Capcom vydal v pořadí třetí z vývojářských videorozhovorů, pořízených u příležitosti 20. výročí série Resident Evil. Hlavní postavou nového videa je Masachika Kawata, který pracoval na titulech jako je Resident Evil 4 a Resident Evil 5 a stejně tak na sérii Resident Evil Revelations a Umbrella Chronicles.
Na celé video se můžete podívat níže a pod ním najdete volný přepis do češtiny.
„Jsem Masachika Kawata, producent série Resident Evil. Pracoval jsem na hlavních titulech série Resident Evil 4 a Resident Evil 5, stejně jako na spin-offech, sérii Resident Evil Revelations a na Umbrella Chronicles.“
„Původní hry Resident Evil zachycovaly pocit strachu a hrůzy. Myslím si, že se u těchto her na tyto aspekty kladl největší důraz. Nicméně počínaje Residentem Evil 4 začaly hry klást větší důraz na zábavu a herní zážitek. Hry, počítáno od Residentu Evil 1 až po Resident Evil 3 a od Residentu Evil 4 až po Resident Evil 6, jsou mezi sebou velmi odlišné, ale vždycky jsme se snažili udržet koncept hrůzy jako konzistentní jádro série.“
„Je to již 20 let a fanoušci tuto série pro celou dobu podporovali. Zábavnost a další aspekty hry byly vyvinuty ve snaze vyhovět potřebám fanoušků v době, kdy se série stávala přístupnější širokému publiku.“
„S každým titulem pokořujeme různými způsoby výzvy. V Resident Evil Revelations 2 jsme použili pro vyprávění epizodického příběhu styl cliffhanger. Ale pořád si myslím, že největší evolucí byl Resident Evil 4. Úplně to obrátilo způsob, jakým jsme vyvinuli první tři hry. U týmu, který jej vytvořil, jde v souvislosti s herními systémy a přístupem ke hře vidět úžasně odvedenou práci a jejich nadšení.“
„Vezměte si třeba Umbrella Chronicles pro Wii. Hororový aspekt nebyl tak moc potlačen tím, že jste se spojili s jiným hráčem. Resident Evil 5 také zkoumal tento přístup hry pro dva hráče, ale šlo o zjednodušený herní systém z Chronicles a myslím, že si tak hráči mohli obsah hry lépe vychutnat. A máte zde také Resident Evil Revelations, původně vyvinutý pro kapesní konzoli. Zpočátku nebyla tato hra vnímána jako nějak náročný projekt, ale hodně jsme posunuli hranice grafických možností a herního systému, a tak se ve výsledku náš přístup nesl velmi hodně v duchu původních her. Byla to také šance pro obnovení herního enginu, takže to byl nakonec velmi hodnotný projekt.“
„Chceme si lidi udržet tvorbou série Resident Evil, které lidé milují. Budu s týmem tvrdě trénovat, abychom vám fanouškům vytvořili něco, na co se můžete těšit. Děkujeme vám za vaši nekončící podporu!“
Já se moc těším, až Capcom oznámí Resident Evil 7, což by mohlo být už příští měsíc na E3.
Uz davno som stratil doveru a jedina naplast su remastery povodnych hier….