Na tvůrcích z Eidos Montreal je sympatické, že mají zájem naslouchat komunitě a ta nebyla zrovna nadšená implementací QTE do hry, kde se máte nepozorovaně plížit stíny. Studio sice tvrdí, že QTE bylo v Thiefovi za celou hru jen pár, ale vzhledem k reakci hráčů a novinářů nakonec zmizí úplně.
Pokud si vzpomínáte, tak minulý měsíc Edios (opět na přání hráčů) vyhodil ze hry systém zkušenostních bodů. Tak to vidíte, když se vám něco nelíbí, máte se ozvat a tvůrci vás možná vyslyší. Ostatně je především v jejich zájmu, aby si titul našel co největší počet zákazníků.
Thief vychází na PC, PS3, PS4, X360 a XOne 25. února 2014.
lenuska28: Já taky taky
Už se těším! !
Mně osobně QTE nevadí když se dobře implementuje. Jako příklad uvedu Assassins Creed 2 kde se pouze mírně pozměnila cutscéna pokud jste QTE nestihly. Pokud by QTE vypadaly takhle nebo podobně nevnuceně nemám s nimi nejmenší problém.
JO! Úžasné studio.
ANO!
Chepa: Náhodou, Quicktimeevent 4 je nejlepší hra na světě!
DarkmanTušim si idem pustit simple minds…
[ odkaz ] [ odkaz ]
versace186: jj, někdy je to až frustrující
Killermsik: JJ to poznám naštastí ti dajú sekundu čas sa kuknút na klávesnicu väčšinu…
versace186: jo, ale většinou to musíš opakovat znovu, kor, když hraješ na klávesnici a nechtíc zmáčkneš, tak musíš celou tu sekvenci jet znova
Např. při boji ti na obrazovce ukáže tlačítko a ty ho musíš rychle zmáčknout, aby jsi provedl rychlou akci/ blok apod. , jestli ho včas nezmáčkneš tak můžeš dostat tvrdší ránu od nepřítele.
Killermsik: jasné… No mne osobne to nevadí, ked sa to nepreháňa…
versace186: to je, to, že ti jede scéna a ty tam musíš mačkat určitý tlačítka, třeba v TR2013
Icarus: To sem sa dočítal, ale co to znamená v praxi?