Capcom odhalil předpoklady pro nový fiskální rok, kde uvádí, že by rád, aby chystaná hororová akce Resident Evil 6 prodala 7 milionů kusů.
Resident Evil 6 vychází 2. října po celém světě a Capcom věří, že těchto cílů dosáhnou konzolové verze PlayStation 3 a Xbox 360.
Co se týče nové hry od studia Ninja Theory, u DmC: Devil May Cry se předpokládá dva miliony kusů po celém světě.
Nové DmC dorazí v letošním roce, Capcom prozatím neuvedl konkrétní datum.
Dragon's Dogma vyjde za dva týdny a Capcom předpokládá, že se nové IP na trhu bude dařit a prodá 1,5 milionů kopií, zatímco Lost Planet 3 si zahrajeme až příští rok, Capcom by rád prodal 1,4 milionů kusů.
Ah ty víš co je 1LF UK? Wow tak to smekám. No alespoň něco víš. A řekni mi proč bych ti to měl dokazovat? Když jen přijdeš s něčím dalším čím rozvedeš tuto debatu? Já mam opravdu důležitější věci na práci než se bavit s provokatérem, který zavrhuje jakýkoliv názor týkajícíc se špatné věci okolo X-boxu. Sry ale debatu s tebou jsem skončil. Piš si tu sám se sebou.
Tvrzení jsi předložil ty, takže pokud chceš, aby ho někdo bral vážně, musíš ho doložit důkazy. "Najdi si to na netu" nepovažuji za důkaz. A laskavě se nesnižuj k osobním útokům, pokud skutečně studuješ 1LF UK, tak je takovéhle dětinské jednání směšné.
To není argumentace ty ňoumo to je průzkum. Stačí brouzdat po internetu a také to najdeš. Největší věkovou skupinou tvoří od 14-20 let. Ty nepodložený předsudky tam pak jistě nalezneš. A víš co věř si čemu chceš je mi to fuk. Nemusím ti nic dokazovat.
Aha, takže zase jsme u toho… Xbox mají jen tlustý hloupý americký děti, zatímco PS3 inteligentní a dospělí jedinci z Evropy. Zase argumentace hloupými a ničím nepodloženými předsudky, na které nemá ani smysl reagovat.
Nevím teda kde jsi vzal to, že GTA4 byl propadák. Nic takového jsem neřekl. Řekl jsem, že o je to předražený shit, který se se San Andreas nemůže rovnat ( ne prodejností , ale kvalitou) . No a Halo asi předstihl Killzone 2. Možná také proto, že většina lidí kupujících si PS3 mají od 20-30 let a nebaví je zabedněné masové střílečky ( stejně jako mě) . Kdežto většina X-bosáků má od 14-20 a ty tím rozhodně nepohrdnou. Napříč tomu X-box se převážně nejvíce prodává ve svém teritoriu, v teritoriu Microsoftu. Severní amerika má mnohem více obyvatel než-li Japonsko a jelikož tlustí a obezní američani nedělají nic jiného, než že sedí u televize, dokonale jim konzole vyhovuje. Ať už od Sony nebo od Microsoftu. Většině amíku je to jedno a šáhne prostě po tom levnějším. Největším tahákem Microsoftu je Velká Británie a Severní Amerika. Kdežto největším tahákem sony je celá Evropa (kromě britů) – pokud bereš státy, s nízkou životní urovní (CR, Ukrajina, Slovensko, Polsko, Madarsko) kde se x-box také prodává lépe, určitě zjistíš, proč si X-box a jeho X-kluzivity koupilo tolik lidí. Navíc myslím, že až Sony prosadí PS3 v číně argument prodejnosti Microsoftu už bude dávno pryč.
Killzone je značka, do který Sony vrazilo šílený peníze s jediným cílem – porazit Halo, vlajkovou loď xboxu. Z prodejního hlediska neuspělo (Halo 3 11, 5 mega, Reach 9 mega) , z kvalitativního netuším, PS3 nevlastním. GTA4 žádný propadák nebyl, prodalo se ho 19, 37 milionů kusů (z toho 9, 6m na Xboxu 360, který tak předstihl i PS3) . San Andreas prodalo 23, 56 milionů. Zas tak velký rozdíl to není. Je třeba si uvědomit, že od dob PS2 se spousta věcí změnila. V minulé generaci bylo PS2 zcela dominantní konzolí a vývojářům se proto bohatě vyplácelo dělat hry primárně na něj. Ale v této generaci je situace odlišná – X360 a PS3 jsou momentálně prodejně celkem vyrovnané, ale z počátku docela výrazně vedl Xbox. Rockstar si nemohl dovolit nevydat GTA4 na X360, neboť by tím přišel o skoro 10 milionů prodaných kusů. Spousta hráčů, kteří dříve hráli na PS2, má teď Xbox a vydavatelé na ně musí myslet taky. PS3 si to pohnojila sama opožděným launchem a přemrštěnou cenou. A ohledně vgchartz – možná přesné úplně není, ale jiný zdroj prodejů neexistuje (pokud nepočítáme přibarvené zprávy vydavatelů, kterým nevěřím) . A údaje chybí jen u málo známých/starých/špatně prodávaných her. U žádného blockbusteru jsem si toho nevšiml.
Jo a ještě jedna věc ta tvoje stránka o prodaných hrách rozhodně není přesná a to jen proto, že u některých her v Evropě a v Severní Americe prodejnost nemají spočítanou. Např. Forbidden Siren.
Myslíš? Mně se zdají 3 mega docela dost tobě ne? To jsi tedy málo náročný. Mimochodem nemluvím tu o VŠECH multiplatformních hrách, ale pouze o některých. Assassin Creed např. dopadl dobře, narozdíl od předraženého GTA4, které se s playstationovým San Andreas nemůže rovnat. Teď by se někdo ozval San Andreas je i na PC. Ano to je, jenže vyšlo později než na PS2 a primárně bylo určeno jen na PS2. Jak již všichni víme PC konverze Rocstaru nejsou zrovna povedené. Je mi jasné že všechny multiplatformní hry nejsou shity. Řekl jsem snad něco takového? Jen ti říkám, že mult. nemůže nikdy dosáhnout kvality singl. a zmiňuji tu tituly, které začaly na PS1, či PS2 a nakonec se z nich staly jen komerční značky vydělávající peníze.
Trochu krátkozraké svalovat nepovedenost některých her na multiplatformnost, ne? Z prodejníého hlediska navíc exkluzivity tak výhodné nejsou. Zrovna zmiňované Killzone žádný velký prodejní trhák nebyl.
První tři resi byli only for PS1 až později se vyskytly na nintendo DS a na tyhle různý shity. První hráčská generace začínala u playstationu. (když neberu nes, scorpion a jiné tyhle staré konzolovky, na nichž hráli dnes již 40 letý tatíci) . Takže první fanoušci téhle serie jsou stále PS1 fanoušci. To samé re4, na nintendo, na PS2 a na PC. To raději nebudu počítat ani odbočky na PS2 typu Outbreak, Outbreak-file2, Dead Aim, survivar, Veronica X a jiné. Jen jediný díl ze serie byl na x-box360 a to resi 5. Nepleťte sem prosím spackanou operaci raccon City, která vyšla jen proto aby uspokojila hráče předtím než přijde 6 díl. Silent Hill, Final Fantasy, Resident Evil. A mnohé jiné. Dokud se drželi jen jedné platformy, nedostali nižší hodnocení než 9/10. První multiplatformové Final Fantasy XIII 8 (někde dokonce 7) z 10. První multiplatformový resi 5 7-8/10. První multiplatfomové Silent Hill Homecoming 7/10 ( Downpour 4-6/10) . Jinak SH 1, 2, 3 každé po 9/10 ( SH1 i 10/10) Každý Resi 1, 2, 3, 4 10/10. Každé Final Fanatsy 6, 7, 8, 9, 12 10/10. To je jen minimální příklad toho jak dokázaly vývojáři her z dobrých titulů udělat multiplatformové průměrné shity.
Mikovec: dát jenom na PS3 by za
1. Nas*alo spousty fanoušků
2. Marketingovej tach by to byl jedině že by nejdřív řekli že to bude PS3 exkluzivita a pak to změnili tím by si xboxaři a PC hráči víc vážili že to na jejich platformu je.
A ty věkoví úrážky nech .
No celkem je to 19 mil. , ale když bereš jen první 3 díly je to kolem 12. Měl jsem nejspíš špatný zdroj, který sčítal všechny tři díly dohromady. Stejně svůj názor na to nezměním. Pokud si chce hra udělat dobré jméno. Je nejlepší ho dělat pouze na jednu platformu. Navíc ti to vynahradí zdaleka sponzor. Např. Sony, které jen do Killzone2 nacpalo 45mil. dolarů. Takže když chceš vyšší zisk tak vlastně záleží jen na tobě pro koho chceš makat. Každopádně nároky hráčů jsou už dnes velmi vysoké. Asi proto si moc vývojářů nevybírá pro Single tituly X-box360 a jdou raději podepsat smlouvu se Sony. Původně měl být i Assassin Creed only for PS3. To samé GTA4. Nakonec to Sony spackalo a Rockstars tedy dali prostor i škemrajícímu microsoftu, který jim za GTA4 nabídl nehoráznou sumu. Takže pro zabedněnce jako jsi ty hruško. Až se naučíš jak to chodí v herním světě, jakým způsobem se vyvíjí herní tituly a jak jsou financované, tak si teprve otevři hubu. Zatím si choď poslušně na základku and STFU YOU LITTLE PIECE OF SHIT.
Asi proto, že jsi 14 letý hlupák, který nechápe smysl marketingu. na to můžu odpovědět akorát
Mikovec: prej kdyby to byla PS3 exkluzivita tak by měla větší úspěch na to můžu odpovědět akorát:
God of War 3 a 11 milionů? Ani náhodou – [ odkaz ] 4, 36 mega lifetime. 11 milonů můžou mít všechny tři díly dohromady.