Jeho tvůrci nám nyní dávají menší důvod k obavám. Podle slov PR manažera se totiž dalších aktů prakticky nemusíme dočkat. Při rozhovoru pro Onlysp bylo řečeno, že i přesto, že peníze nejsou pro Warhorse důležité, mají určitou váhu. Jiří Rýdl se v tomto směru vyjádřil takto:
„Finanční hledisko je vždy důležité, ne však kvůli příjmu, ale kvůli míře zájmu o daný produkt. Pokud nikdo nebude kupovat a hrát první dějství, proč bychom měli pracovat na druhém aktu? Samozřejmě doufáme jen v to nejlepší. “
„Akty jsou tak trochu jako Harry Potter. Příběh prochází každým z aktů. Některé otázky jsou vyřešeny, jiné však zůstávají otevřeny a promítají se do dalších kapitol. Nejlepší způsob, jak si pořádně užít Kingdom Come: Deliverence, je zahrát si všechny tři akty od začátku, není to však nutnost. V každé z kapitol tu budou nové lokace, úkoly a postavy, takže toho máme před sebou ještě hodně. Dokončení každého aktu hráčům zabere okolo 20-30 h.“
Chápeme, že Warhorse je prakticky na začátku, ale nevíme, jestli je tento přístup u rozkouskovaného RPG zrovna ideální. A co si o tom myslíte vy?
Středověké RPG Kingdom Come od Dana Vávry vybralo na Kickstarteru přes 1,1 milionů liber. První akt Kingdom Come: Deliverance by měl vyjít ve čtvrtém kvartálu tohoto roku.
Tve to je taktika Dan Vávra je silně zklamal….
Tak když tomu projectu nevěří neměli se do něj vůbec pouštět
Lootmaster má pravdu. . pokud si kdokoliv (a teď se bavím obecně) přestane věřit a veřejně začne pochybovat, tak se nachází na půli cesty k průseru. . určitě s tím mám nejen já osobní zkušenost. . musej si být tím co dělaj jisti, ať se děje cokoliv (přesto to nemusí vyjít, ale to je věc druhá – vždy se může něco pokazit)
Lootmaster: Tak to pak jo. . o tom zadna. Ale jak jsem rikal pokud hra bude mit svoje kvality tak bych az tak nebal.
Salam: to neměla být diskuze pc vs konzole …spíš fakt, že se na PS4/X1 dneska dobře prodává i ta největší blbost. Hold hlad po hrách. Jenže bude to platit až hra výjde ? možná mají právě proto vývojáři strach…
Kolousek: Vavra to uz zduvodnoval ze to bylo kvuli ks ale osobne bych si tehnle typ hry neprznil alfou/betou a pockal si na final. Me jen prekvapuje tolik hejtu na novou, velkou, neotrelou, ceskou a z ceskyho prostredi hru. Ne kritika ale cistej hejt. Jako kdyby lidi nemeli radost, ze se v nasem malym rybnicku dela velka hra a jeste k tomu z ceskeho stredoveku a se super napadama. Vavru at si hejtuje kazdej jak chce, ale tahle hra neni jen o vavrovi.
Edit: Lootmaster: No nebudu se s tebou hadat ohledne pc/konzole. Chapu ze to nekoho nemusi presvedcit. . hlavne kdyz kazdej mesic ukazuji co jim nejde a co jeste nemaji hotovy.
… ale tak mala poznamka k flejmu: pokud ma hra urcite kvality a nejakou cilovku (a aspon malej prostor v mediich) tak se o prodeje nemusi bat a je jedno jestli vyjde na pc, konzole a nebo topinkovac. Piratit se bude vzdy a vsude o tom se snad ani bavit nemusime.
Salam: Možná mě nepřesvědčili kvality hry jak ostatní , ale všeobecně se taková hra dobře prodá obzvlášť pokud vychází na konzole kde je platící publikum.
Jako já tomu fandím a chci si to zahrát (když už to mám koupený )
Ale na 99% to vidím, že kolem léta kdy má vyjít Beta do který už mám přístup , tak bude oznámenej odklad … A celá série jestli bude někdy ukončená tak dřív než 2018 tomu nedávám
declare: Jo asi se to dalo cekat, protoze je to notorickej hejtr. Nekdy hejtuje jen aby hejtoval, ale musi se mu nechat ze vetsina hejtu ma hlavu a patu.
Lootmaster: Tak pokud vavra rika pravdu tak nabizel vcelku slusnej prototyp za slusny prachy z "vychodu". . takze doufam ze se hra zaplati a vydela na dalsi dily. Jasne, obrovsky molochy to tak moc trapit nebude, ale doufam ze se aspon chytnou za hlavu a reknou si "jsme ale kreteni". Nevim jak to funguje ve velkejch korporacich a u kravataku, ale tenhle namet (pokud se udela dobre) by nemel problem se zaplatit a neco malo vydelat (staci se podivat na silnou komunitu mount and blade) . Ted je ta otazka, jak jsem rikal, jestli to ukocirujou a vydaj a nebude to jen tech demo s rozdelanejma napadama.
Salam: Vzhledem k výrokům, které pan Vávra měl vůči jiným hrám, tak přirozeně lidí očekávají jenom dokonalost. Nikoho nezajímá, že má alfu, že tam nefunguje toto a toto. Být to někdo jiný, tak to lidi přejdou, ale tady se jedná o Dana Vávru. Chápu, že má svůj názor a že se ho nebo říct, ale každá mince má dvě strany.
Salam: Divné tvrzení Take Two se nepokaká zničeho menšího než je GTA5 …. je jim to jedno i kdyby hra měla sebevětší úspěch. Je pravda , že vydavatelé rádi přichází k hotovému takže se určitě nespustí s teamem co se učí v cry enginu 3 …
Neskutecnej shitstorm . Vavra se na to mel vy… a rict ze proste udela regulerni dil a o zadnej aktech se nezminovat a nikdo by nerekl ani be. Pokud vim tak na ks to udelali kvuli bakalovi, kterej byl ochotnej zafinancovat celej vyvoj, kdyz se ukaze, ze o hru je zajem. Nedivim se ze ho publisheri poslali k sipku, tohle je velkej krok do neznama (pro publishera. . spousta hracu na tohle ceka roky a zatim beha v mount and blade ) a preju mu aby se mu to povedlo nad ocekavani a publisheri at se treba po… se svejma triceti sequelama preskinovane pet let stare hry. Pochybnosti jsou na miste, vavra si toho nalozil docela dost, ale odepisovat hru vic jak rok pred vydanim? A ze vam nestaci 20h gameplay? Ja nevim ale radsi (pokud se to povede, v coz doufam) budu 15h z 20 slintat nez abych behal desitky hodin po prazdnym a generickym svete. Jak to tak ctu tak by vubec nemeli ukazovat zakulisi vyvoje a jen vydavat pr hnuj (cti lzi) a upraveny obrazky. Ovecky (i kdyz tohle slovo nesnasim) by si to pak poslusne koupili stejne jako wd, dying light atd. co?
Já myslim že po tomhle neúspěchu si pan Vávra už nikde neškrtne
Lootmaster: Ty seš ztracnej případ.
declare: Chápu co tím myslíš, jenže oni tohle dali lidem najevo už při kampani na KS, bylo to jasné riziko, když lidé na ten projekt přispívali.