V zásadě se jedná o úpravu technologie Kinectu, která dovolí větší proud dat a větší kompressi, díky které dokáže senzor rozpoznat větší detaily, než doposud. Vlastnosti Kinectu jsou pak dány firmwarem, který se dá jednoduše upgradovat. Hloubkový senzor je taktéž hlídán firmwarem a v současné době stojí na hranici 30 snímků/vteřinu a rozlišení 320×240 obrazových bodů. Po inovaci se však rozlišení zvedne na 640×480 bodů, což už dovolí senzoru rozpoznávat i jednotlivé prsty a bude se tak rovnat čtyřnásobku původní přesnosti.
Problémem je také USB rozhraní. To je schopno pojmout 35 MB/s, avšak využívá pouze necelou polovinu. Tento limit je využit hlavně proto, že se ke konzoli může připojit několik věcí najednou, Microsoft však pracuje i na tom. Změnu by dokonce mohl provést přes obyčejný update dashboardu.
„Musíte mít na vědomí, že Kinect potřebuje pro plnou funkčnost obou kamer jen 20 MB/s. Čtyřnásobek přesnosti senzoru to ale podstatně zpomalí,“ řekl Anton Mikhailov, softwarový inženýr SCEA. „V reálu měli využité 3D kamery rozlišení 320×240, takže když mluvíte o sledování prstů a zápěstí, mluvíte o rozlišení 10×10 pixelů. A je hodně těžké s tím něco udělat.“
Uvidíme, co se Microsoftu nakonec povede. Větší citlivost bychom bezesporu uvítali, především pak při využití takových her, jako je Star Wars.
JakER: Oni je právě nevyškrtli. Od začátku se mluví o tom, že Kinect v době uvedení bude zaměřen na casualky. Později se bude aktualizovat a vylepšovat.
doufejme že to vubec bude fungovat
Že by splnili staré sliby? Snímání prstů bylo přislíbeno již ze začátku. Dokonce tuším že mělo snímat znakovou řeč, ale pak už potřebovali jejich hejblátko uvést na trh a takovéhle prkotinky vyškrtli.