Dvě nejočekávanější hry od Avalanche Studios – tedy Just Cause 3 a Mad Max – se určitě mohou minimálně zařadit mezi ty lépe vypadající tituly. Pro tvůrce to ale zjevně není pořád dostatečné a experimentují tak s nejnovějšími technologiemi.
Hlavní grafický programátor studia, Alvar Jansson, se pro stránku Dark Side of Gaming rozpovídal o tom, že mají v plánu podporovat DirectX 12, nový volumetrický systém a dynamickou teselaci.
„Avalanche Engine se rozhodně vyvíjí. Pracujeme na novém systému volumetriky krajiny. Stejně tak pracujeme na podpoře DirectX 12 a také zkoumáme různé cluster-shadingy. Vždy se snažíme podporovat svobodu a destrukci, a myslím, že to dělá naše hry unikátní.”
„Dynamická teselace je také velmi zajímavá technologie. Jsou zde určité dobře vypadající ukázky téhle technologie v praxi. I my už máme svůj vlastní prototyp.”
Pro Just Cause můžeme patch přidávající podporu DirectX 12 očekávat někdy po vydání (ačkoli být nemusí). Pro Mad Max už to tak pravděpodobné není. Důležité ale je, že mají tvůrci v plánu tyhle technologie do jejich her někdy dát.
Na tyhle hry se těším víc než na GTA 5
Už se těšim
Just Cause 2 bola prvá hra, ktorá použila DX10 tak zjavne chcú byť zase medzi prvými resp. prví čo použijú DX12.
Už aby tady byli hry , který pojedou kompletně na DX12! Mizerně neoptimalizovanej DX11 se může jít zahrabat.
mad max sběratelská edice nebude ?
Myslím, že by se vývojáři měli zaměřit na něco jiného než je grafika/efekty.
PORNOHEREC: Chceš za to čokoládovou medaili nebo co?
: Většina featur z DirectX12 pojede na těchto kartách:
nVidie – GTX4XX a novějších
AMD – HD7XXX a novějších
takže si nemusíš kupovat novou grafárnu teda pokud vyloženě nechceš využít všech featur, které DirectX12 nabídne.
Mam necely rok starou grafarnu, ale uz zacinam slintat po nove, podporujici dr12.
Huheeeheee, tak fajn, jdu se nadlabnout.
fajn, tak že se jdu dneska pořádně nadlábnout.