Kazunori Yamauchi v rozhovoru pro magazín GamesTM okomentoval vývoj Gran Turismo 7. Doslova prohlásil ,,Vše poběží zcela přirozeně. Vývoj pro PS3 byl mnohem mnohem složitější. Ovšem vysoce kvalitní obraz renderovaný PS4 myslím bude neuvěřitelným rozdílem.“
K tomu následně ještě dodal: ,,Já a můj tým máme pro GT7 jasnou vizi: udělat vše, co jsme nemohli udělat v GT6. Chceme ji udělat velmi Gran Turismo. A tím myslím, že to bude hra, která bude plně odpovídat éře, ve které bude žít v roce 2015 či 2016.“
Na začátku října byla uvolněna aktualizace 1.13 pro Gran Turismo 6 o velikosti 9,5MB, která obsahuje několik oprav chyb s přehráváním zvuků v multiplayeru, zamrzáním hry během on-line závodů, pokud se jich účastnily alespoň 2 vozy vybavené dalšími ukazateli či byla použita funkce více monitorů. Dále byla opravena chyba, kvůli které nebylo možné po vstupu do závodu stáhnout a přehrát záznamy ze žebříčku on-line výsledků.
O týden později ji pak následovala drobná aktualizace nastavení zpětné silové vazby u následujících vozů:
• Formula Gran Turismo
• LOTUS 97T '85
• Red Bull řady X2010, X2011, X2014 (vyjma X2014 Junior)
• A všech závodních motokár
Zdroj: gtplanet.net, gran-turismo.com
Na kolizní model kašlu nepotřebuju jezdit s hromadou šrotu k tomu jsou jiné hry. .
Jak myslíš.
Paturata: Jo, ale kolizní model je to nejdůležitější.
Jenže u závodní hry jsou i důležitější věci pro posouzení reálnosti, než to, že se auto rozfláká po srážce.
Paturata: Stupidní? Tak se třeba podívej na tohle [ odkaz ] třeba hned ta první kolize vypadá naprosto směšně. O těch dalších ani nemluvě. Ještě mi řekni, že se ti to líbí?
Tohle jsem nahrál z GRID Autosport, který momentálně hraju. Kvalita sice není nic moc, ale i tak danou událost jde rozpoznat celkem dobře. [ odkaz ] a [ odkaz ]
dopitapetr: Neříkám, že GT je nějaký ultra-realistický simulátor, ale soudit reálnost závodní hry podle přítomnosti kolizního a destrukčního modelu, je stupidní.
Někdy mi GT6 připomíná Titanfall. Víc času člověk stráví v načítacích obrazovkách a menu, než v samotný hře. Pak taky chybějící horizontální splitscreen a možnost dojet závod když hrajou 2 na jedný konzoli.
Draper: Přeceňovaný GT byla čtyřka a šestka, nejvydařenější GT je bez kompromisů dvojka, na svojí dobu to byl neskutečný závodní simulátor a já jen slintal. A pak přišlo GT3 na PS2 a já nemohl spát.
Pro mě to jsou nudné okruhové závody bez šťávy… myslím že se GT přeceňuje
Hlavně aby do GT 7 zakomponovali fungující kolizní a destrukční model, jinak to bude stejná, prostě nereálná závodní hra, jako všechny předešlé díly.
zbloudilec05: Neposuzuj vše podle studií jako Ubisoft s AC, který nedokáže hru vyladit a jede jen v 30FPS se skoro stejnou grafikou jako na ps3. Tito čarodějové určitě udělají perfektní dílo.
Už se těším, ale nejlépe až v roce 2016 – už teď mám na seznamu dost her co má vyjít nebo už vyšlo a plánuji si je koupit, jenže cashů není neomezeně : X
Jejich vyjádření mi principem silně připomíná jejich řeči v OPSM2 v roce 2006. To bylo věcí – ultrarealistická grafika na nové generaci konzolí, zcela nová generace fyziky, naprosté odladění jízdy, aby se podobala realitě… vše v GT5 za rok…
citace: "Chceme ji udělat velmi Gran Turismo. A tím myslím, že to bude hra, která bude plně odpovídat éře, ve které bude žít v roce 2015 či 2016. "… v roce 2015-2016 už má být ps5, nebo snad dokonce ps6? jinak ty sliby nevidím moc reálně…. jestli to má být na ps4 tak ta už ani ted neodpovídá době v které žijeme, natož za rok. o dvou nemá cenu se ani bavit…