Studio vynechalo multiplayerovou složku u předchozích titulů, mezi které patří např. Madworld, Bayonetta či nadcházející Vanquish. Inaba ale přiznává, že je cosi velkého na cestě. Nehledě na několik dalších projektů.
„Zatím jsme to neoznámili, máme ale v přípravě velký multiplayerový titul, na němž nyní pracujeme,“ řekl v rozhovoru pro NowGamer. „Máme spoustu interních projektů, takže se těšte na odhalení.“
Prozatím nejnovější titul studia – akční střílečka Vanquish – vychází 22.října letošního roku na PS3 a Xbox360.
JakER: Asi už jsem to někdy řekl, ale tvůj názor sdílím!
Z Vanquish nejsem moc nadšený, . Možná je to jen můj názor ovšem mě se zdá že pouze kombinuje pár her. Vše je extrémě zrychleno a hozeno do trochu japanofility. Nenadávejte mi hned, jak říkám. Je to jen můj názor
Co z toho bude? Jak znám tohle studio, tak to zas nebude na PC!