Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
AsuraCzech
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Že bych ho prubnul, sice dávám přednost VF, Tekkenu a občas Mortalu ale možná SF příjdu na chuť když sem teď starší.
Komunita
MoRt8
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
DonKabat : : : Tohle je bohužel učebnicový výkřik člověka, jehož povědomí o daném žánru začalo a také skončilo přesně těmi dvěma 5-ti kačkami v roce 1995. Grafika se samozřejmě posunula poměrně dost. Taky se mi to nijak extrémně nelíbí, ale tady evidentně nejde o to, že by někdo lepší (realističtější) grafiku neuměl. Snad každému je jasné, že ta kreslená stylizace je prostě záměr tvůrců hry (je to přeci jenom Japonsko, takže to musí být trochu divné:-) . Žánr bojovek nikdy nebyl populárnější než je tomu v současné době. Tu nečekanou druhou mízu spustil právě příchod SF4. Troufám si říct, že kdyby nebylo masivního úspěchu SF4, patrně bychom dnes nehráli ani MK 9 a 10, Killer Instict a další. Nepatřím mezi HC hráče, ale jedna věc mě na žánru bojovek, oproti většině masově hraných žánrů, vždycky fascinovala. Ta obrovská hloubka gameplaye, kterou profesionální hráči postupně rozkrývají mnohdy i několik let od vydání. I po 3 – 5 letech od vydání může člověk na turnaji vidět něco nového. Občas je až úsměvné jaká věda se z toho pro některé hráče stala. Studují frame data, nosí v hlavě a v mobilu miliony čísel [ odkaz ] Z pohledu diváka to nikdy nebylo zajímavější než teď. V prosinci ve státech turnaj o půl milionu dolarů. Takže 1995 a 2015 je skutečně trochu rozdíl.
Komunita
zandetsu
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
DonKabat: Tož myslím si, že se na tyto hry konají celoročně různé světové turnaje s velice dobrou účastí, takže ano. Tento žánr je stále evidentně populární. Také si nějakou tu mlátičku občas zahraji (SF/Tekken/Blazeblue) .
Sice to beru jen jako hru na odreagování ale dokáže mě to někdy udržet na dost dlouho. Tady nemusí být bůh ví jaký grafický pokrok aby to člověka stále bavilo (hratelnost – to je oč mi tu běží. Nehoním se za počtem polygonů) . Nejsem zas takový specialista na tento žánr ale i tak vidím pár pěkných rozdílů oproti předešlým dílům. Po grafické stránce se mi to dokonce zdá podstatně hezčí než tomu bylo doposud. Jen jsou tyto hry na mě moc těžké (v MP) abych je bral nějak extra vážně. Vždy mě tam někdo proškolí.
Host
DonKabat
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
To toto je ta hra co ma na PC take extremne naroky? Ved to je stale rovnake, hnusna kreslena balonovo gumena grafika s epipeptickymi efektami. Vypada to jak automat co je strceny v rohu zapluvaneho biliardu pri hajzloch v roku 1995. Kde je ten pokrok? Neviem, ale bavilo by ma si to zahrat medzi polevku a sniclu asi 2 krat, hodil by som do toho automatu 5 korun, postlacal gombiky, dal si kavu a isel domo. Podla mna, taketo hry boli v mode ked bol este top Jean Claude Van Damme a jeho filmy na videokazetach z burzy amatersky nadabovane.
Že bych ho prubnul, sice dávám přednost VF, Tekkenu a občas Mortalu ale možná SF příjdu na chuť když sem teď starší.
DonKabat : : : Tohle je bohužel učebnicový výkřik člověka, jehož povědomí o daném žánru začalo a také skončilo přesně těmi dvěma 5-ti kačkami v roce 1995. Grafika se samozřejmě posunula poměrně dost. Taky se mi to nijak extrémně nelíbí, ale tady evidentně nejde o to, že by někdo lepší (realističtější) grafiku neuměl. Snad každému je jasné, že ta kreslená stylizace je prostě záměr tvůrců hry (je to přeci jenom Japonsko, takže to musí být trochu divné:-) . Žánr bojovek nikdy nebyl populárnější než je tomu v současné době. Tu nečekanou druhou mízu spustil právě příchod SF4. Troufám si říct, že kdyby nebylo masivního úspěchu SF4, patrně bychom dnes nehráli ani MK 9 a 10, Killer Instict a další. Nepatřím mezi HC hráče, ale jedna věc mě na žánru bojovek, oproti většině masově hraných žánrů, vždycky fascinovala. Ta obrovská hloubka gameplaye, kterou profesionální hráči postupně rozkrývají mnohdy i několik let od vydání. I po 3 – 5 letech od vydání může člověk na turnaji vidět něco nového. Občas je až úsměvné jaká věda se z toho pro některé hráče stala. Studují frame data, nosí v hlavě a v mobilu miliony čísel [ odkaz ] Z pohledu diváka to nikdy nebylo zajímavější než teď. V prosinci ve státech turnaj o půl milionu dolarů. Takže 1995 a 2015 je skutečně trochu rozdíl.
DonKabat: Tož myslím si, že se na tyto hry konají celoročně různé světové turnaje s velice dobrou účastí, takže ano. Tento žánr je stále evidentně populární. Také si nějakou tu mlátičku občas zahraji (SF/Tekken/Blazeblue) .
Sice to beru jen jako hru na odreagování ale dokáže mě to někdy udržet na dost dlouho. Tady nemusí být bůh ví jaký grafický pokrok aby to člověka stále bavilo (hratelnost – to je oč mi tu běží. Nehoním se za počtem polygonů) . Nejsem zas takový specialista na tento žánr ale i tak vidím pár pěkných rozdílů oproti předešlým dílům. Po grafické stránce se mi to dokonce zdá podstatně hezčí než tomu bylo doposud. Jen jsou tyto hry na mě moc těžké (v MP) abych je bral nějak extra vážně. Vždy mě tam někdo proškolí.
To toto je ta hra co ma na PC take extremne naroky? Ved to je stale rovnake, hnusna kreslena balonovo gumena grafika s epipeptickymi efektami. Vypada to jak automat co je strceny v rohu zapluvaneho biliardu pri hajzloch v roku 1995. Kde je ten pokrok? Neviem, ale bavilo by ma si to zahrat medzi polevku a sniclu asi 2 krat, hodil by som do toho automatu 5 korun, postlacal gombiky, dal si kavu a isel domo. Podla mna, taketo hry boli v mode ked bol este top Jean Claude Van Damme a jeho filmy na videokazetach z burzy amatersky nadabovane.