandy.
Na druhou stranu vás to nikdo nenutí hrát s těmito prvky. Je to primárně pro ty, jimž může třeba rozeznávání barev činit potíže.
Teprve teď to vidím… Óóóóó, můj bože. Konzole, Power On, Next Gen Is Ready. Nový konzole zvládnou mobilní hry na 60-120 snímků za sekundu… a ty přemrštěný nároky na PC, co to je? To jsou nároky i s narychlo postaveným emulátorem??? za to by je měli vyhodit.