Včera jsme vás informovali o problémovém startu akce Suicide Squad: Kill the Justice League od studia Rocksteady. Majitelé deluxe edice, kteří do hry dostali přednostní přístup, nemohli z důvodu chyby po prvním spuštění zahájit novou hru. Vývojáři byli následně nuceni na několik hodin vypnout servery. Ačkoli se zmíněnou chybu již podařilo opravit, tak si hráči stěžovali, že přišli o část přednostního přístupu, který si v rámci deluxe edice za 100 eur zaplatili.
Autoři proto přispěchali s kompenzací v podobě herní měny. Majitelé deluxe edice konkrétně dostanou 2 tisíce Luthor mincí, které mají hodnotu dvaceti eur. Hráči si za ně mohou koupit různé kosmetické předměty v čele se skiny pro jednotlivé postavy. Suicide Squad: Kill the Justice League oficiálně vychází 2. února na PC (Steam) i konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Jako nešlo to den co to měli EA konzole. V uterý večer při spuštení na PC uplně v pohodě. Mám nahráno x hodin a krom pár bugů, tam není zadný zásadní gamebreaking, servery pak stabilní). Takže docela hezké gesto 20 Eček přeci jen člověk jen tak nenajde.. Ale uvidíme jak to bude se servery v plném launchy. Chápu lidi, co od Rocksteady čekali nástupe Arkhamu nebo něco na ten způsob, tak na to budou blít. Ale za mně to rozhodně není tak špatné, jak se někteří snaží přesvědčit. Stojí to za 100e ? Ani omylem!. Řekl bych že ani 70. Kosmetické hovna člověk muže, vynechat či přeskočit. Battle passy taky, protože tam jsou čistě jen hadry a skiny. Všechno ostatní je free(obsah, endgame, postavy, vybavení). Tak co se starat o shop. Co mě štve je always online, ale co vydali že offline mode do hry přijde, tak s tím nemám problém. Co muže být problém aby ta hra nezdechla protože „Live service“ který bytostně nemusím. Pokud do toho, ale budou sypat obsah(jak prezentovali v roadmapě), story/endgame/charactery, tak tam člověk co má rád tyhle looter shooter a honění % muže nechat desítky i stovky hodin.. Story je takový meh nic moc. Ani hrozný, ani zázrak. Určitě nic co by se mělo srovnávat se serií Arkham. Co je ale fakt skvělý je ten movement/combat to tu hru táhne. Možnost během akce přehazovat hrdiny, tak vytváří z boje fakt zábavu a jistou diverzitu. Je to smooth, rychlé příjemně se to ovládá. Postavy jsou tak trochu cringe, ale chápu na jaké obecenstvo to je mířené. Ale King Shark je skvělý. Jako pokud někdo má rád looter shooter, takový jiný svět DC ze strany Suicide squad, nevadí mu takový barvičkový borderlands svět/efekty. Tak si myslím že s tím vůbec nebude mít problém. Pokud od toho někdo očekává něco jako serie Arkham, potemnělí gotham, výborný příběhy, představení postav/padouchů, emocionální sekvence. tak ať to přejde protože na to bude akorát blít(Což já chápu). Tohle to prostě není. Easy. Za mně je to čistá 6,5-7/10 uplně bez problému. Pokud takhle jak ted jedou servery pojede i ostrý launch tak v klidu.
Lidi co mají rádi looter shootery tuhle generickou blbost hrát nebudou.
Jakou kompenzaci proboha ta hra je sama o sobě strašná jak sem řekl zlatý arkham
Tohle mi hlava prostě nebere. Už několik let hry vycházejí v alfa vezi jako plnej produkt, ale lidi jsou hloupé ovce a kupují preordery nebo jak se to jmenuje jen aby mohli hrát o pár dní dřív nebo aby měli různé oblečky které většinou ve hře působí jako pěst na oko.
Lidi hry nehrají, ale konzumují. Zážitek mají už jen ze samotného těšení se na hru. I proto jsou ochotni dělat „pre-order“ na produkty, které se prodávají digitálně, a kterých bude vždy dostatek. Většina pravidelných hráčů má ve své knihovně desítky her, které nikdy ani nebudou hrát a stejně stále kupují nové. Ze statistik vyplývá, že i ty nejznámější hry jsou dohrávány jen někde mezi 20-ti až 30-ti procenty těch, kteří si je koupili a spustili. Při takovém chování zákazníků je úplně jedno, jestli je hra dodělaná. Pro vydavatele není důležité, aby produkt byl ve „skvělém“ stavu. Důležité je, aby se o něm vědělo, aby oznámení vytvořilo mezi konzumenty zájem, očekávání a provedli objednávku. Hra se ve velké míře kvůli technickému stavu vracet nikdy nebude, protože velké množství konzumentů ji nikdy moc daleko stejně nedohraje. Mnozí ji ani nikdy nespustí. Ale pro jistotu se oznámí, že se pracuje na patchi nebo na dalším „novém obsahu“.