Na exkluzivity na jednotlivých konzolích jsme si dávno zvykli a bereme je jako součást konkurenčního boje mezi Sony, Microsoftem a Nintendem. Občas si někdo zaplatí časovou exkluzivitu a přispěje na vývoj hry. Jmenovat můžeme třeba Microsoft u Rise of the Tomb Raider a Dead Rising 3, stejně tak některé menší tituly u PlayStationu 4. Teď se ale o slovo výrazně hlásí Epic Games se svou digitální platformou, na níž přitahuje více a více vývojářů a vydavatelů.
Epic Games Store byl spuštěn koncem roku 2018 a dominantní Steam se snaží svrhnout ze svého trůnu výrazně nižšími provizemi (12 procent místo 30 procent*) a hlavně exkluzivními tituly, kterých je měsíc od měsíce více a více.
V posledních týdnech byly oznámeny další tituly, včetně dříve PlayStation exkluzivit Detroit: Become Human, Beyond Two Souls a Heavy Rain. Před pár dny potom Borderlands 3. To vše nás vedlo k napsání toho článku, kde přehledně uvádíte všechny exkluzivity, včetně termínu, kdy budou dostupné na Steamu. Článek budeme pravidelně aktualizovat.
Zajímavou strategii zvolil Ubisoft. Ten dal The Division 2 na Epic Games Store a Uplay, přičemž Anno 1800 nechá na Steamu pouze do vydání (16. dubna). Poté bude tato budovatelská strategie dostupná pouze na Uplay a Epic Games Store. Není jasné, zda Ubisoft má od Epicu nějaké peníze za tuto „exkluzivitu“, ale řada jiných dostává tučné šeky, které jim – podle vyjádření – zajistí vývoj další hry, takto se vyjádřili tvůrci Metra Exodus ze studia 4A Games.
Vedení Epicu se již dříve nechalo slyšet, že nemá v plánu kupovat časové exkluzivity donekonečna, ale teď je to jeden z jejich pilířů – nehodlají ale opakovat chybu s Metrem Exodus, kde byla exkluzivita oznámena příliš pozdě.
Připomeňme, že v roce 2018 byla společnost Epic Games v zisku 3 miliardy amerických dolarů.
*30 procent si Steam bere za celkové prodeje nižší než 10 milionů dolarů. Od 10 do 50 milionů je to 25 procent a od 50 milionů výš potom 20 procent.
Poslední aktualizace článku: 8. dubna 2019
Hry, které již vyšly
- Tom Clancy’s The Division 2 (také na Uplay)
- Metro: Exodus (na Steamu v únoru 2020)
- Ashen (jednou i na Steamu)
- Hades (early access)
- Satisfactory (early access)
- Unreal Tournament
- Rebel Galaxy Outlaw (časová exkluzivita)
- Rollercoaster Tycoon Adventures
- The Walking Dead: The Final Season
- Hello Neighbor: Hide and Seek (na Steamu v roce 2020)
- Operencia: The Stolen Sun (na Steamu v roce 2020)
Hry, které vyjdou
- Dangerous Driving – 9. dubna 2019
- Anno 1800 – 16. dubna 2019 (také na Uplay), na Steamu pouze do 16. dubna 2019.
- World War Z – 19. dubna 2019
- Dauntless – duben 2019
- The Sinking City – 27. června 2019
- Phoenix Point – červen 2019
- Control – 27. srpna 2019
- Borderlands 3 – vychází 13. září 2019 (na Steamu v dubnu 2020)
- The Outer Worlds – rok 2019 (také na Windows Store, po roce na Steamu)
- Detroit: Become Human – rok 2019
- Heavy Rain – rok 2019
- Beyond Two Souls – rok 2019
- Super Meat Boy Forever – rok 2019 (na Steamu v roce 2020)
- The Cycle – beta na jaře 2019
- Kine – rok 2019
- Afterparty – rok 2019
- Journey to the Savage Planet – rok 2019
- Maneater – 2019 (na Steamu v roce 2020)
- Close to the Sun – rok 2019
- Industries of Titan – datum vydání bude oznámeno
- Spellbreak – datum vydání bude oznámeno
- Solar Ash Kingdom – datum vydání bude oznámeno
Bylo by super mit i neco nezaujateho z druhe strany, napr. jako vysel clanek „Steam zabíjel hraní na PC, říká bývalý zaměstnanec Valve“
Tady jsem objevil příspěvek, který blíže nahlíží na těch 12% Epicu.
TLDR: Zase si to odskáče uživatel.
tak někde musí vzít další peníze na udržení serverů atd. nemužou to financovat jen z Fortnitu
A o co že si tyhle tituly zahraju i bez epic storu
Vždyť si 90% her zahraješ i bez Steamu
No s toho seznamu mám zájem jen o The Sinking City. U některých her neni psáno jestli budou časem i na steamu. To znamená že nebudou nebo že se to neví ? Budu pirátit nedá se nic dělat.
Nelíbí se mi služba a podmínky, nevyužívám ji. Ale nepoužívám to jako výmluvu k tomu, abych byl debil.
Trefně napsané.
Někdo koupí na konzoli, někdo po letech zapluje do pirátské zátoky, někdo počká a dál pojede na páru, tak či tak, investice v podobě draze zaplacených exkluzivit se nikdy nevrátí a v jedné nejmenované firmě zažijí epic fail.
A hromadě jiným to bude naprosto fuk a hru si prostě koupí i na Epicu.
*) hrstce
Škoda, že ještě nejsou žádné statistiky, které by moje tvrzení podepřely, ale ty přinese čas.
Velké hrstce Dopadne to stejně jako před lety s originem, to taky všichni protestovali, nic to neumělo, říkalo se jak to skenuje celý PC atd. Tady to bude stejný, dost her jinde nebude, stejně tak někomu se nebude chtít čekat a některým jako mně, stačí že to hru hlavně automaticky aktualizuje, na rozdíl od warezu. Pohodlí a čas, to je hlavní důvod, proč já osobně nepirátím, dneska každá hra má hromadu patchu a jeden udate za druhým a to je otravný
však taky na originu nic nekupuju jen za celou dobu sem zaplatil 2x origin (2×3,99 eura) acces abych zahrál nějaký multiplayer gamesy s kámošema a to je vše více odměne nedostali
ale pořád je ten origin lepší jak epic
Já si naopak kdysi kvůli pohodlí stahoval cracky, abych nemusel pořád strkat zakoupené CD do mechaniky. A takový Ubisoft má s cracky dlouhou historii- originální verze Splinter Cell: Pandora Tomorrow nefunguje do té míry, že ji radši stáhli z digitální distribuce, po přidání cracku hra přitom funguje bez problému. Prince of Persia: The Forgotten Sands na Uplayi trpí spoustou bugů, hlavně jedním v levelu Observatory, kvůli kterému nejde dohrát. Warez (ani Steam) verze žádný podobný bug neobsahuje. No a když Ubisoft kdysi zaváděl Game Launcher a Assassin’s Creed II spoustě lidí nešel spustit, využili v Ubisoftu k opravě hry crack od Skidrow. Jo a když už se bavíme o bugách a Ubisoftu, tak AC3 Demastered je teda prvotřídní prasárna, proti tomu bylo Kingdom Come skvěle odladěná hra.
Zde bych se chtěl zapojit do diskuze. Zajímalo by mě, jestli máš nějak podložené to tvrzení, že na Epicu moc lidí nenakupuje. Protože z mé zkušenosti s lidmi se kterýma se znám, tak možná tak 1 z 10ti má problém s Epicem a nekoupí tam hru. Ostatním, chytrým lidem je to totálně fuk, jestli podpoří nenažraného Gabena nebo čínu.
Taky bych chtěl navázat na komentář o Originu. Je to pravda. Tuším o Uplay se taky povídalo, že nám leze do pc a tahá si tam informace. Vlastně každý takový software, který zjistil třeba jen parametry počítače a na základě toho doporučoval hry byl odsuzován snad za „špionáž“. Ani Valve se nevyhnulo problémům s odcizenými účty, úniku informací nebo hackům. Dokonce i teď jsou kradeny účty ze Steamu, Originu, Uplaye, GOGu, Epicu, jen se to neřeší, protože to není trendy. Trendy je dokola opakovat nepodloženou spekulaci o tom, jak Epic roznáší údaje.
Zarenix: Je-li dotaz směřovaný na mě, pak ne- sám to tu i píšu- dokud nebudou zveřejněná konkrétní čísla, jedná se jen o fundovaný odhad. Jinak nemyslím, že skupina lidí, co známe, je úplně vhodné měřítko- kolik z nich je hráčů, kolik z těch hráčů jsou platící zákazníci a kolik z těch platících zákazníků sleduje herní novinky a ví, co je EGS? To už jsou daleko lepším měřítkem (byť také ne ideálním) herní weby- je zde mnohem větší vzorek lidí a všichni vědí, o co jde. Tak si sám přečti, kolik lidí (nejen tady na Zingu) je pro, a kolik je proti. Neříkám, že prodeje přesně odpovídají oblibě hry (či souvisejících věcí jako launcher) na internetu, ale jistou představu to člověku dá- zcela jistě výborně přijímaná hra neprodělá vývojářům střechu nad hlavou a všemi nenáviděná hra nevydělá balík.
A pak tu máme čísla o prodejích Metra: Exodu- 2,5x více než hra z r. 2013- stačí si tento údaj porovnat s několika podobně velkými sériemi za stejně dlouhé období, a tak lze snadno zjistit, že 2,5x více je oproti r. 2013 žalostně málo, zvláště když porovnáme mediální kampaně druhého a třetího Metra. Dvojku kupovala hlavně střední a východní Evropa, zatímco od trojky se čekal celosvětový úspěch.
Já beru jen známé, kteří jsou hráči a sledují novinky. Pokud by to byli občasní hráči, že 10 z 10 to koupí i na EGS. Herní weby jsou podle mě ještě horší srovnání. Zde by byla potřeba vědět, kolik lidí si to přečte a jaké % z toho komentuje. Pokud bych to bral čistě podle komentářů, tak většina lidí kritizovala EGS, ale to byli často i lidé, kteří se vyjádřili pouze jedním komentem, třeba u prvního článku, a poté už další články nekomentovali a ještě lidé, kteří vůbec nekomentují jen v tomhle případě se vyjádřili. Ono i v zahraničí komentuje třeba jen 1% hráčů ať už pozitivně nebo negativně. Tak je pak těžké si udělat obrázek pokud všechno tohle vezmu v potaz. Proto je minimálně pro mě znát názory lidí, které znám osobně a vím pak co si o tom myslí.
Co se týče prodejů Metro Exodus to je jen takový nic nevypovídající údaj. Je bráno pouze Metro LL, nebo i Metro LL Redux. Jaké byly prodeje Metra LL a Metra LL Redux. Je to pouze digitální distribuce přes EGS nebo celkový počet aktivovaných klíčů (přijde mi, že čím dál víc lidí využívá stránky jako G2A atd.).
EDIT: Jak si říkal ty velké série, tak co jsem se jen tak v rychlosti kouknul na steamdb a srovnal 2 díly velkých her s rozestupem cca 4-5 let, tak tam moc her nemělo víc prodaných kopií při druhém dílu. Např. Dishonored, Tomb Raider, Batman Arkham, Injustice. Doufám, že jsem tvoji připomínku teda pochopil správně. Jestli ne, tak to můžeš rozvinout.
Tak Metro zrovna ani není nejlepší ukazatel, to nikdy nebyla nějaká „velká masová“ série srovnatelná třeba s Wolfem, Halo a už vůbec nebudeme mluvit o CoD nebo BFku. Takže i 2,5x větší prodeje jsou úspěch, když ještě uvážíme kde se to odehrává. To prostě není fantasy odehrávající se ve světě, co má s naším jen pramálo společného, na rozdíl od hry odehrávající se v Rusku
Stejně tak herní weby, fora a reddit nejsou masy, to nejsou ty miliony hráčů, co si hry kupují. Znám spoustu lidí, který ani na herní weby nechodí, přesto hrají hry dost (a nejsou to jen konzolisti) a rozhodují se podle trailerů na youtube, reklam na facebooku atd. A těmhle je nějaký steam, epic atd. úplně někde.
Co se týká čísel tak jediné co jsem zahlédl byl počet stažení Metra Exodus na ruském torrent trackeru. Za cca 20 dní dosáhl stejného počtu stažení (100 000x) co dosáhl například Far Cry 3 od doby cracknutí k tomu datu, kdy byly data vyhledána. Takže asi 7 let. GTA V například bylo na stejném trackeru staženo od cracknutí 130 000x. Za necelé 4 roky.
A další, na nějakém anglickém torrent trackeru, Metro Exodus dosáhlo 1/6 počtu stažení v 20 dnech co dosáhlo GTA V od cracknutí k tomu a tomu datu. Specifičtější čísla jsem nezahlídnul.
Toť vše.
Kdybych měl hádat tak Exodus na Epicu má okolo 700 000 uživatelů. Dalších +- 200 000 je na Steamu a dalších +- 200 000 pirátí.
Kde jsem vzal těch 700 000 uživatelů? No hele…
Metro Exodus na Steamu hrálo v jednu dobu souběžně 11,9k hráčů. Na Steamu je 193 000 majitelů Exodusu. Pokud polský web nekecal.
Metro Last Light hrálo v jednu dobu souběžně 16,6k hráčů. (A to je pouze originál, bez Reduxu).
Tyhle čísla jsou z měsíce vydání.
A jen tak pro info Metro 2033 (originál) má 14,6k hráčů. To ale bylo dosažené v Říjnu 2018.
Redux verze mají 2,8k a 5k.
No každopádně co tímhle chtěl básník říci… 200 000 hráčů na 11,9k? To tedy Last Light mohlo mít o 100 000-200 000 víc? A jestli na Epicu jsou prodeje Exodusu 2,5x lepší než LL tak tam je teda asi 700 000 – 800 000? Nevím jestli bych tohle považoval za úspěch.
A co jsem si všiml tak Metro LL Redux a 2033 Redux hrálo včera skoro 2x tolik hráčů co hrálo Exodus. Ale to už jen takové orientační.
Podívej například, kolik se prodalo na Epic Store posledního Metra. Je mi líto, ale patříš k hlučné menšině.
Pro místní zabedněnce:
Bývalý vývojář Valve:
Steam was killing PC gaming, Epic is fixing it, 30% cut made Valve a lot of money
Tak teď nevím jestli mělo jít o vtip nebo co, ale pardon, zabedněnec jseš ty jestli věříš tomu, že Steam ničil PC hraní.
Marcus je člověk s převráceným žebříčkem hodnot- jednou tu psal, že Sithové jsou hodní mírotvůrci a Jediové jsou teroristi.
sem takovej zabedněnec že jsem od doby co je steam přestal warezovat a vše poctivě kupuju…. takhle steam zabil PC gaming…. nebýt steamu tak možná pirátím dodnes
spíš ho zabijí Epic svými nucenýma exluzivitama, exluzivity ať si nehcají konzole a neserou je na PC…
Už jsem to tu jednou tušim psal. Steam dělá přeci úplně to samé, co se týká exkluzivit. Epic si jenom zaplatil nový Metro a všichni se kvůli tomu můžou pos*at :D.
tak piš jaké hry steam podplacením stáhnul k sobě z jiných digi obchodů?
Zajímalo by mě, proč je bývalí, jestli náhodou nemá v sobě nějakou zlost, protože je bývalí a jen si to nevylejvá chápu argument, proč Steam možná ničí PC gaming, ale vůbec nevidím, jak to Epic vylepšuje, zatím se záměrně a dost agresivně snaží být monopol PC her.
Monopol má přeci už nějakých 10 let Steam :). Ale nikomu to nevadilo.
Steam získal „monopol“ (spíš prvenství, monopol není úplně vhodné slovo) nejdřív díky tomu, že nic podobného nebylo, který si později udržel proto, že nic lepšího nebylo, spousta her ze Steamu jde sehnat i mimo Steam a Steam s tím nikdy neměl problém. Naproti tomu Epic se snaží prosadit vytvořením umělého ekosystému her, které nebudou jinde k mání. Jestli mezi tím nevidíš rozdíl, pak jsem právě vyčerpal svou vysvětlovací gauge.
„Epic Games Store byl spuštěn koncem roku 2018 a dominantní Steam se snaží svrhnout ze svého trůnu výrazně nižšími provizemi (12 procent místo 30 procent)“
Jako chápů že zing podporuje epic, články o něm jsou nejsidkutovanější a možná i nejčtenější ale asspoň by to chtělo psát tak jak to je steam nebere jen 30% ale dle tržet i 25% a 20%
https://steamcommunity.com/groups/steamworks#announcements/detail/1697191267930157838
Starting from October 1, 2018 (i.e. revenues prior to that date are not included), when a game makes over $10 million on Steam, the revenue share for that application will adjust to 75%/25% on earnings beyond $10M. At $50 million, the revenue share will adjust to 80%/20% on earnings beyond $50M.
Díky, doplněno. Na tohle jsem zapomněl.
Myslím, že hlavním trhákem Epicu není nižší provize, ale ten balík peněz předem. To bude ta hlavní zbraň.
Tak to je jasný, třeba Borderlands 3 je jasnej top seller ať výjde kdekoli a Steamu by dali zaručeně jen těch 20% a Epicu 5% za engine, ale stejně si vydělají hromadu peněz, nevím, jestli ten profit navíc za exkluzivitu stál za těch několik milionů nasraných fanoušků, je to jen o penězích, na fanoušky se sere.
Je vtipny ze si lidi mysli ze je tim nastvano miliony lidi:D a ve skutecnosti je to par jedincu na forech a zbytek si to beztak koupi at je to kdekoliv.
nebo si to stáhnou z warezu… to vyjde na steajno warez hra taky nemá cloud savy ani další funkce co třeba GOG a steam nabízejí a ještě to je DRM free
Neviem kto je vtipný… na Steam sa pripája cez 30 miliónov účtov každý deň. Keby naserú len smiešnych 5% tak to je 1,5 milióna hráčov.
30 milionů účtů ale neznamená 30 milionů prodaných kopií. I kdyby to nasralo 5%, což je teda 1,5 milionu, tak kolik z těch 1,5 milionu si tu danou hru koupí. Pokud by hra měla prodeje třeba 1 milion kopií, tak je to 50 000 kusů, o které by vydavatel přišel. Za 950 000 kopií na EGS získá vydavatel 50,16 milionu €. Na steamu za 1 milion kopií pořád jen 45 milionů €. Pokud by měl vydavatel na EGS prodělávat, tak na 1 milion kopií na steamu by na EGS mohl prodat max 850 000 kopií. To jsou ale už pak oddělení, které odhadují prodeje atd. Ale jinak řečeno, i kdyby nasral 15% komunity, tak je furt šul nul jako na by to vydal na steamu.
Ještě bych k tomu dodal, že je tam i ten bonusík za exkluzivitu, pak ty reálné čísla vypadají uplně jinak.
Tvoje výpočty fungujú, len ak predpokladáš, že na Epic Store to kúpi rovnaké množstvo ľudí, ako na Steame. Čo je blbosť… Steam má násobne vyšší výtlak.
Nepředpokládám. Nepočítám dá se říct se Steamem vůbec. Počítám s fanouškovskou základnou. Pokud ten přechod na EGS nasere 15% fanoušků, kteří to tím pádem nekoupí, tak pořád je to pro vydavatele stejné číslo, jako by to 100% fanoušků koupilo na steamu. A ten tlak Steamu bych zas tak nepřeceňoval. Stačí se podívat na počty uživatelů EGS, byť jen kvůli Fortnite, tak bych si dovolil tvrdit, že to může mít i vyšší návštěvnost než Steam.
Zing by mohl nabidnou epic filtr, ktery by po jeho zapnutí odfiltrovaval zpravy o hrach vyhradne pro epicstore a nechal zbytek.
Díky za podnět, ale takový filtr neplánujeme
Dyt ja vim.
Ale mohl by se zing zabývat i jinými kontroverzemi, třeba zase kolem Fallout 76 a repair kits nebo ten shitstorm kolem Anthemu, jak se přišlo na to, jak krátkou produkci ta hra ve skutečnosti měla a gameplay trailer z roku 2017 byl fake. Nebo o tom nesmíte psát?
Tak teď byl víkend, třeba to sem teď nahážou.
Sherlock: Co bych ocenil vice, je vyjadreni tech vecnych optimistu a advokatu anthemu a celkove her od EA (nebudu jmenovat, i kdyz jich par v pameti mam.). Kdyz jsem tehda do komentu napsal jeste pred vydanim, ze anthem je sracka, to bylo chytrolinu, navzajem placajicich se po zadech. najednou ticho po pesine. Zajimalo by me co jeste EA musi zprasit aby tento typ lidi zaniknul. To, ze herni platek o takovych vecech nepise, je jen drobny minus. Kdyz chces info, nesmis spolehat jen na jeden zdroj, ze ano.
To je jasný, že se má sledovat víc zdrojů a youtube, aby člověk věděl, co se děje a nic mu neuniklo, ale třeba neangličtináři mají v tohle smůlu a musí zůstat jen tady a na webech podobných, který se bohužel zaměřují hlavně na hype nových her a moc se neohlížejí zpět.
Nejlepší bude když všem naditkuješ komu se jaká hra má líbit.
O tom Falloutu jsme psali – https://www.zing.cz/novinky/96057027/fallout-76-se-v-dalsich-tydnech-docka-prvniho-dungeonu-nebo-fotoaparatu/, o Anthem ne.
Jeden článek tu byl kde se o tom repair kitu zminovali
“ nehodlají ale opakovat chybu s Metrem Exodus, kde byla exkluzivita oznámena příliš pozdě.“
u Anno 1800 to taky oznamili az chvilku před vydáním, a předtím se dala hra preordernout na steamu…
Jenže ona se pořád dá preordernout na steamu. Takže to není žádnej problém
to šlo i u metra taky se dalo preordernout když taky chvíli před vydáním oznámili exkluzivitu tak jaký je v tom rozdíl?
rozdíl je v tom že,,když oznámili u Metra exkluzivitu,předobjednávky se na Steamu zastavily,zatímco u Anno i po oznámení exkluzivity,stále můžeš předobjednávat i na Steamu
nezastavil se hned po oznámení se metro dalo ještě den možná 2 předobjednat už si to přesně nepamatuji ale bylo po oznámení na 1 místě v nejprodávanějších, je fakt že u Anno na to dali 14dní ale i tak je to pro mě to samá situace.. to bys taky mohl brát že dnes oznámíme exkluzivitu zítra to už nepůjde předobjednat na steamu a u jiné hry oznámíme dnes exkluzivitu ale až pozítří to nepůjde předobjednat to je promě furt stejná vojebávka, jestli Epic myslel tím že se situace nebud eopakovat že když stáhnou hru ze steamu a nechají o pár dní na preorder víc tak je to pěknej kokot ten jejích šéf
Šéf EGS svá slova potom odvolal. Prý nebudou bránit lidem, aby šli na jejich store.
Nic moc, třeba domluví s R* RDR 2 na pc jako exkluzivitu
Uz se na interneru siri zpravy ze PC RDR2 by mohl jit exkluzivne na Epic s permanentni exkluzivitou(pry by mel Rockstar plnou marzi z mikrotransakci ve hre)
Jinak hry, ktere me zajimaji jsou v seznamu 6 a vsechny vyjdou pozdeji na steamu, takze za me pohoda :D)
Ta zpráva je FAKE.
Je nekde nejake prohlaseni ze to tak neni? Inak jasne jedna se o spekulace.
Třeba tady (dole update) https://www.dsogaming.com/news/rumour-red-dead-redemption-2-pc-may-be-revealed-on-april-22nd-as-an-epic-games-store-exclusive/
To že napsal, že Super Mario Odyssey vyjde na Epicu neznamená, že tvrzení o RDR2 je falešné. Ten stejný uživatel leaknul info o Borderlands 3, které se pak potvrdilo. Takže nic vyloučené není. Jen prostě záleží čemu kdo uvěří. Ale taky je to 4Chan.
Já tomu nevěřím a proto jsem to nenapsal. Přijde mi to až moc. Plus, pokud to dá Rockstar na Epic Games Store, dá to i k sobě na Social Club a PC verze by byla přes SC. Tudíž by v tomto případě nešlo o takový „průser“ jako v případě čistokrevných exkluzivit Epicu.
Treba u GTA5 jsou vetsinou dve zkupiny lidi a to ten kdo chtel krabici s DVD(ten ma ciste RGSC) a ten kdo chtel digital, tak to v drtive vetsine bral na steamu a ne online na RGSC. Ja sam mam Steam verzi a vsichni s kteryma sem hral maji to same, Nikdo si to nebral digitalne na RGSC. Takze pokud by to bylo opravdu na Epicu, tak by to byl celkem hnus.
blbost když rockstar si to může vydat na tom svém launcheru a taky z toho budou mít 100%
Tak ono byt to slo asi stejnym zpusobem jak na steamu , tedy Epic a Rockstar podle me.
Inak jestli je to fake nebo ne netusim, jen jsem to nekde cet.
Nejspíš to tak bude, Take-Two jsou greedy af.