O něm se zlehka rozpovídal tvůrci tohoto skvostného RPG, Hideaki Itsuno, v nejnovějším čísle plátku Famitsu. Poznamenal, že se do prvního dílu nedostalo opravdu hodně vychytávek a prvků, které vývojáři připravovali, a to kvůli nedostatku času i peněz.
Původní Dragon’s Dogma tak činí přibližně 70% toho, co bylo původně zamýšleno a můžeme si být jisti, že se zbytek dostane do pokračování. Tím myslíme nejen delší herní dobu (60 hodin jim asi přišlo málo), ale také nové a rozlehlejší prostředí, nový příběh a nové prvky hratelnosti.
Jednou z novinek má být editor questů, což by mělo značně prodloužit i beztak megalomanské měřítko projektu. Zatím bohužel nevíme, jak přesně by editor měl fungovat, Itsuno však potvrdil, že rozhodně bude přítomen. Samozřejmostí má být evoluce soubojového systému, který navýší styl běhání po obřích potvorách a vylepší jej o nové pohyby a způsoby boje. Zkrátka se máme na co těšit.
Nezapomeňte se přesvědčit o kvalitách prvního dílu v naší recenzi.
tvl, jak můžeš napsat "v nejnovějším čísle plátku Famitsu", zní to jako kdyby to byl nějakej bulvár a ne prestižní herní časopis!
Ten soubojový systém by teda potřeboval vylepšit hodně. To je ten největší důvod, proč mě toto RPG sklamalo
To mě dostalo teda, prý 60 hodin jim asi přišlo málo
Rappix: Mě se líbí to jejich nadšení … I když je to určitě i pro peníze, tak v tom vidím jak se do toho furt hrnou s nadšením
Moc se mi nelíbí že dva měsíce po vydání prvního dílu už veřejně prohlašují co bude v dílu druhém. Ale na druhou stranu, pokud bude minimálně tak dobrý jako jednička tak vlastně proč ne.
Snad to bude nááářez jako jednička
Koukám že si teda rozhodně nedávaj na čas !