Po včerejším nečekaném zrušení projektu Titan od Blizzardu se Kotaku rozhodlo využít svých kontaktů a od několika anonymních vývojářů se dozvědělo podstatné detaily o masivně multiplayerové hře, která měla dobýt svět podobně jako World of Warcraft.
Než se pustíte do čtení, je nutné zmínit, že Project Titan nebyl nikdy oficiálně oznámen, natož aby padlo nějaké datum vydání. Z dostupných informací víme, že titul byl několikrát předěláván a není jisté, zda se níže zmíněné týká už nové nebo nějaké ze starších verzí. To nemění nic na tom, že mělo jít o skutečně ambiciózní projekt.
Project Titan měl být masivně multiplayerovou hrou pro PC (uvažovalo se o PS4 a Xbox One) zasazenou v blízké budoucnosti na sci-fi verzi Země, kde se lidstvo úspěšně vypořádalo s mimozemskou invazí. Hráči se měli připojit k jedné ze tří frakcí, které rozpoutaly studenou válku o kontrolu nad planetou a jednotlivými kontinenty. Dějiště hry mělo být údajně západní pobřeží Spojených států amerických až po Evropu. Dále nechyběla Jižní Amerika a dokonce ani Austrálie. Blizzard měl v plánu vytvořit obrovský herní svět a po vydání prostřednictvím expanzí ho nadále rozšiřovat. Z tohoto pohledu šlo skutečně o hodně ambiciózní projekt, který by svou rozlohou překvapil nejednoho příznivce MMO her.
Hlavní koncept hry byl následující, během dne byste byli klasickým zaměstnancem (řezník, technik, mechanik nebo podnikatel) a v noci by se vše změnilo. Bojovali byste s ostatními frakcemi. Jeden z popsaných scénářů zněl takto: Pracujete pro společnost provozující internetový obchod. V určitém okamžiku jste svou frakcí vyzván k misi. Můžete se okamžitě přemístit na určené místo nebo zprávu ignorovat, neúčastnit se boje a místo toho si dál plnit pracovní povinnosti.
Počítalo se s tím, že každý hráč bude mít svou rodinu a bude si moci dělat bez větší nadsázky cokoliv chce. V některých ohledech Titan připomínal Team Fortress 2, The Secret World a další známé hry.
Na výběr byly třídy jako Reaper, Jumper, Titan, Ranger a Juggernaut. Každá z nich měla pochopitelně vlastní speciální bojové schopnosti a předměty, v závislosti na zbroji. Jumpersové měli být agilní skauti se schopností se teleportovat a rychle se po bojišti přemisťovat. Oproti tomu Titan byl tank, zatímco Ranger odstřelovač s maskováním a dalšími schopnostmi.
Vraťme se zpět k samotné struktuře hry, anonymní zdroje tvrdí, že Blizzard chtěl vytvořit spousta žijících a nadále se rozvíjejících měst, kde neměly chybět nejrůznější obchody a NPC postavy. Jedním z ambiciózních plánů byl systém umožňující, aby vás NPC rozpoznala a na základě předchozí interakce se k vám chovala. Jednoduše řečeno by věděla, že jste dejme tomu mechanik apod.
Více se dočtete na Kotaku.
Náhodou Destiny nedopadlo zase tak katastrofálně ale s tou propagandou to trochu přeháněli
Místo toho se lejou love na Destiny a podobný nesmysly…. a to jsem funboy
Já bych si to třeba rád zahrál
Dobre, ze se na to vykaslali. Po precteni si myslim, ze by mi tohle vubec nesedelo a vznikl by z toho jeden velky gulas.
j ale stabilní polovinu.
Chepa: Tak ale novej velkej projekt u Blizzardů, to je tak na 5 let minimálně, kdo ví, jak to bude s wowkem za 5 let. Před 4 rokama mělo wowko 12 milionů odběratelů, teď má skoro polovinu.
Reknete mi někdo proč by měl Blizzard začít něco nového když WoWKo je furt zlatá slepice? 6 mega subscriberů ke konci datandisku (na začátku 8 mega většinou a to ještě musíte počítat penize za datadisk) tzn Blizzard vydělá na každým datáču to co ostatní studia na uspěšných hrách a pak ještě tech 8 m lidí platí měsíčně 15$. A WoWko sláblo už před třema datáčema a furt se drží na totální špici, takže tohle sou zase jen kecy rozumbradů.
Nevím jestli by se to uchytilo, své fanoušky by si to rozhodně našlo, ale mě by takový styl hry neoslovil. Mám raději fantasy jako je World of Warcraft. Ovšem i to už má své za sebou a datadisky tu hru už akorát przní. Blizzard by měl začít dělat na novém projektu. A nejlíp na něčem jako je WoW, akorát znovu a lépe.
Mikefiser: Ono když se ty MMORPG vydávají nedodělané, tak se není čemu divit, že to lidi přestávají hrát a co se týká wowka, tak tam prej dlouho žádnej obsah nepřidali, místo toho dali možnost si koupit postavu na max levelu za težký prachy a pak různý mounty atd. taky za prachy, MMOčka v krizi nejsou, lidi tenhle herní žánr chtějí hrát, jen je třeba, aby si tvůrci MMOček vyndali hlavu z prdele.
Amoonra: Tak už z popisu jde soudit, že z důvodu komplikovanosti projektu, navíc bych řekl, že se vedení bálo momentální krize MMOček a F2P her.
Zní to zajímavě ale kdybych si měl vybírat tak bych raději bral WOW. Pokud bych chtěl si hrát na řezníka atd tak na to by byl asi lepší Second life… Každopádně by mě zajímalo z jakého konkrétního důvodu tuto hru zrušili…
Tak Titan nakonec nebyl trolling, jak jsem si myslel, ale v tom případě jsou Blizzardi idioti, když tohle pustili, wowko pomalu slábne a žádnej jinej velkej projekt rozjetej nemaj.