ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

  • Recenze
    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

  • Recenze
    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad

Čerstvé dojmy českého programátora z Ubisoftu v Berlíně.

Marek Černý autor: Marek Černý
31. 3. 2020
v sekci PC, PlayStation 4, Speciály, X1
2
Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Marek byla dva roky software engineerem v Bohemia Interactive.

Před necelým půl rokem se odstěhoval do Berlína k Ubisoftu.

Takže tentokrát půjde o hodně čerstvé dojmy.

Navíc rád pomůže případným zájemcům.

Ahoj Marku. Kdy jsi začal hrát, na čem, nejoblíbenější hra/žánr?

Ahoj, zdravím čtenáře Zing.

Můj taťka pracuje jako programátor a díky tomu byl u nás doma počítač, co si pamatuji. Minuly mne všechny Atari a podobné konzole, dostal jsem se rovnou k PC 286. Pamatuji všechny ty klasiky jako Prince of Persia, Lemmings, ale hlavně hru, u které jsem i dnes schopen strávit hodiny – Transport Tycoon (dnes OpenTTD). Už tehdy jsem věděl, že chci dělat hry a celou dobu k tomu směřoval.

Během studia na střední a pak hlavně vysoké škole jsem se dostal k serveru ceske-hry.cz a začal si ve volném čase zkoušet tvorbu her. Začínal jsem s 2D v Pascal, později se naučil c++ a OpenGL a jediná hra, která se podařila dokončit, byla Becher Islands do Becherovka game 2005. Původní vize byla chození po ostrově, sestřelování letadel a sbírání beden, co budou padat. Nakonec se to změnilo v lodní “simulátor.” Na začátku června jsem vyrenderoval první trojúhelník a na konci září se odeslala porotě. Celá tak vznikla během 4 měsíců. Tehdy jsem se naučil úplné základy tvorby her a definitivně věděl, že se tím chci živit.

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad becher islands

Miloval jsem hru Mafia a Hidden & Dangerous a hned po vysoké škole byl můj úplně první pohovor ve firmě Illusion Softworks (dnes Hangar 13), který jsem naprosto ukázkově projel. V té době mne můj vedoucí diplomové práce lákal do firmy, kde i on začal pracovat. Byla to malá česká firma, co vyrábí simulátory pro armádu (něco jako Arma, jen zaměřená na požadavky armády.) Podílel jsem se na vývoji simulátoru BVP, převážnou dobu jsem ale vytvářel nástroje určené k tvorbě virtuálních terénů s pomocí GIS dat. V ní jsem pracoval více než 8 let, než jsem jednou šel do čajovny se známým. Pracoval v Bohemia Interactive a cestou jsem si říkal, že pokud budou hledat někoho na tvorbu nástrojů k terénu, nebudu váhat. Ten večer mi opravdu řekl, že hledají přesně tu pozici, o kterou bych měl zájem, já poslal životopis a do BI se dostal.

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad arma3

Na čem jsi pracoval v Bohemce?

První rok v BI byl nejlepší rok v mé dosavadní kariéře. Mým šéfem byl Ivan Buchta a já mu pomáhal vytvářet nástroje k tvorbě terénů. Vznikl tak Terrain Processor, který se uvolnil i pro komunitu a sloužil k umisťování objektů na terénu (cesty, elektrické vedení, vinice, lesy…) Částečně byl použit při tvorbě terénu Malden. Druhý rok jsem začal pracovat na hře Vigor, kde jsem toho ale moc neudělal a firmu opustil. Během těch dvou let jsem potkal několik skvělých lidí, z nichž velká část prošla snad všemi herními firmami v Brně a člověk se dozvěděl spoustu věcí jak ohledně vývoje her, tak historie těchto firem. Taky si vzpomínám, když nám jeden kolega vyprávěl o své mašinkové hře a poprvé nám ji ukázal :-).

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad blog malden vineyard

Kdy vyjde ArmA 4?

Tohle nevím, jednak bych to ani nesměl říct a taky už jsem dlouho z firmy pryč.

Před rozhovorem jsi mi zmínil, že máš za sebou pár nedokončených her. Šlo o osobní projekty?

Jde vesměs o malé hry, které jsem zkoušel dělat po večerech, víceméně to byly jen prototypy a nic moc z toho nebylo. Pokoušel jsem se vylepšit původní Becher Islands, jako diplomovou práci jsem udělal hezčí vykreslení vodní hladiny. Přes známého se mi podařilo připojit se k jednomu týmu, co měl ambiciózní hru. Bohužel se ji nikdy nepodařilo dokončit a to jsme na ní dělali spoustu let. Velkou chybou byla má nezkušenost ve spojitosti se střídáním technologií. Začínali jsme s c++, pak c# s XNA až poslední verze vznikala v Unity3D. Když jsem konečně měl pocit, že mám všechny znalosti k vytvoření hry, potkal jsem manželku, založili jsme rodinu a tím skončil veškerý můj volný čas.

Co tě na hrách – obecně – fascinuje nejvíce?

Více než hry samotné mne zajímají technologie, které jsou za nimi. Proto jsem nikdy nic moc nedokončil, vždy jsem se více zajímal, jak co nejlépe udělat technologii, převážně renderování. I přesto, že dnes existuje spousta skvělých technologií zdarma, baví mne si spíše zkoušet nové přístupy, jak vytvořit herní technologii, než samotnou hru. Bohužel s rodinou je to trošku horší, ale i tak se snažím zkoušet nové věci. Jedním z benefitů v Ubisoft je TGIF – v pátek odpoledne můžeme dělat cokoliv, u čeho máme pocit, že nás rozvíjí. Opět jsem vzal původní Becher Islands a upravil tak, že se dá spustit i na herní konzoli.

Proč ses rozhodl pro berlínskou pobočku Ubisoftu?

Jedna z výhod práce v BI bylo to, že tam pracovalo hodně lidí ze zahraničí. S několika jsem měl velmi dobré vztahy a jedním z nich byl i Jan z Belgie. Když jsme se s manželkou rozhodli zkusit jít do zahraničí, on už pracoval v Ubisoft Berlin. Zeptal jsem se ho na jeho dojmy a on mi doporučil, ať zkusím poslat životopis do studia. Měsíc jsem se učil více c++ (do té doby jsem používal převážně c#) a pak poslal životopis. Po několika kolech pohovoru, kdy poslední už bylo na pobočce přímo v Berlíně, jsem dostal nabídku a rozhodl jsem se ji přijmout. Doteď svého rozhodnutí nelituji.

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad ubisoft

Jaké vidíš největší rozdíly v herní workflow v Čechách a zahraničí?

Prošel jsem několika firmami a podle mne ten rozdíl dělá spíše velikost firmy. Čím větší firma, tím více se dodržují stanovené postupy, ale zase se hůře reaguje na aktuální situace. Vývoj her probíhá víceméně obdobně, firmy mohou mít občas jiný výklad pozic a jejich náplň se může lehce lišit, nicméně jsou to spíše detaily. Co se mi moc líbí, fungování v Ubisoft Berlin je založeno na důvěře. Nemáme žádný docházkový systém, žádné přesčasy, na všem se dá domluvit, lidé jsou vstřícní. Na střeše budovy je terasa, kde se scházíme každý pátek odpoledne.

Jsou i kolegové podobné nátury, nebo i zde vidíš jistý rozdíl?

Miluji potkávání s jinou kulturou a kolektiv je z celého světa. Člověk zjistí, že kolikrát to funguje v těch zemích jinak, než si myslel. Často někdo doveze něco z jeho domoviny nebo upeče a podělí se s námi, díky tomu už jsem ochutnal sladkosti z celého světa. Pro většinu lidí je to splněním jejich životního snu a to se odráží i v kolektivu. Tím, že velká část lidí je v Berlíně sama, chodí spolu kolegové i sportovat, nebo hrají společně hry v naší herní místnosti. A ať je člověk z Evropy, Ameriky, Asie, všichni se chovají stejně, nepozoruji žádné větší kulturní  rozdíly.

Na jaké sérii vlastně pracuje berlínská pobočka?

V Berlíně se primárně pomáhá s vývojem her ze série Far Cry. To je bohužel vše, co k tomu můžu říct :-). 

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad far cry new dawn

Jaké jiné, klidně neherní, kulturní rozdíly vidíš?

Přeci jen Německo a Česká republika jsou sousedé po staletí, rozdíly téměř neexistují, jen mi teda dost chybí české jídlo, chodíme většinou do fastfoodu. V Berlíně snad každý mluví anglicky a není problém se angličtinou všude domluvit. Berlín není příliš zajímavé město pro turisty, přesto se v něm skvěle žije. Má skvěle fungující MHD, obchody a fastfoody vždy poblíž. 

To nejlepší na závěr – jaké máte momentálně volné pozice, co je pro ně potřeba znát, a můžou tě případně čtenáři kontaktovat?

V Ubisoftu pořád hledají nové lidi a to ať už na pobočku v Berlíně nebo kamkoliv jinam. Práci můžu jen doporučit, člověk se dostane mezi spoustu zajímavých lidí z celého světa, pozná jiné kultury. A Ubisoft patří k těm firmám, které motivují své lidi aby se rozvíjeli a pomáhá jim v tom.

Kdyby někoho zajímalo více informací, může mne klidně kontaktovat.

Čeští vývojáři v zahraničí: Marek Novosad marek novosad 1

Štítky: cesti vyvojari v zahranici
Předchozí článek

Ambiciózní hra Last Oasis se potýká s problémy.

Další článek

Remake Resident Evilu 3 patrně nebude poslední

Související články

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios

před 1 rokem
Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran

před 1 rokem
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

před 1 rokem
Další článek
Remake Resident Evilu 3 patrně nebude poslední

Remake Resident Evilu 3 patrně nebude poslední

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    2 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    2 Autoři komentářů
    JetroCZGeralt z Rivie Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      JetroCZ
      Komunita
      Level 22
      JetroCZ
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Díky za zajímavý rozhovor, jen houšť.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      1. 4. 2020 16:36
      Geralt z Rivie
      Komunita
      Level 46
      Geralt z Rivie
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tyhle rozhovory mám fakt rád, jen škoda, že tenhle je poněkud kratší. Ale i tak super. smile

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      31. 3. 2020 18:48

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic rozdává dvě hry

      Epic rozdává dvě hry

      23. 6. 2022
      Steam oznámil datum konání letního výprodeje

      Steam oznámil datum konání letního výprodeje

      21. 6. 2022
      Boti zaživa požírají Lost Ark

      Boti zaživa požírají Lost Ark

      16. 6. 2022
      GOG nabízí zdarma Beautiful Desolation

      GOG nabízí zdarma Beautiful Desolation

      17. 6. 2022
      The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

      The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

      79
      Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám

      Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám

      32
      Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

      Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

      20
      Forza Motorsport se prezentuje na nových obrázcích a v porovnávacím videu

      Forza Motorsport se prezentuje na nových obrázcích a v porovnávacím videu

      18
      Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

      Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

      25. 6. 2022
      Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

      Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

      25. 6. 2022
      Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

      Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

      25. 6. 2022
      Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

      Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

      25. 6. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Lukas: Přehled novinek z Japonska 25. týdne
      • Ashen: Epic rozdává dvě hry
      • Ivan Jeziorek: Přehled novinek z Japonska 25. týdne
      • Lukas: Přehled novinek z Japonska 25. týdne
      • martin: Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám
      • Ondřej Partl: GOG nabízí zdarma kyberpunkovou depresi
      Embracer: Nákupy nekončí, 200 her je lepší než jedna

      Tiny Tina’s Wonderlands vychází na Steamu

      23. 6. 2022
      Planet Zoo přivítalo balíček s ohroženými druhy

      Planet Zoo přivítalo balíček s ohroženými druhy

      22. 6. 2022
      The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

      The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

      19. 6. 2022
      Jak F1 22 využívá schopnosti ovladače DualSense?

      Jak F1 22 využívá schopnosti ovladače DualSense?

      21. 6. 2022
      Into the Breach dostane novou edici a míří na mobily

      Into the Breach dostane novou edici a míří na mobily

      24. 6. 2022
      Microsoft Flight Simulator

      Microsoft Flight Simulator se rozroste o vrtulníky, kluzáky a spoustu dalšího obsahu

      19. 6. 2022
      Blade Runner: Enhanced Edition vychází dnes

      Blade Runner: Enhanced Edition vychází dnes

      23. 6. 2022

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář