Vývoj středověkého RPG titulu Kingdom Come: Deliverance od českého studia Warhorse Studios stále probíhá. YouTuber pod přezdívkou Vlad4D připravil nové video, které ukazuje účinky efektů globální iluminace, v CryEngine pod názvem SVOTI. Díky těmto efektům je hra mnohem realističtější a má dopad na spoustu věcí. Technologie přitom není nikterak náročná, zapnutí efektů se projevilo propadem o 5 až 6 snímků za sekundu.
Ale chodilo, jen kam se zamanulo… To funguje do dneska.
Machuja: Škoda, no.
V historii se přece nechodilo na záchod.
ElementGamer: Už bylo potvrzeno, že ty tam nejsou nevím zda myslel jen, že nejsou použitelné a nebo nejsou vůbec no to by bylo nadělení. .
Hele ale az teprve ted sem pochopil ze dan dela jen takoveho maskota (art director) tyhle zatim snovy hre. . skvely. . teda vlastne plynule navazuje na pribeh, ve kterym predcasne skoncil (m2)
Vavra rules Ty blaho, to je mazaec….
MORTH: Tak hlavně, aby tam byly záchody. Ale ne, tak podle mě si dá záležet a nezkazí si tím svou reputaci mezi komunitou (ať už kladnou nebo zápornou) .
A co teprve pak gama…
dneska jsem několik hodin pařil Alphu strašne mě to bavilo nemužu se dočkat na betu
hlupáček: Když jsi si to tak nastudoval, tak bych tě rád opravil, protože já to také sledoval a Vávra byl naopak dost zesměšňován za to, když vyšlo najevo, že to na co nadával u Skyrimu vlastně bude i v této hře a naopak řekl, že skvělých ale neuskutečnitelných nápadů bylo hodně a hra bude na části rozdělená v úplně z jiného důvodu než jsi napsal on neřekl nic o tom kdy bude příběh zakončen ale dodal, že pokud první Akt zaznamená úspěch, tak podle toho se uvidí zda vůbec výjde druhý, což může ve výsledku znamenat, že bude otevřený příběh v prvním aktu, který má mít průměrnou herní dobu ale druhého už se nikdy dočkat nemusíme, což bych se u Vávry sice nebál ale co kdyby?
všech 10 hodin rozvětvených questů ….
Kolousek001: Jak jsem na to přišel? sám Vávra řekl je to na youtube v nějakém rozhovoru nebo fightclubu, že maj nápadů a obsahu hromadu, ale že by to prostě nebylo možné do jedné hry nacpat tak aby se to hejbalo, nicméně i tak bude ve hře tolik věcí a hlavně questy budou rozvětvné a ve hře půjde dělat hodně věcí, nemůžeš hodnotit podle alfy, která se dělá jen na odzkoušení jednotlivých mechanismů a navíc je to zlomek z velikosti mapy výsledné hry
Kolousek001: Vše má svého kupce, teď jen půjde o to jako masu to osloví. Co se týká obsahu tak někde kluci od koní psali, že by to mělo mít několik aktů i s těmi třiceti hodinami a však jestli tuto výpověď pozměnili netuším.
hlupáček: Nevím kde si na tohle přišel. Jedna možná měla vyjít ale tolik obsahu? Co sami řekli tak základní hra má mít hratelnou dobu čistě hodně průměrnou a podle obsahu a stylu hry jak spousta lidí říká se bojím aby to nebylo jetě horší a nezačlo to třeba nudit. Můžeme si říct, že Skyrim je ptákovina plná magie, draků, kokotin ale prostě sakra baví! a to je u hraní důležitý.
Na lesy prdi pejsek Tesak…. pokud to nebude zajimave a s dlouhou hratelnosti, tak vycouvam.