Změny čekejte například v rozmístění pastí, žebříků, truhel s poklady nebo samotné struktuře úrovní, jelikož Capcom chce, aby byly všechny části generovány náhodně. Právě dungeony jsou totiž podle lidí z Capcomu tím nejlepším co žánr RPG nabízí a tohle chtějí v Deep Down dokázat. Takže i kdyby variant nakonec nebylo nekonečno (což je více než pravděpodobné, když se nad tím číslem člověk zamyslí), jistě jich bude dostatek na to, aby se hráčům jen tak nepřejedly. Na videu níže se můžete podívat na záběry z hraní.
Deep Down vyjde na PS4 jako multiplayerový free to play titul někdy během příštího roku.
Podle mě to vypadá fakt slibně.
zatím to na mě působí jako slabší Dark Souls… Tak uvidíme
Náhodně generované bludiště je při opakovaném průchodu fajn, ale jen to určitě nestačí. Vypadá to pěkně, jenže už z té krátké ukázky je cítit stereotyp… v jeden okamžik se propadne země, najdu truhlu a vylezu zpět po žebříku. Až na tohle narazím v každém dungeonu 3x, bude mi jedno, že jsem to čekal až za dalším rohem.
Škoda že to bude http://FTP…raději bych si koupil originálku a měl herní zážitek, než stáhl holotu a vše si muset dokoupit.
To si dokážu živě představit. Něco jako červený, modrý a zelený konec v ME nebo žlutý černý a bíly konec v BF4.