Brněnské studio Madfinger Games v listopadu loňského roku představilo svůj připravovaný titul Gray Zone Warfare. Na rozdíl od předchozích her tohoto týmu, které byly určené pro mobily, se novinka zaměřuje čistě na PC. Žánrově se jedná o taktickou multiplayerovou akci z pohledu první osoby, která se primárně zaměřuje na realistickou hratelnost. O technickou stránku se stará Unreal Engine 5.
Výše v náhledu se můžete podívat na první delší záběry ze samotného hraní, které exkluzivně přinesl magazín IGN. Ve více než 23 minut dlouhé ukázce můžete posoudit především zpracování prostředí, které hráče vezme na fiktivní ostrov v jihovýchodní Asii. Z pohledu hratelnosti poté hraje prim týmová spolupráce mezi jednotlivými hráči a celkově spíše pomalejší taktičtější postup při eliminaci jednotlivých nepřátel.
Gray Zone Warfare vyjde na PC (Steam) někdy v průběhu letošního roku. Autoři ale do budoucna nevylučují ani verze pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Nepochopil sem podstatu hry. Predvadecka nezajímavého střílení na random nepřátelé v obřím prázdném světě mi nic neřekla.
Walking simulator dobrý.
Líbí se mi džungle, stromy, tráva a tak…
Jako nástřel oč půjde dobrý. Ale přijde mi ten svět dost takovej prázdnej, neživej. Představoval bych si tam neutrální NPC na těch rýžových polích, možná sem tam nějaký ptactvo, zvěř, atp., zvuky by také potřebovaly doladit, možná i ty animace. A pořád bylo představeno jen PvE. Jsem zvědavý, kam se to posune.
Vznika symptomatickej pojem „ceskej realismus“, kterej me ve hrach zkratka nebavi od arma3, kcd atd. Nic kreativniho, neotrelyho…
Realismus nemusí sedět každému, ale škatulkovat KDC jako nic kreativního a neotřelého je podle mě mimo. Myslím, že dobrých nápadu a mechanik je tam dost.
Promin, ale na realismu nic kreativniho nevidim… nebavim se o mechanikach atd.
Ok, to je fér, když to bereš vyloženě takhle.
Taky mě tohle v českých hrách absolutně nebaví. Jakože nikomu to neberu, ale nejsem toho osobně fanoušek a zároveň mě mrzí, že právě takových her mi přijde, že je u nás nejvíc.
Velky voci… u vietcongu to fungovalo, u flashpointu taky, ale dnes?? nevim, nevim
Taková klasika no. Nemá to šťávu a to hraní na ovladači taky moc nepomáhá. Kde je nějaký život. Je tam jen ambient, občas popoběhnutí a sem tam nějaký výstřel. Krom toho se tam střílí a nepřítele to moc nezajímá. Je dobře že jdou do něčeho většího ale tohle mi přišlo jako on-rail shooter. Chci do akce ale musím počkat než mi tam dojede kamera protože ten co to hraje si nemá rád rychlé pohyby. Ale uvidíme.
Ta grafika a animace postav je jak z roku 2000.
Zas multiplayer, opičit se po Warzone.
Bude to podobné jak v Warzone mikrotransakce nevyjímaje.
Hra obsahuje aji PVE režím