Vzhled hry The Division není už na první pohled nic překvapivého nebo něco, co by vám vyrazilo dech. Požitý engine od Massive Entertainment je ale přesto v některých směrech prý přímo fenomenální a to musely být ve skutečnosti některé z jeho funkcí ořezány, nicméně i tak funguje Snowdrop Engine velmi dobře. Toho si všiml Ubisoft a hodlá v budoucnu použít engine od Massive i jinde.
Martin Hultberg, šéf značky Ubisoftu Massive, uvedl v rozhovoru pro Finder: „Tento způsob je efektivnější. V tomto našem konkrétním případě jsme museli vyvinout Snowdrop Engine úplně od základu, protože jsme potřebovali middleware, které by mohl fungovat na nově vydaných konzolích a také na PC. A zároveň aby dokázal provádět všechno, co jsme potřebovali dělat s otevřeným světem, počasím, denní dobou a těmito jeho vlastnostmi. Nyní jsme tento engine poskytli všem dalším studiím a to nejen Clancyho týmu. Každý vývojářský tým v Ubisoftu teď může Snowdrop Engine používat.“
Dobrá zpráva je to hlavně proto, že Snowdrop funguje velice dobře s vícejádrovými procesory a vícejádrovými grafickými čipy. A hlavně je v něm velmi dobře zpracované počasí a různé menší efekty, které potěší oko hráče. Možná se tak dočkáme nové hry ze série Assassin's Creed poháněné Snowdrop Engine a nabízející stejnou kvalitu Global Illumination jako v Unity?
ThainDegu: spíš mi to přišlo jako informativní o množství DMG atd. na určitém lvl a to nebyl na tom nejvyšším
už se těším na ty obrovská čísla 
fialku jsem měl jen jednu a jak říká Chesse i bez ní nebyl problém kohokoliv sundat
i bez fialek nemas problem je sundavat
klesla: Nebude to náhodou tím že má postava level 27 a jako bonus je plně fialový ?
Pokud jsi měl v současné verzi fialky tak jsi též s likvidací a DMG neměl výrazný problém 
Spoiler! Před pěti dny vyšlo video které mnozí asi i viděli, ale ukazuje vysoké hodnoty skillu, DMG a tak podobně. Zajímavé a pro mě nečekané avšak příjemné překvapení. [ odkaz ]
trošku jsem proti, že ta grafika není fenomenální. Podle The Division vypadá výborně a mě třeba v uvozovkách vyrazilo dech.
trošku jsem proti, že ta grafika není fenomenální. Podle mě The Division vypadá výborně a mě třeba v uvozovkách vyrazilo dech.
To je jako, kdyz se na nekoho pripojis do DZ, tak te to hodi jen do nejblizsiho vchodu nebo safe house…. primo na hrace to jde jen v PvE zonach.
No fungovat by to mělo jen ke vchodu DZ pak to psalo že v DZ není možné portovat. Mimo to kdyby to šlo ve finální verzi mohlo by to vést k mnoha nepříjemným situacím .
A má to tak vůbec fungovat ? Podle mě by to tak být nemělo. To by ste pak na někoho útočili a oni si pak jen zavolali posilu a během chvíle se na něj portnuli a je to v prdeli. Doufám že to tak nepude. Pokud by to byl port jen ke vchodu do DZ tak pohoda
Portovat na hrace do DZ mi taky urcite neslo, zkousel jsem to nekolikrat. Musel vybehnout mimo DZ aby to slo. A to jak v minule bete, tak i v teto.
Nevím, fungovalo mu to normálně a ne jen jednou tak netuším proč by to nešlo i ostatním.
AsuraCzech: Evidentě to je stejně jen chyba. Ta DZ má být právě tímto omezením vyvážená. Ale stejně na úkor vyvážení si prostě s kámošema moc v DZ nezahraju. Každej jedeme svým tempem a tohle nebude vyjimka. A to ani nepočítám to, že to každej nekoupí hned.
AsuraCzech: Tak mě teda ten fast travel nešel…. to je divný. Sem tam byl v partě s nějakejma lidma a potřeboval sem si odběhnout do stashe a když sem se na ně chtěl portnout, tak mi to psalo, že v DZ se nedá fast travelovat.
AsuraCzech: Tohle vědět v betě. Tak doufám, že to tak bude funkční i v plné hře. Potom mé vyhlídky na nákup povýšili.