The Run trochu ustoupí od využívaného systému otevřeného města a nabídne spíše příběhovější zaměření, díky kterému se budete proplétat městským provozem, driftovat na úzkých horských serpentinách i v hlubokých kaňonech. To vše navíc s velmi aktivní policií v zádech. Díky neustále se měnícímu prostředí hráči nenarazí na nudu a po cestě ze San Franciska do New Yorku najdou dobrodružství, které bylo sérii dlouho cizí.
Need for Speed: The Run staví na Frostbite 2 enginu, který může dodat závodům ten pravý šmrnc. Titulu bychom se měli dočkat v listopadu na všech myslitelných platformách.
Hot Pursuit bylo nejlepší.
To taky není úplně pravda… honičky s poldama byli až od NFS3: Hot Pursuit. Předtím to bylo čistě jen ježdění s drahýma kárama po malebných tratích. A "tuning" se poprvé objevil v NFS4 – i když to "tunění" bylo rozdělený na tři levely.
Je pravda co píše Berca 76 dřív byli needy hlavně honičky s poldama v luxusních autech jako lambo diablo porshe 911 corvety sem tam BMW a mergl a dbeska se to konečně zase vrací a to je pecka…
Morfeus31: Neony, votuning a dusik si pamatujes zrejme kvuli tomu, ze jsi jeste v puberte. NFS ale saha trosku dal do historie a tam takovyhle kraviny svy misto nemely
jaker: je to tak
Myslím, že to bude luxusní
Těším se 
Playman: Vidím to stejně. Rozvětvení tak mocné značky bylo to nejlepší co mohli udělat. Každý si najde to svoje. Ano, takhle to sice vypadá, že vydávají dva díly za rok a lidem to pak připadá jako další CoD, ale není to tak. Lidé nechápou, že každý díl se dělá strašnou dobu, ale jelikož na každém dělá jiné studio, vydává si to svoje každý jak chce. Od vydání Shift 2 by přeci jedno a totéž studio další díl už na listopad nestihlo. Ale to někteří hráči nevidí.
Ale to je jenom takový můj osobní tip jsem chtěl dodat ale zapoměl jsem to tam napsat.
Morfeus31: Jde o to, že začátky byly jiné, třeba tě opraví odborníci na NFS. To tunění mě taky bavilo a s těmi ilegálními závody se určitě neloučíme, jen udělali malý odklon od série. V EA si dobře uvědomují jak silná značka NFS je a jaký potenciál skýtá. Proto se ji rozhodli rozvětvit do několika směrů, přesně tak, aby si každý přišel na to své a neměl pocit přehlcenosti. Více se nad touto strategií zamysleli při totálním fiasku hry Undercover. Takže udělali legální Shifty, spíše jako odpověď forze a Gran Turismu. Vystrkovali růžky s NFS: World že by jako pronikli do světa online her ale tak debilní hru jsem již dlouho neviděl. A teď tu máme zprávy o novém NFS zaměřeném na příběh, což já osobně beru jako takový pokus, po této hře přijde ihned NFS tak jak ho většina má rádo a jak si ho oblíbilo, variace na oblíbený NFS Underground.
Marek_Tvrdy: On to myslel asi tak, že od té doby co vyšel Pro Street nestojí další díly, ať už s legálními či nelegálnímy závody za nic.
Morfeus31 – Hot Pursuit jsou legální závody? Undercover byly legální závody? NfS World jsou legální závody? Já nechápu, nad čím tady pořád brečíte.
V need for speedech jsem už stratil důvěru od te doby co delali legalni zavody tak to neni ono. NfS si pamatuju jako tuneni aut, neony, dusik, ilegalni zavod to bych rek ze sou spravne need fo speedy
Ale je to jen muj nazor kazdy ma svuj
Kdo by si svoji hru nechválil. No, nechme se překvapit. Absolutně nevím co od tohoto přírůstku očekávat. Nicméně mě ale mrzí, že ustoupí od sandboxového modelu otevřených měst. Rapidně to totiž zkrátí herní dobu.
Mendys: Počkat, jaký je tedy rozdíl mezi Frostbitem 2 a Frostbytem 2?
Jsem asi mimo. Ale není to náhodou Frostbite 2 ?
mohli by konečně udělat Underground 3