Jak moc se Slightly Mad Studios podařilo převést do závodního titulu Project Cars americký okruh Laguna Seca, na kterém pracuje i několik Čechů, vám odhalí nové videosrovnání od ADRIANF1esp.
Jak moc se Slightly Mad Studios podařilo převést do závodního titulu Project Cars americký okruh Laguna Seca, na kterém pracuje i několik Čechů, vám odhalí nové videosrovnání od ADRIANF1esp.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Toreador: Work In Progress
Zvukově ani graficky hra moc neoslňuje.
Ty změny počasí dávají každému závodu úplně jiný charakter. V tom vidím velký posun od Shift 2.
Grafika vyzerá lepšie ako v reále, klobúk dole pred vývojármi
OMG co to je za keci. "Ty by si to udělal lépe"…To jako nikdo nemůže kritizovat něco (někoho) co by sám nedokázal lépe? ! To bychom kolem sebe chodily jako zombící bez možnosti poučení se, vývinu a vědomí co děláme a jak to děláme.
Já bych to lépe asi neudělal protože hry nedělám. Vím co existuje za technologie a vím co se s nimi dá dělat. Čily jen srovnávám.
Tato hra snad jako jediná má opravdu textury na úrovni. Hrát to ve 4K rozlišení musí být lahoda.
Hlavně to pořád pracuje . . jednou je optimalizace taková, že bys to dal i na kalkulačce a podruhé zas nestačí ani 8 jader s titanem v PCIku )
fighter08: Pokud vim, tak HW nároky ještě zveřejněny nebyly takže těžko říct
Utáhne to Radeon HD 6770M, 6 GB RAM, 8 jádro, Windows 7? Kdybyste eště potřebovali nějakej parametr, tak napiště, nevim co víc by mohlo bejt podstatný
Ty by jsi to určitě udělal líp že Lolendo…
klaním se
Mighty: To je další věc
Hlavně pořád alfa verze, na kouři a vodě dělají pořád , v posledním buildu (713) zase trochu zamakali na kouři od kol. .
Ten odraz vody od kol fakt není moc dobrej, ale myslim, že to bude hrát většina lidí z pohledu první osoby, takže to bude jedno…
maj tam jinou barvu asfaltu
Všiml jsem si že Project Cars má oproti realitě lepší textury