V novém podcastu jsme si nejprve povídali o problémech při vývoji her na aktuální generaci konzolí. Začíná se totiž ukazovat, že Series S se slabším hardwarem je pro vývojáře docela problém a dávají o tom vědět. Kromě toho jsme probrali také dvě nové hry, konkrétně poměrně očekávaný titul Atlas Fallen, na který si už můžete přečíst recenzi od Pavlíny, ale také absolutní hit Baldur’s Gate 3, kterým žije prakticky celý internet.
Jako obvykle, podcast můžete zhlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, iTunes a dalších.
nvm co resite..kluci maji samozrejme pravdu a neni to zadnej jejich vymysl..je to celosvetovy fakt, xss je proste pruser, ale jak rikaj – pruser to je diky politice MS – musi proste to zkousnout a vydavat tam „oklestene verze“ a na svete bude zase krasne 😂
Jako kde jste všichni přišli na to že je XS slabší konzole ? Oproti čemu světlené roky od switche a oproti prasestešjnu má lepší paměť i vetší uložiště a stojí míň, tak oproti čemu je slabší hernímu PC, to pak jo.
Switch je samozřejmě úplně jinde, ostatně na něj ani nevychází hry, o kterých se bavíme. Každopádně co se týče srovnání s PS5, tak Series S rozhodně nemá lepší paměť (10 vs. 16 GB, obojí GDDR6) a úložiště má menší, byť to je co do výkonu poněkud irelevantní údaj. Series S je naprosto objektivně slabší než Series X a PS5 (proto i ta nižší cenovka). A proč je to problém, řešíme v podcastu.
Je to poněkud zavádějící když se hlavně podíváme na srovnání výkonu Series S oproti One X , kdy One X je vlastně výkonnější , kdyby Series S bylo vytvořeno s premisou většího výkonu než One X , se stejnou pamětí na GDDR6 (One X má 12GB GDDR5) , s tím že ze začátku by mířilo na 1440p a postupně na 1080p , byla by to úplně jiná písnička.