Bethesda je známa svými obrovskými živými světy, ať už tu mluvíme o sérii The Elder Scrolls či Fallout. A když pracujete s projekty takového rozmachu, věci se mohou pokazit. Je ale možné, že ne vždy je horečné řešení chyb ve hře ku prospěchu věci.
V rozhovoru pro Joystiq se Todd Howard rozpovídal o technických problémech, které studia musí často řešit.
„Snažíme se většinu odstranit, jak jen to jde. Je to pro nás citlivá oblast. U množství chybek si ale řekneme ‚Inu, to se může stát‘. Pokud je ve kterékoliv chybce nějaký podíl zábavy a vtipu, většinou to necháme. Pokud to nalomí stabilitu hry či zapříčiní problémy s hraním, řešíme to. Pokud ale řešení problému vyřízne něco vtipného a zábavného, na to se vykašleme.“
V ideálním světě by hry vycházely zcela bez chyb. Ačkoliv se vývojáři většinou snaží, téměř vždy se něco dostane na oči cílových zákazníků. Co se Skyrimu týče, je dost možné, že narazíme během našich procházek lesy na něco vtipného, úsměvného a v celkově na to, co ve hře být nemá. Ale co ten úsměv na rtech, hmm?
pokud jste hráli fallout new vegas ihned po vydání tak jistě víte co mají na mysli
Já jsem naštěstí dohrál Oblivion několikrát bez potíží, ale uvidíme. Nejdůležitější zpráva pro mě je, že bude PC verze lokalizovaná.
Už vidím, jak se mi zase neotevřou dveře v Kvatche a můžu to hrát úplně odznova
its not a bug, its a feature
no většinou ty bugy opravdu k smíchu nejsou. Spíše k pláči
kraken:
Jinak bych to neviděl tak černě , rozhodně ne jako varování že Skyrim bude zabugovaný až na půdu. Snad akorát v Morrowindu jsem se setkal asi se dvěma buglými questy které byly ale způsobeny češtinou. A v Oblivionu jsem snad nenarazil skoro na nic. Já Toddovi věřím.
jednou mi v oblivionu udělalo NPC roznožku přes půl mapy tomu řikám happybug
[ odkaz ]
Tohle si zaslouží více shlédnutí než má
Parádní video
A nebo nějaké NPC postavě spadne na hlavu plechovka od Coca Coly.
Vlastně prdlák Coca Cola, Nuka Cola! ! !
Ani bych se nedivil
V půlce hry se vždycky resetnou všechny splněné questy a budete zase na začátku…
A jé, to se zas zasekneme na nějaké kravině
První TES hry prý občas kvůli bugům ani nešly dohrát. Well done!
Tak ona kazda hra ma bugy, jen hry s velkym otevrenym svetem jich vetsinou maji vic…
Každý TES měl a má bugy, takže Skyrim s velkou pravděpodobností nebude vyjímkou (už je to holt takové zažité pravidlo) .