Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Riley: Od kdy Crytek spadá pod EA? … EA Games Cryteku hry pouze vydává, stejnak tak jako mu před lety Ubisoft vydal první FarCry… Časem se třeba Crytek od EA odtrhnou a budou si hry vydávat samy…
Každopádně CryEngine vypadá úžasně a spolu s Unreal Enginem tvoří moje nejoblíbenější Enginy vůbec. Jen škoda že na CE zatím ještě tolik her neběží
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Hluboce se omlouvam EA … uplne jsem zapomel ze Crytek je od EA! A navic mi ted dochazi … ze si klidne mohl hrat doma i s Frostbitem, ale smlouva mu nedovoluje releasnout video… *stojim po krk v hanbe v koute*
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
To, že si zaměstnanec Bioware hraje doma ve volném čase s nějakým enginem – ať už jeho, nebo cizím – je to jen opět jeho volný čas a do toho mu kecat nemůžeme. A proč by to mělo být ubohý? Že chce zkusit něco nového? Ne každý se řídí tím, že co si vyrobil, to musí používat. Navíc kdyby něco, ten engine vyrobil Crytek a ten spadá pod EA.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Pokud si clovek z bioware musi hrat doma s CE3 misto s ooo uzasnym Frostbitem aby se v nem neco naucil je od EA ubohy…a pokud si na nem hraje proto, ze to vypada lip, tak to jen dokazuje to, co vsichni uz davno vi a to, ze frostbite je na *doplnte sami*
Komunita
Rappix
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dotard: To se přeci nevylučuje. Tvůrce hry je přece taky součást komunity, dokonce bych řekl že vůbec ta nejdůležitější.
Komunita
elcig
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dotard – protoze u source engine nevychazeji tech dema neznamená že by na unreal a cry engine nemel
Komunita
Jan Polyák
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ten potenciál je obrovskej, je to dostupný, ty věci vypadaj suprově když do toho člověk investuje trochu času a výsledek je pastva pro oči, jak samotné prostředí tak i ta animace v tom! !
Komunita
Dotard
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Rappix, tak preco sa to potom vola "komunitne vytvory"
Komunita
Rappix
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dotard: S tvrzením že je to od amatérů bych trochu brzdil. Když trochu pohledáš, tak třeba zjistíš že autorem toho pouštního dema je jeden ze zaměstnanců BioWare. A u těch ostatního projektů je to podobné.
Komunita
NintendoNES
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jo, source engine je stále pěnkný. Half-Life 2 vypadá stále dobře a navíc se dá spustit se Cinematic Modem, který grafiku ještě dost naboostuje.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tak Source Engine předběhl svoji dobu, stačí se podívat, jak třeba Half-Life 2 je i po 10 letech na max. nastavení pořád grafická nádhera.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jsme zvědavý kdy se dočkáme toho Sourcu 2.
Komunita
Karel Šoupa
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Třeba Dear esther běží na source a vypadá to nádherně. Na technologii nezáleží tolik jako na desingu.
Komunita
Dotard
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
elcig, aj Source stale dokaze vyzerat nadherne, sice nie uroven Cryengine, Unreal 4 a podobne, ale povedzme si otvorene, 70% z toho co vyvojari povazuju dnes ze ich engine ma za "dobru grafiku" je post-processing… lens flares a podobne blbosti, toto tam natrepu plno a zbytocne to zatazuje hardware. Potom machruju "nas engine ma o 1 svetlo naviac! " ktore ani nevyzera dobre.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Riley: Od kdy Crytek spadá pod EA? … EA Games Cryteku hry pouze vydává, stejnak tak jako mu před lety Ubisoft vydal první FarCry… Časem se třeba Crytek od EA odtrhnou a budou si hry vydávat samy…

Každopádně CryEngine vypadá úžasně a spolu s Unreal Enginem tvoří moje nejoblíbenější Enginy vůbec. Jen škoda že na CE zatím ještě tolik her neběží
Hluboce se omlouvam EA … uplne jsem zapomel ze Crytek je od EA! A navic mi ted dochazi … ze si klidne mohl hrat doma i s Frostbitem, ale smlouva mu nedovoluje releasnout video… *stojim po krk v hanbe v koute*
To, že si zaměstnanec Bioware hraje doma ve volném čase s nějakým enginem – ať už jeho, nebo cizím – je to jen opět jeho volný čas a do toho mu kecat nemůžeme. A proč by to mělo být ubohý? Že chce zkusit něco nového? Ne každý se řídí tím, že co si vyrobil, to musí používat. Navíc kdyby něco, ten engine vyrobil Crytek a ten spadá pod EA.
Pokud si clovek z bioware musi hrat doma s CE3 misto s ooo uzasnym Frostbitem aby se v nem neco naucil je od EA ubohy…a pokud si na nem hraje proto, ze to vypada lip, tak to jen dokazuje to, co vsichni uz davno vi a to, ze frostbite je na *doplnte sami*
Dotard: To se přeci nevylučuje. Tvůrce hry je přece taky součást komunity, dokonce bych řekl že vůbec ta nejdůležitější.
Dotard – protoze u source engine nevychazeji tech dema neznamená že by na unreal a cry engine nemel
ten potenciál je obrovskej, je to dostupný, ty věci vypadaj suprově když do toho člověk investuje trochu času a výsledek je pastva pro oči, jak samotné prostředí tak i ta animace v tom! !
Dotard: S tvrzením že je to od amatérů bych trochu brzdil. Když trochu pohledáš, tak třeba zjistíš že autorem toho pouštního dema je jeden ze zaměstnanců BioWare. A u těch ostatního projektů je to podobné.
Jo, source engine je stále pěnkný. Half-Life 2 vypadá stále dobře a navíc se dá spustit se Cinematic Modem, který grafiku ještě dost naboostuje.
Tak Source Engine předběhl svoji dobu, stačí se podívat, jak třeba Half-Life 2 je i po 10 letech na max. nastavení pořád grafická nádhera.
Jsme zvědavý kdy se dočkáme toho Sourcu 2.
Třeba Dear esther běží na source a vypadá to nádherně. Na technologii nezáleží tolik jako na desingu.
Menej je niekedy viac.
Jo moc pěkné, skvělá práce