Francouzská vydavatelská společnost Ubisoft patří mezi jednu z mála firem, která se nebojí investovat své peníze a čas vývojářů do zrodu nových značek. V posledních letech jsme si tak mohli zahrát hackerskou akci Watch Dogs, arkádové závody The Crew nebo adrenalinovou sportovní hru Steep. Na obzoru je další nová značka.
V červnu na E3 v Los Angeles byla oznámena pirátská námořní akce Skull and Bones, která si bere základy z úspěšného konceptu námořních bitev v Assassin’s Creed IV: Black Flag. Tím se Ubisoft netají, zároveň ale nechce, aby si hráči mysleli, že Skull and Bones jsou jen lehce upravené lodní bitvy z Black Flag.
Rozdíly mezi Skull and Bones a Black Flag vysvětlil šéf vývoje Justin Farren ze studia Ubisoft Singapore. V čem se tedy tyhle dvě hry odlišují?
„Assassin’s Creed je velmi specifické fantasy, kde hrajete za vraha a skrýváte se v davu lidí. Takovou hru jsme nechtěli vytvořit. Chtěli jsme udělat titul, ve kterém budou obrovské, masivní lodě. Soustředili jsme se na detaily a jednotlivé části lodí, které jsme přivedli k životu. Naše lodě mají vlastní charakter,“ řekl Farren v rozhovoru pro GameSpot.
Ve Skull and Bones dostanou hráči možnost vytvořit vlastní identitu. Lodě budete moci různě vylepšovat a přizpůsobovat si je k obrazu svému. Díky tomu by mělo být každému hráči na první pohled jasné, co máte ve hře za sebou.
Druhá část rozhovoru se točí kolem mikrotransakcí. O nich Farren nemůže v současné době moc mluvit. Alespoň se nechal slyšet, že chtějí dosáhnout toho, co se podařilo týmů, které stojí za For Honor a Rainbow Six: Siege. Mikrotransakce tak ve Skull and Bones budou, ale za žádných okolností se z titulu nemá stát pay-to-win (kup a vyhraj). Jinými slovy za skutečné peníze se budou prodávat jen kosmetické maličkosti, které vás odliší od ostatních hráčů, ale nepřinesou vám žádnou výhodu.
„Chceme mít sezónní události, sezóny, kdy budete soutěžit s ostatními hráči, abyste se pokusili dostat na vrchol žebříčku a na vrchol potravního řetězce. V těchto událostech získáte kosmetické věci, které vám umožní upravit svou loď,“ dodal.
Skull and Bones je v plánu na druhou polovinu roku 2018 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra se soustředí na bitvy v multiplayeru, ale zahrne také singleplayer. Více jsme psali zde.
Odpověď na komentář uživatele
Virus
No nějakou tu skrýš na poklady tam asi mít budem. Uvidíme, moc toho zatím neukázali.
Odpověď na komentář uživatele
Sutom
No to jsem si taky říkal, že by to chtělo nějaké přístavy, skrýše a tajné základny.
Odpověď na komentář uživatele
Virus
A asi že budeš mít nějaký svůj ostrov, trochu jako Isla de Muerta v Pirátech z Karibiku, kde měli ty hory zlata
Odpověď na komentář uživatele
Sutom
Aha, díky draku.
Odpověď na komentář uživatele
midder
To je blbost všechno záleží na tom jak danou postavu ovládáš.
ehm, nebyl For Honor nahodou pay to win sracka?
Odpověď na komentář uživatele
Virus
V nějakým gameplay na E3 bylo myslím řečený, že budeš vyrážet i na pevninu, ale kdo ví.
Justin Farren by se měl naučit lépe vysvětlit rozdílnost, nebo by se to tu mělo lépe přetlumočit, protože ani já nepochytil rozdílnost.
Krom toho že tady se bude víc upravovat loď. A i když jsem články četl, bude se v této hře taky vyrážet na ostrovy nebo to budou jen námořní šarvátky? Nějak si nepometám a nechce se mi to hledat.
Odpověď na komentář uživatele
zimmerhead
V tom článku na GameSpotu toho vykládá víc, zkusím to přetlumočit: "Bude to jako Black Flag, ovšem krom počítačem řízených přátel a nepřátel přibydou ostatními hráči řízení přátelé a nepřátelé. A protože půjde o MP titul v otevřeném světě (moři) , bude mít každý hráč jiný průběh hry a bude-li ho streamovat, ostatní se na to mohou koukat a považovat to za příběh".
Libi se mi to, ale je to zabite pouhym MP a mikrotransakcemi
vzdyt ten clovek nevysvetlil vubec nic
Jako, Skull and Bones se mi líbí a prostě je tam vidět jistá podobnost, ale tahle jedna větička mi o rozdílech a podobnostech neřekla vůbec nic.
Mě se to líbí, jen škoda, že to má pod palcem ubisoft.