Slightly Mad Studios oznámilo, že ambiciózní závody Project CARS vyjdou nově až na podzim příštího roku pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Steam OS a Wii U. Původně přitom měla hra být k dispozici ve verzích i pro stávající generaci konzolí ve druhém čtvrtletí 2014.
Vývojáři si dali za cíl nabídnout hráčům jedinečný titul, který se stane novým standardem pro virtuální závodění. Na next-gen konzolích podle svých slov budou moci předvést nové měřítko pro grafické zpracování a technickou sílu.
Project CARS si budou moci zahrát také majitelé Steam OS od Valve, což je pochopitelné, když PC verze má využívat všech výhod Steamu, včetně multiplayeru a sociálních funkcí.
„Project CARS tlačíme na samotnou hranici, ať už jde o grafiku našich vozů a tratí, změnu počasí a denní doby nebo samotnou hratelnost. Tyto nové výkonné platformy nám umožní bez kompromisů vytvořit naší vizi,“ nechal se slyšet Ian Bell, šéf Slightly Mad Studios.
Steam OS je jen operacni system, ale delaji i konzoli a i ovladac.
Jestli to chápu dobře tak ten STEAM OS bude plnohodnotná konzole ? kterou připojím k TV a hraji ? .
Prosím tě, už se tu dál neztrapňuj
to:Darkman
Ok tak ne z jeskyně ale akorát neumíš pracovat s informacemi. Prakticky mi tu cituješ PR keci nebo-li informace z wow stádia vývoje který je ještě na míle daleko od konce.
PhysX pokud bude jen na GPU tak bude muset být jen efektem. Pokud bude na CPU tak bude součástí hry a může mít vliv na celkovou hratelnost.
Jsou ambiciozni, to se mi libi.
Mr. Lolendo: pro info, jde o zprávu od vývojářů: [ odkaz ] a [ odkaz ]
ale děkuju za poklonu, mám rád jeskyně
To: Darkman
Další člověk co vylezl z jeskyně… Apex (firma) už neexistuje a už vůbec ne ve spojení s Nvidia, to je blbost.
Je to PhysX co Nvidia od té firmy koupila.
Pokud není PhysX součástí jádra enginu tak se jedná jen a pouze o efekt jako ve všech dnešních hrách. Efekt co je zbytečné náročný (dalo by se to udělat jednoduše i jinak) a jen pro NV karty.
Skvělý rozhodnutí! Moje prosby byly vyslyšený, aleluja
Už se nemůžu dočkat, až tahle výtečně vypadající hra zapluje do mechaniky mojí budoucí PLAYSTATION 4, já se posedím za volant a vyrazím poprvý na trať. Teď ještě do vydání hry oznámit, že PROJECT CARS bude podporovat CROSS-PLATFORM hraní a budu v sedmým hráčským nebi, protože spojení komunit (PS, XB, PC) je u takových her tím správným krokem k lepším a zábavnějším herním zítřkům
To Asetras : To myslím že tam bude. Bud v klídku. Proto si to vyvíjejí sami hráči. Už ted při vypnutých pomocnících máš co dělat s volantem aby jsi to dával. Já tedy jezdim vše off kromě ABS a je to fakt požitek z jízdy akorát pak mám problém když přepnu na své oblíbené GT5 tak si při vypnutých pomocnících připadám jako v arcade.
Já bych se moc přimluval, aby takto skvěle vypadající hra byla taky reálná při řízení. Ať si tam klidně dají nějakej začátečnickej režim, kde bude stačit držet šipku dopředu (nebo pedál na podlaze) , ale ať je tam i možnost reálného chování a ať si na tom dají záležet.
Hra bude podporovat nVidia APEX [ odkaz ] [ odkaz ]
To už s tím moc stejně nevyvedou protože není Shader model v. 5. 0, nejsou dynamické volumetrické efekty a není fyzikální částicový systém. Velice pochybuji že to předělají. Měly dávno stavět na only DX11 enginu nativně.
To je dobře. Proč to ořezávat když to může být pěkně dotažené až do konce.
Gandalf: Hezky řečeno
Já myslím že dobrý krok. Sice mohli mít více prodejů, ale takhle vydají jedinečné vizuální orgie a nemusí nikde nic ubírat pro současnou generaci