„Včera naše konkurence ohlásila launch GTX 590; karty, která je podle nich nejrychlejší na světě,“ uvedl PR manager AMD, Dave Erskine.
„Prošli jsme si jejich oznámení a nepochopili jsme jak něco takového mohou tvrdit, když ho nepodložili výsledky z klasických benchmarků jako je 3DMark 11, kterými prošla naše karta.“
„Takže nVidii vyzýváme aby dostála svým prohlášením a ukázala nám výsledky z těchto běžných programů.“
Jádrem sporu je totiž Radeon HD 6990, jenž se na trhu objevil před nějakými dvěma týdny, zlomil dosavadní rekord v 3DMarku a byl oficiálně jmenován nejrychlejší grafickou kartou.
Mě to je naprosto jedno, měl jsem ATi i nVidii (v současnosti 470 gtx) a byl jsem spokojen s oběma. Fungujou a to je vše co potřebuji
Souhlas s DreeDexem – je úplně šumák, zde je karta AMD v kompu s Intel čipovou sadou a naopak. Nicméně subjektivně mám pocit, že cenová politika AMD má svůj důvod.
Já beru vždy to, co je nejlepší a v době upgradu pc (04/2010) to bylo právě AMD (tehdy ještě ati) tak jsem vzal Radeon HD5870 a jsem maximálně spokojen Ovšem pokud se nová generace na 28nm povede v podání Nvidie (Keppler) rozhodně půjdu do Nvidie. Konkurence je vždy dobrá, v důsledku z toho těžíme jen my, zákazníci
Wojki: to je blbost, stejné problémy mají i lidé co mají intel nvidia, popřípadě amd nvidia. Nezáleží na tom, blbne jim to, protože mají sestavu celkově blbě poskládanou, né kvůli této věci. Dle tvé logiky by šla 6990 provozovat jen na AMD procesorech, což by byl problém, protože ji dokážou naplno nakrmit jen Intel procesory ( samozřejmě Highend ) . Sám mám AMD procesor, AMD čipset na základce a NV kartu a žádný problém nemám.
problem naskytá taky v případě když míchate komponenty značky AMD a Intel. Možná se mi budete divit, ale dát AMD kartu do kompu s Intel procesorem – to někdy dokáže pořádně dělat divy. Jsou lidé co mají intel a ati/amd kartu a jede jim to v poho, ale často se stává že si tyhle značky nesednou. Nejlépe je na AMD procesor, AMD kartu.
Tak já mám rád Nvidie…¨momentálně mám GTX 460 a sem velice spokojen…do ATi bych asi nešel ale to je můj názor. . každej má jinej názor
Nechápejte mě špatně, také jsem značky střídal, ale poslední dobou mě přijde, že AMD dělá sice levnější a výkonější karty než NV, ale často dost na ukor kvality. Nepřijde mi prostě normální aby jsem musel u nově koupené karty řešit problém s přehříváním a byl kolikrát nucen ji podtaktnout, 6ková řada to už sice má lépe vychytané, ale AMD si mou důvěru bude jěště muset pár let počkat. Nechci s jejich kartama zase řešit ty problémy, co posledně.
ja měl problemy s obojim…. ja se snazim vybirat co nejlip podle cena / vykon a nekoukam jestli je to amd nebo nVidia…. oboje je to dost kvalitni …. ted jedu na gtx 460 a vse v pohode
Ja som spokojný s obidvoma značkami, možno preto že stále striedam AMD s nV
já jsem s ATI rozhodně spokojen, naopak s nvidii sem měl problémy…
Měl jsem ATI HD 5970 z tou jsem měl jenom problémy hlavně s ovladačem teď jsem se konečně dočkal GTX 590 a jsem s ní velmi spokojen. ATI už my nesmí do počítače
DreeDex: Taky mi to přijde divný, ale prostě to tak je… A sem za to rád!
DreeDex: Viděl jsem pár takových. Navíc karty serie 4800 můžou mít tzv. HyperMemory což znamená, že si koupíš kartu s 1GB a potom si můžeš jí zvětšit třeba o další 1GB RAM
Al-Muhambad: nechci bejt rejpal, ale od kdy se dělala série 4800 s 2. 2 GB RAM ? Já jen, že o tom nic nevím.
Každá značka má niečo do seba, raz je hore jedna inokedy druhá. PhysX v nVidii rozhodne nie je na škodu, hotfixy … Dnes ma v súvislosti s ATI vyhláseniami zaujala správa, že AMD bolo nútené dementovať, že "v cestě za velkým PC výkonem jim stojí DirectX". Po novom s "DirectemX si příliš nerozumí Crytek (vývojáři Crysis) nebo DICE (Battlefield) ". Takže takýchto konkurenčných ťahov už v minulosti bolo a v budúcnosti bude …
"Není to věc, kterou by chtěla většina vývojářů, " řekl Huddy. "Pokud by se mezi nimi hlasovalo, většina by zvedla ruku pro DirectX nebo Open GL, protože jde o skvělé platformy. "
Richard Huddy ale opět potvrdil svá dřívější slova, že grafické karty na PC mnohonásobně překračují grafický potenciál konzolí, ale vývojáři toho častokrát nevyužívají. Grafičtí prostředníci mezi softwarem a hardwarem (tedy například DirectX) se se zvyšujícím se výkonem grafických karet musí neustále inovovat.